Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Pillen, jappen, bollen, snoepkes, happy-makers,... Tegenwoordig: Titsers! grtz Jenthe"
"nutsss zei: hallucinaties die je beschrijft ja die passen wel bij de dingen die je gaat ervaren als je te lang wakker bent. Misschien dat die speed inderdaad veel sterker was waardoor je jezelf veel meer uitput. Bij mij begon het met gehoorshallucinaties (overal muziek) en een fase verder zag ik schimmen van mensen vanuit mn ooghoeken. Dagelijks speedgebruik kan tot ernstigere vormen van hallucinaties leiden. Klik om te vergroten... inderdaad, ik ondervind dit de laatste weken zelf. Na 2 jaar dagelijks speed te gebruiken ben ik ondertussen al gewend aan de kleine dingen. Ik zit op m'n kamer en hoor beneden m'n ouders praten over me, of ik wandel op straat en zie iedereen naar me kijken en over me roddelen. En dat terwijl niets van deze dingen echt gebeurd... Of in de dancing lijkt het of iedereen vormt een complot tegen me en wil me iets aandoen... Aan deze kleine dingen ben ik al gewend. Maar wat ik erger vind is de paranoia die niet meer wil weggaan bij mij. Ik zit bijvoorbeeld in de garage aan mijn brommer te sleutelen en constant naar de straat te kijken met het gevoel dat er iets of iemand gaat aankomen, of wandel over straat en kijk constant achterom of er niemand volgt. Ook heb ik vaak dat ik gewoon zonder reden stop met mijn brommer en soms tot 30 min. sta rond te kijken voor niets... Zelfs nu achter de pc heb ik sinds vorige week last van para, ik zit constant door de gordijntjes te kijken en loop de hele tijd door het huis om te voelen of de deuren nog goed vast zijn en om te zien of er nog geen auto stopt... En het ergste is dat ik dit gewoon niet kan laten, hoe hard ik het ook wil! Dus wijze raad: bij beginnen paranoia, GA SLAPEN! Jenthe"