Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNiet kunnen slapen, het waard?

Niet kunnen slapen, het waard?

65 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als je 1 nacht niet kunt slapen moet je gewoon de volgende dag 700mg in 1x snuiven, kan je wel lekker slapen, ik kreeg zo`n buikpijn dat ik maar ben gaan slapen, om 5 uur `s middags ben ik in bed gaan liggen en het duurde 7 uur voordat ik eindelijk in slaap viel. Mja, hartkloppingen enz. went als je veel gebruikt en op een gegeven moment na een tijd gebruiken kan je gewoon goed slapen als je echt je best doet om in slaap te komen.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#2
atbboy zei:
Als je 1 nacht niet kunt slapen moet je gewoon de volgende dag 700mg in 1x snuiven, kan je wel lekker slapen, ik kreeg zo`n buikpijn dat ik maar ben gaan slapen, om 5 uur `s middags ben ik in bed gaan liggen en het duurde 7 uur voordat ik eindelijk in slaap viel. Mja, hartkloppingen enz. went als je veel gebruikt en op een gegeven moment na een tijd gebruiken kan je gewoon goed slapen als je echt je best doet om in slaap te komen.
Klik om te vergroten...

WTF raad je nu iemand aan mongool!

nooit, nooit 700mg in 1 keer!!!
Vind je het gek dat je buikpijn kreeg van zo'n dosis.
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Oom Klaas zei:
atbboy zei:
Als je 1 nacht niet kunt slapen moet je gewoon de volgende dag 700mg in 1x snuiven, kan je wel lekker slapen, ik kreeg zo`n buikpijn dat ik maar ben gaan slapen, om 5 uur `s middags ben ik in bed gaan liggen en het duurde 7 uur voordat ik eindelijk in slaap viel. Mja, hartkloppingen enz. went als je veel gebruikt en op een gegeven moment na een tijd gebruiken kan je gewoon goed slapen als je echt je best doet om in slaap te komen.
Klik om te vergroten...

WTF raad je nu iemand aan mongool!

nooit, nooit 700mg in 1 keer!!!
Vind je het gek dat je buikpijn kreeg van zo'n dosis.
Klik om te vergroten...

Als die dat leest snapt hij toch wel dat die dat juist niet moet doen :flushed:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#4
Sommige mensen worden na een heftige dosis pep erg slaperig.
En naar mijn gevoel stond het er nogal serieus, en als hij het nog zou doen ook...700mg is echt niet goed.
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Van speed krijg ik minder hartklopping dan coke.
Ligt vrijwel aan de coke dan want me speed is wel zuiver en bevat geen andere toevoegingen.
Grappig,ik gebruik geen coke omdat ik het die keiharde hartkloppingen niet waard vind echt benauwd en afschuwlijk me lichaam krijgt het er gewoon moeilijk mee.
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Achteraf kan ik vaak pas bepalen of het "het waard was" om een nacht over te slaan. De ene keer heb ik een geweldige nacht en vind ik het het zeker waard, de andere keer haal ik een nachtje door en heb ik het minder naar mijn zin, dan vind ik het niet waard.

Maar over het algemeen vind ik het het wel waard om een nachtje door te halen, anders zou ik het niet doen. :)
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#7
Je weet dat je een poos niet kunt slapen, dus daar moet je je dan ook op instellen vind ik. Ik vind het 't wel waard iig. Als ik weet dat ik door verplichtingen mijn slaap nodig heb, dan gebruik ik geen pep, of ik begin 's morgens gewoon en neem na 17u niks meer bij, zodat ik 's nachts mijn slaap nog kan pakken...

Ik zorg ook altijd dat als ik dan wel een nachtje oversla, ik de gemiste slaap weer ruimschoots inhaal.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik vind het het waard, ik leg gewoon een game boy advanced langs mijn bedje
A
ArenshiLid
01-01-2024, 00:00
#9
Natuurlijk is het dat waard, waarom zou je anders speed nemen...
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#10
atbboy zei:
Als je 1 nacht niet kunt slapen moet je gewoon de volgende dag 700mg in 1x snuiven
Klik om te vergroten...
dan slaap ik inderdaad gelijk... voor altijd :wave:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#11
plantenbak zei:
atbboy zei:
Als je 1 nacht niet kunt slapen moet je gewoon de volgende dag 700mg in 1x snuiven
Klik om te vergroten...
dan slaap ik inderdaad gelijk... voor altijd :wave:
Klik om te vergroten...

Stel dat er dan een hemel/hel zou zijn,
dan kom je daar wel verdomd strak aan :tearsofjoy:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#12
ik slaap altijd redelijk goed mits de dosis redelijk is en de inname tijd 12 uur voor het slapen is ...

zoals Dr Dex voorschrijft, op tijd je medicijntje nemen !!
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#13
heb zowieso al een beetje last van slapeloosheid, en
dan kan ik me wel eens pissed maken als ik niet kan slapen.
magoed dat hoort bij speed.
en als het echt niet gaat dan is er nog altijd zolpidem (slaappil)
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#14
Oom Klaas zei:
plantenbak zei:
atbboy zei:
Als je 1 nacht niet kunt slapen moet je gewoon de volgende dag 700mg in 1x snuiven
Klik om te vergroten...
dan slaap ik inderdaad gelijk... voor altijd :wave:
Klik om te vergroten...

Stel dat er dan een hemel/hel zou zijn,
dan kom je daar wel verdomd strak aan :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Met een opruim-kick in de hemel, maak je wel een goede eerste indruk daar :')
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#15
Oom Klaas zei:
plantenbak zei:
atbboy zei:
Als je 1 nacht niet kunt slapen moet je gewoon de volgende dag 700mg in 1x snuiven
Klik om te vergroten...
dan slaap ik inderdaad gelijk... voor altijd :wave:
Klik om te vergroten...

Stel dat er dan een hemel/hel zou zijn,
dan kom je daar wel verdomd strak aan :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

klapperend tegen petrus vertellen waarom je zo nodig de hemel in moet :tearsofjoy: :rock:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#16
en eenmaal toegelaten eerst weer naar beneden rennen naar de duivel om te zeggen dat je het toch wel jammer vind dat je naar de hemel moet en nog een heel lul verhaal ophangen, en dan weer terug rennen .

*ok we gaan te ver door, ik stop :beer: *
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#17
Benzodiazepines zijn je vriend.
V
VitamineXLid
01-01-2024, 00:00
#18
Meestal wel, ligt aan de situatie... Enjoy your night en don't think about the day after! :wink:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#19
Eens een nachtje overslaan is wel leuk als je bv op een goed feest bent. Maar thuis lig ik toch graag een paar uur in bedje te slapen hihi
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#20
Angramar Temenos zei:
Benzodiazepines zijn je vriend.
Klik om te vergroten...

of gewoon nog een lijn, en terug naar buiten om ergens verder te zweven op een bankje, draai je nog een joint, drink je nog een biertje

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."