Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsspeed en hallucinaties

speed en hallucinaties

142 antwoorden
26 weergaven
18-5-2026
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik herken wel wat marla singer bedoeld. . dit weekend had ik ook de dag erna helemaal afwezig in je hooft, en ik vroeg me ook telkens weer af waar ik was.. ik wist wel in wie zn huis ik was, maar ik wist egt niet meer in welke stad ofzo ik was:P, ook dacht ik de hele nacht+dag dat ik mijn muts niet op had:openmouth:, ,maar die had ik natuurlijk wel gewoon op:P, en ook heb ik als ik onder de pep probeer te slapen dan voel ik overal kriebeltjes en ga ik mindfucken dat ut beestjes zijn, dat is wel vet kut, alsof het mijn insectenfobie sterk naar voren laat komen,,
verder geen negatieven ervaringen met speed :hearteyes: het blijft de mooiste uitgaans drug voor mij, zeker gemixt met mdma :hearteyes: :wave:
v
vdkLid
01-01-2024, 00:00
#2
ja bij mij beginnen de halicionaties al na 20 uur wakker zijn..
We kwamen van een feest af, kwam thuis wou in mijn bed liggen.. zag ik allemaal spinnewebben :grin: dus ik haalde ze gewoon met mijn hand weg, andere gasten die erbij waren dachten dat ik gestoord was ofzo :stoned:

of vuilnisbakken aanzien voor kleine kinderen.. ik vind zulke halicionaties wel mooi :)

ooh en ook een keer was het net licht aan het worden, dagt ik dat 2 mensen over een hek van een bouwterein heen klimden, dus ik schreeuwen en dernaartoe lopen, bleken dat ook vuilnisbakken te zijn :sunglasses:
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#3
whaha super grappig :P :mrgreen:
p
pretenderLid
01-01-2024, 00:00
#4
hallucineren van de speed is echts iets aparts.. en zeker na een blowtje, wat ik niet vaak rook :hearteyes: ..

adios
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#5
Als ik na een nachtje doorhalen in de stad loop denk ik dat ik iedereen herken, zit ik ze 5 seconden aan te staren om dan tot de conclusie te komen dat ze niet eens lijken op degene waarmee ik ze had verwart. Ook hoor ik vaak mijn naam roepen
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#6
altijd super relaxed :sunglasses:
I
IrezzLid
01-01-2024, 00:00
#7
dankje voor deze topic! ik snap het niet. ik hallucineer minstens evenveel op dex momenteel dan ik van een zegel zou doen, gewoon ontzettend veel mooier nog. ik had dingen opgezocht over dex, en nu plots dit... de sigaret die ik net wilde rollen leek op een uitspreidende gitzwarte plas, m'n normaalgezien gele muur heeft knalrode vlekken en ademt, tesamen met zowat elk patroon hier te vinden... nog steeds die gouden en roze glinsters, schaduwen die ik niet maak, bij hoog en bij laag kunnen zweren dat er elke 10 minuten een japans koppel onder het raam passeert en de wind die in heel de kamer lijkt te zitten, maar niet is, de wind die alles in m'n kamer waait...

dit is waarschijnlijk niet gezond, maar fucking mooier dan lsd! wth?!

En om m'n eigen vraag te beantwoorden, en anderen te behoeden: slaap voldoende voor je dextro. tenzij je ontzettend houdt van een verrassingsaanval door een echt wel sterke trip. Ik weet niet hoeveel lsd ik zou moeten nemen om te evenaren hoe ik me 2 uur geleden voelde. Ik blijf het vreemd vinden. M'n bed golft ook nog, al m'n patronen bewegen nog ... eigenlijk erg snel zo te zien. Het mysterie errond maakt het moeilijk ervan te genieten.
I
IrezzLid
01-01-2024, 00:00
#8
clockcable zei:
Als ik na een nachtje doorhalen in de stad loop denk ik dat ik iedereen herken, zit ik ze 5 seconden aan te staren om dan tot de conclusie te komen dat ze niet eens lijken op degene waarmee ik ze had verwart. Ook hoor ik vaak mijn naam roepen
Klik om te vergroten...

