Haha blij dat jij het zo goed voor elkaar hebt dan !
#2
Gelukkig komt zijn naam al heel overtuigend en volwassen over
#3
Haha ajuu inderdaad
@ Taat: Had ik zelf ook wel verwacht, en me op voorbereid.. Maar het gaat goed Gisteravond was even afzien, maar vannacht heb ik 10 geslapen en nu en ik hooguit een beetje moe en traag. Heb allerlei dingen kunnen doen vandaag!
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.