Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsspeed en hallucinaties

speed en hallucinaties

142 antwoorden
24 weergaven
18-5-2026
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#1
Lapzwans! :openmouth:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ga die zwans lappen! :openmouth:
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik let er eerlijk gezegd eigenlijk niet eens meer op. Heb nog wel vaak LSD flashbacks, maar stoor me er eigenlijk niet echt aan.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
broodplank zei:
als ik speed op heb en ik ben 40+ uur wakker zie ik ook overal vliegjes als ik lang naar een stuk kijk
Klik om te vergroten...

Oh ja dan ga je naar de wc en heb je in ineens bewegende tegels die krioelen van zwarte beestjes. Ik heb ook wel eens op een feestje een uur naar de muur zitten kijken omdat ik dacht dat ik de energie stromen zag, dat waren ook van die zwarte dingen... Jammer dat ik dat nu niet meer heb... vond het wel amusant...

X
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#5
heb het gisteren weer eens gehad
zag echt schimmen door de kamer lopen en had het idee dat ik in een vreemd huis zat
komt echt door slaapgebrek
h
henkie84Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Wow, één nachtje doorgesnoven, afgelopen nacht. Alles beweegt, wordt zachtjes groter en kleiner als er naar kijk, er sjeezen witte dunne wolken door m'n kamer, vliegjes en puntjes knipperen overal.. poeh :beer:
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#7
die witte puntjes en vliegjes en die wolken zijn me zeer bekend.
echt leuk na zo'n nacht pep snuiven.
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Je kan ook gaan hallucineren omdat je gewoon te lang wakker bent, en je rust nodig hebt.
I
IrezzLid
01-01-2024, 00:00
#9
clockcable zei:
Als ik na een nachtje doorhalen in de stad loop denk ik dat ik iedereen herken, zit ik ze 5 seconden aan te staren om dan tot de conclusie te komen dat ze niet eens lijken op degene waarmee ik ze had verwart. Ook hoor ik vaak mijn naam roepen
Klik om te vergroten...

Dat's peppara, en dat komt bij iedereen voor. Er is een verschil tussen peppara en je kat kunnen volgen met je ogen terwijl ze er niet blijkt te zijn :wink:

Het begint uit te werken, maar gek genoeg krijg ik roze en groene gekleurde tekeningen als achtergrond in het vakje waar ik nu typ. Subtiel, bewegend, ontzettend cool eigenlijk. Maar nu maggie toch gaan gedaan zijn <<
I
IrezzLid
01-01-2024, 00:00
#10
Irezz zei:
clockcable zei:
Als ik na een nachtje doorhalen in de stad loop denk ik dat ik iedereen herken, zit ik ze 5 seconden aan te staren om dan tot de conclusie te komen dat ze niet eens lijken op degene waarmee ik ze had verwart. Ook hoor ik vaak mijn naam roepen
Klik om te vergroten...

Dat's peppara, en dat komt bij iedereen voor. Er is een verschil tussen peppara en je kat kunnen volgen met je ogen terwijl ze er niet blijkt te zijn :wink:

Het begint uit te werken, maar gek genoeg krijg ik roze en groene gekleurde tekeningen als achtergrond in het vakje waar ik nu typ. Subtiel, bewegend, ontzettend cool eigenlijk. Maar nu maggie toch gaan gedaan zijn <<
Klik om te vergroten...

Ik hoop echt dat het trippen overgaat. Het is niet subtiel meer maar eng. Tekeningen waarvan ik me afvraag why the fuck ik ze ooit zo eng heb gemaakt die zich half los lijken te maken, ontzettend veel gekrioel, gevlieg en gespring als ik durf m'n hoofd draaien, En nog steeds Japanners horen voorbijgaan, terwijl ik betwijfel of hier ooit Japanners zijn geweest. Ik haat het. Probleem is niet But ya... whatever. Ook nog 's een barstende hoofdpijn die opsteekt, De buurman die me bespied en m'n opa die m'n naam roept... kut. Ik hoop echt niet datik een dexpsychose hebt gehit... ookal zit psychose niet in de familie. Dit is echt gigantisch eng daar het de eerste keer is dat ik zo hard trip, maar niet die chaos in m'n hoofd heb door dex (Nog een verschil tussen speed en dex! dex keeps your head calmer)
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Relax! Het komt niet door de speed maar door het lange wakker zijn.

Neem een lekkere douche, rust wat. Alles zal recht kommen!
I
IrezzLid
01-01-2024, 00:00
#12
Behalve m'n kop dan :tearsofjoy: mam: ''Jij hebt ook niet goed geslapen blijkbaar?''

Waarop het antwoord dus neen is. Is net middag, tijd voor middagdutje!

:wave:
Wiljij op mijn muurbeesten letten terwijl ik slaap, Dorien? :mrgreen:
i
it'smeLid
01-01-2024, 00:00
#13
@ Irezz....ik zou inderdaad maar eens lekker op je bedje gaan liggen en proberen wat te slapen :P Zal je goed doen :wave:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Irezz zei:
Behalve m'n kop dan :tearsofjoy: mam: ''Jij hebt ook niet goed geslapen blijkbaar?''