Dat's peppara, en dat komt bij iedereen voor. Er is een verschil tussen peppara en je kat kunnen volgen met je ogen terwijl ze er niet blijkt te zijn :wink:

Het begint uit te werken, maar gek genoeg krijg ik roze en groene gekleurde tekeningen als achtergrond in het vakje waar ik nu typ. Subtiel, bewegend, ontzettend cool eigenlijk. Maar nu maggie toch gaan gedaan zijn <<
I
IrezzLid
01-01-2024, 00:00
#9
Irezz zei:
clockcable zei:
Als ik na een nachtje doorhalen in de stad loop denk ik dat ik iedereen herken, zit ik ze 5 seconden aan te staren om dan tot de conclusie te komen dat ze niet eens lijken op degene waarmee ik ze had verwart. Ook hoor ik vaak mijn naam roepen
Klik om te vergroten...

Dat's peppara, en dat komt bij iedereen voor. Er is een verschil tussen peppara en je kat kunnen volgen met je ogen terwijl ze er niet blijkt te zijn :wink:

Het begint uit te werken, maar gek genoeg krijg ik roze en groene gekleurde tekeningen als achtergrond in het vakje waar ik nu typ. Subtiel, bewegend, ontzettend cool eigenlijk. Maar nu maggie toch gaan gedaan zijn <<
Klik om te vergroten...

Ik hoop echt dat het trippen overgaat. Het is niet subtiel meer maar eng. Tekeningen waarvan ik me afvraag why the fuck ik ze ooit zo eng heb gemaakt die zich half los lijken te maken, ontzettend veel gekrioel, gevlieg en gespring als ik durf m'n hoofd draaien, En nog steeds Japanners horen voorbijgaan, terwijl ik betwijfel of hier ooit Japanners zijn geweest. Ik haat het. Probleem is niet But ya... whatever. Ook nog 's een barstende hoofdpijn die opsteekt, De buurman die me bespied en m'n opa die m'n naam roept... kut. Ik hoop echt niet datik een dexpsychose hebt gehit... ookal zit psychose niet in de familie. Dit is echt gigantisch eng daar het de eerste keer is dat ik zo hard trip, maar niet die chaos in m'n hoofd heb door dex (Nog een verschil tussen speed en dex! dex keeps your head calmer)
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Relax! Het komt niet door de speed maar door het lange wakker zijn.

Neem een lekkere douche, rust wat. Alles zal recht kommen!
I
IrezzLid
01-01-2024, 00:00
#11
Behalve m'n kop dan :tearsofjoy: mam: ''Jij hebt ook niet goed geslapen blijkbaar?''

Waarop het antwoord dus neen is. Is net middag, tijd voor middagdutje!

:wave:
Wiljij op mijn muurbeesten letten terwijl ik slaap, Dorien? :mrgreen:
i
it'smeLid
01-01-2024, 00:00
#12
@ Irezz....ik zou inderdaad maar eens lekker op je bedje gaan liggen en proberen wat te slapen :P Zal je goed doen :wave:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Irezz zei:
Behalve m'n kop dan :tearsofjoy: mam: ''Jij hebt ook niet goed geslapen blijkbaar?''

Waarop het antwoord dus neen is. Is net middag, tijd voor middagdutje!

:wave:
Wiljij op mijn muurbeesten letten terwijl ik slaap, Dorien? :mrgreen:
Klik om te vergroten...
*staat met vliegenmepper klaar*
O
OctogonapusLid
01-01-2024, 00:00
#14
Bij mij is het vooral na flink wat snuive, 1 a 2 nachtjes doorhalen, dat ik overdag gewoon dingen heel subtiel zie bewegen (plantjes waarvan het klein beetje lijkt alsof ze leven, alsof de takjes heel zacht bewegen alsof het armpjes zijn en nee dat is niet de wind).
maar in het donker dan begin ik wel flink raar te doen, niet zover dat ik echt hallucineer maar bijvoorbeeld dat ik op de bank zit, zie het lampje van mijn desktop beeldscherm brande en het licht stond uit. ik ging er toen naar staren omdat het zo erg leek op een soort van robot die de muur afging waarnaast hij stond en het ging ook niet weg als ik langer keek en ik zag gewoon dat ie met zo'n gek armpje mijn muur aan het scanne was :openmouth:

dus toen deed ik de lamp aan en er bleek gewoon totaal niks te zijn.

maargoed in het donker ga je altijd meer visualiseren, vond het wel lache maar had gewoon zaklamp gepakt voor als ik dinge te creepy vond worde ff zaklamp aan en weer verder space achter mijn laptop/donkerheid :rock:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
it'sme zei:
@ Irezz....ik zou inderdaad maar eens lekker op je bedje gaan liggen en proberen wat te slapen :P Zal je goed doen :wave:
Klik om te vergroten...
Precies. Tijd om slapies te doen.
I
IrezzLid
01-01-2024, 00:00
#16
Nu kan ik eindelijk wel proberen. mam riep om te eten ( :kots: , al weet ik dat ik moet en heb ik m'n uiterste best gedaan, :kots: )en kleine schoonbroertje zit ongelooflijk enge videotjes te sturen waardoor... nja, je kunt het je wel voorstellen ;p ) msn af, future sound of london op deo op, gsm af, lichtjes uit en zzzzzzzzzzzzzzz! thanks guys! x )
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Vroeger nog veel last van gehad, en ik denk deels door de caffeïne.

En een gebrek aan GHB. Die shit werkt echt het beste tegen para/hallucinaties/negatieve kanten van speed. Door onderdrukking of stimulatie van je dopamine, dunno, maar het werkt wel. :P

Niet te lang gebruiken want anders wordt het daarna nog veel erger. Lekker slapen heh. :P
I
IrezzLid
01-01-2024, 00:00
#18
ik voel me cliché genoeg als herboren, en ontzettend veel wijzer nu. ik dacht daadwerkelijk dat ik immuun was voor drugs aangezien ik nog nooit fout was gegaan op gelijk wat, en het heeft mijn ogen daadwerkelijk geopend! dus, vanavond naar iemand heen, even herinneringen in deze kamer ontvluchten, filmpje kijken, jointje roken, heel veel noodles eten en nog's voelen datje geen harddrugs nodig hebt om gelukkig te zijn!

niet dat ik nu clichéwijs ga stoppen, maar ik moet gewoon betere momenten uitkiezen. voorzichtiger, meer zorg dragen voor m'n lichaam, zodat het gevoel zelf leuker wordt either way. en 't is ook de eerste keer dat'k dit gevoel heb eigenlijk, net alsof de exit is plots doorgebroken waar er vroeger geen was! lang geleden dat ik me nog zo goed heb gevoeld. mmmm-mm! :hearteyes: nuchter dannog! ;p

dank jullie wel voor de superreacties en hulp. ik had het echt niet verwacht, ik verwachtte veeleer ''jij bent zó dom'' reacties! ah, wat'n geweldige dag! O.O;;
i
it'smeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Gelukkig voel je je weer wat beter :grin: Daarom ga ik nooit te lang door......geen zin om psycho te worden, ookal is het maar voor een tijdje :P

Af en toe eens wat drugs met mate, is geen probleem. Maar zeker geen regelmaat. Daarmee gaat ook alleen maar het echte lekkere effect weg. Tenminste dat vind ik dan, te vaak haalt het speciale gevoel ervan af :wink: Zowieso met speed heb ik dat. Dat is eerste uren heerlijk, wordt eigenlijk alleen maar minder. Toch maar steeds proberen bij te pakken, maar nee....doe mij dan maar slapen, eten, tijdje niks meer en dan weer die lekkere eerste uren :hearteyes:
(al moet ik zeggen dat het mij ook niet altijd lukt, soms toch weer stomme ideeën van "als ik bijpak voel ik me weer zoals paar uur geleden" :tearsofjoy: )
i
it'smeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Inderdaad tot een 10-12 uur vind ik het heerlijk, maar daarna begint mijn lichaam toch wel te snakken naar gezond spul dat binnenkomt :) Maar moet zeggen wat eten en goed blijven drinken helpen goed. Vaak denk ik dan van "goh pak maar niks meer en laat het langzaam uitwerken en geniet van de flow". Moet zeggen dat dat niet zo makkelijk is altijd, vaak beginnen dan de dingen als rugpijn, maagpijn, misselijk, hoofdpijn, spierpijn (zo'n 5-6 uur na laatste lijntje)..... Echt klote, dan ben ik vaak zo eigenwijs weer wat te pakken, dit gaat meestal goed en kan ik het rekken tot ik vanzelf omval :wink: (wel is het effect natuurlijk niet meer zo geweldig, maar alles beter dan die pijn en misselijkheid en het niet kunnen maffen) Werkt bij mij prima (natuurlijk wel af en toe eens een weekendje) Moet wel zeggen als ik da eenmaal in slap val, lig ik ook goed om en merk de eerste dagen toch wel degelijk dat ik 1 a 2 nachten heb overgeslagen...........

heb nou eenmaal de pech dat ik gewoonweg echt niet kan slapen na avondje pep. Laatst ook, vrijdagmorgen om 6.00 laatste lijntje, een 3/4 gram gehad die avond/nacht en viel pas zaterdagnacht 4:00 of zo in slaap :confused: En heb dan helemaal niks meer bijgepakt :openmouth:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."