Waarop het antwoord dus neen is. Is net middag, tijd voor middagdutje!

:wave:
Wiljij op mijn muurbeesten letten terwijl ik slaap, Dorien? :mrgreen:
Klik om te vergroten...
*staat met vliegenmepper klaar*
O
OctogonapusLid
01-01-2024, 00:00
#15
Bij mij is het vooral na flink wat snuive, 1 a 2 nachtjes doorhalen, dat ik overdag gewoon dingen heel subtiel zie bewegen (plantjes waarvan het klein beetje lijkt alsof ze leven, alsof de takjes heel zacht bewegen alsof het armpjes zijn en nee dat is niet de wind).
maar in het donker dan begin ik wel flink raar te doen, niet zover dat ik echt hallucineer maar bijvoorbeeld dat ik op de bank zit, zie het lampje van mijn desktop beeldscherm brande en het licht stond uit. ik ging er toen naar staren omdat het zo erg leek op een soort van robot die de muur afging waarnaast hij stond en het ging ook niet weg als ik langer keek en ik zag gewoon dat ie met zo'n gek armpje mijn muur aan het scanne was :openmouth:

dus toen deed ik de lamp aan en er bleek gewoon totaal niks te zijn.

maargoed in het donker ga je altijd meer visualiseren, vond het wel lache maar had gewoon zaklamp gepakt voor als ik dinge te creepy vond worde ff zaklamp aan en weer verder space achter mijn laptop/donkerheid :rock:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
it'sme zei:
@ Irezz....ik zou inderdaad maar eens lekker op je bedje gaan liggen en proberen wat te slapen :P Zal je goed doen :wave:
Klik om te vergroten...
Precies. Tijd om slapies te doen.
I
IrezzLid
01-01-2024, 00:00
#17
Nu kan ik eindelijk wel proberen. mam riep om te eten ( :kots: , al weet ik dat ik moet en heb ik m'n uiterste best gedaan, :kots: )en kleine schoonbroertje zit ongelooflijk enge videotjes te sturen waardoor... nja, je kunt het je wel voorstellen ;p ) msn af, future sound of london op deo op, gsm af, lichtjes uit en zzzzzzzzzzzzzzz! thanks guys! x )
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Vroeger nog veel last van gehad, en ik denk deels door de caffeïne.

En een gebrek aan GHB. Die shit werkt echt het beste tegen para/hallucinaties/negatieve kanten van speed. Door onderdrukking of stimulatie van je dopamine, dunno, maar het werkt wel. :P

Niet te lang gebruiken want anders wordt het daarna nog veel erger. Lekker slapen heh. :P
I
IrezzLid
01-01-2024, 00:00
#19
ik voel me cliché genoeg als herboren, en ontzettend veel wijzer nu. ik dacht daadwerkelijk dat ik immuun was voor drugs aangezien ik nog nooit fout was gegaan op gelijk wat, en het heeft mijn ogen daadwerkelijk geopend! dus, vanavond naar iemand heen, even herinneringen in deze kamer ontvluchten, filmpje kijken, jointje roken, heel veel noodles eten en nog's voelen datje geen harddrugs nodig hebt om gelukkig te zijn!

niet dat ik nu clichéwijs ga stoppen, maar ik moet gewoon betere momenten uitkiezen. voorzichtiger, meer zorg dragen voor m'n lichaam, zodat het gevoel zelf leuker wordt either way. en 't is ook de eerste keer dat'k dit gevoel heb eigenlijk, net alsof de exit is plots doorgebroken waar er vroeger geen was! lang geleden dat ik me nog zo goed heb gevoeld. mmmm-mm! :hearteyes: nuchter dannog! ;p

dank jullie wel voor de superreacties en hulp. ik had het echt niet verwacht, ik verwachtte veeleer ''jij bent zó dom'' reacties! ah, wat'n geweldige dag! O.O;;
i
it'smeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Gelukkig voel je je weer wat beter :grin: Daarom ga ik nooit te lang door......geen zin om psycho te worden, ookal is het maar voor een tijdje :P

Af en toe eens wat drugs met mate, is geen probleem. Maar zeker geen regelmaat. Daarmee gaat ook alleen maar het echte lekkere effect weg. Tenminste dat vind ik dan, te vaak haalt het speciale gevoel ervan af :wink: Zowieso met speed heb ik dat. Dat is eerste uren heerlijk, wordt eigenlijk alleen maar minder. Toch maar steeds proberen bij te pakken, maar nee....doe mij dan maar slapen, eten, tijdje niks meer en dan weer die lekkere eerste uren :hearteyes:
(al moet ik zeggen dat het mij ook niet altijd lukt, soms toch weer stomme ideeën van "als ik bijpak voel ik me weer zoals paar uur geleden" :tearsofjoy: )

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."