Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNiet kunnen slapen, het waard?

Niet kunnen slapen, het waard?

65 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
L
Lowrider`Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Het niet kunnen slapen vind ik echt storend vooral omdat ik het nodig heb.
Is me trouwens maar een paar keer gebeurd door overantwoord doseren, met goede pep en een beetje een planning slaap ik s'avonds prima.
En anders een jointje will do the trick :stoned:
A
AntigoneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik val eigenlijk altijd wel in slaap ofwel door uitputting ofwel door GHB. Enige waar ik
van baal zijn de donkere kringen onder mijn ogen. Gaat ook niet weg ook zolang het
me niet lukt om meer dan 6 uur per nacht te slapen. Ik slaap ook niet meer, maar ja
ik gebruik dan ook niet minder. 't Ligt een beetje voor de hand allemaal, obviously :rolleyes:
A
AlbinoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Na gisteravond is mijn mening veranderd. Weer pep gehaald sinds 8 maanden. 1,3 gram per persoon. 40% dus niet hele sterke.

Onrustig, iets willen doen maar er valt niks te doen, te erg zin in sex met een verrimpelde ***, en de volgende ochtend vrij duizelig.

Voor mij geen pep meer!
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#4
Albino zei:
Na gisteravond is mijn mening veranderd. Weer pep gehaald sinds 8 maanden. 1,3 gram per persoon. 40% dus niet hele sterke.

Onrustig, iets willen doen maar er valt niks te doen, te erg zin in sex met een verrimpelde ***, en de volgende ochtend vrij duizelig.

Voor mij geen pep meer!
Klik om te vergroten...

Zeg je dat niet na iedere klote nacht waarbij pep aan te pas kwam,
ik in ieder geval wel.
M
MDMA<3Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Gebruik zelf geen pep, werkt bij mij niet zoals het hoort :P(ADHD)
maar vriende van me doen het wel, die neme altijd melatonine en een goede dikke joint.
:stoned:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#6
Lol, melatonine nemen tegen de insomnia van pep...Placebo rules :rock:
Btw, melatonine werkt alleen bij mensen die een natuurlijk tekort hebben aan de stof.
0
033AmnesiaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Oke, bedankt voor je reactie. Dan had ik nog ff een vraagje tussendoor;

Ik had geen last van grote pupillen of knarstanden, betekend dit automatisch dat het geen goeie pep was, of verschilt dit gewoon per persoon?
0
033AmnesiaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Sup peeps,

Laatst heb ik met een paar vrienden Speed gebruikt. Ik heb het een paar keer eerder gedaan maar vond het niks. Afgelopen weekend vond ik het eigenlijk super relaxt. Ik heb niet veel genomen, het was geen pure maar volgens mij wel goede speed. Ik had totaal geen last van grote pupillen of knarstanden ofzo en heb zeker een chille avond gehad, dit had ik niet verwacht van speed.

Maargoed, die nacht kon ik de hele nacht niet slapen en ik had best last van hartkloppingen.. Dit is toch echt het grootste nadeel voor mij om het niet snel weer te gaan gebruiken. Dan zou ik liever coke (wel duur, en verslavend) of XTC nemen..

Nou vraag ik me af, vinden jullie het niet kunnen slapen het echt waard? Ik vond het zeker een relaxte avond maar m'n nachtrust heb ik toch echt nodig... dusja, een polltje

:wave:
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#9
Verschilt ook per persoon ja. In hoge doseringen echter niet :P

Ik vind het zelf de day after nooit waard, maar als ik even over die dip heen ben (lees: heb geslapen) dan toch weer wel. (afhankelijk van hoe leuk de avond was :P)

Goede voorbereiding van de day-after is daarom ook wel een must.

Ps. Heb nee gestemd, omdat ik veel liever slaap dmv een betere pepplanning
D
DidyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Zeker de moeite waard. Gewoon rusten voelt al lekker aan dan.
In het begin durfde ik al eens overdoseren maar nu weet ik steeds de " gulden middenweg" te vinden en slaap ik heerlijk na mijn jointje met wat alcohol.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik doseer zo dat ik kan slapen, en als het niet lukt neem ik ghb/ alcohol/ diazepam.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#12
033Amnesia zei:
Ik had geen last van grote pupillen of knarstanden, betekend dit automatisch dat het geen goeie pep was, of verschilt dit gewoon per persoon?
Klik om te vergroten...
Dat heb ik ook nooit, wel strakke kaken en ik druk mn tanden altijd wel harder op elkaar dan normaal. Maar echt overdreven kauwen of knarsen heb ik geen last van. Maar je zegt wel dat je er niet veel aan vond en goeie pep is (en dat is natuurlijk subjectief) wel echt heel fijn.
s
sethLid
01-01-2024, 00:00
#13
weyoun22 zei:
Ik blijf bewust een nacht wakker als ik aan de pep ga, zodat ik lekker diep kan gaan. Vroeg doseren en proberen nog te slapen zou ik helemaal niks vinden.

Op een vrijdag laat beginnen en veel meer nemen dan nodig is om wakker te blijven zodat je echt lekker hard kan gaan is meer mijn ding.
Klik om te vergroten...

ik begin er ook liever 's avonds aan, de nacht is mooier op pep
r
rushhourLid
01-01-2024, 00:00
#14
ik vind het zeker waard, anders zou ik er niet aan beginnen.
Dit weekend nog een lijn speed gesnoven en toch een goede 22 h , als het niet meer is wakker gebleven.
k
k00kLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hoe zit het eigenlijk met de comedown van pepp?
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#16
LIgt eraan hoe je gebruikt. Als je overdag 1 of 2x een dosis pakt, maar 's avonds wel gaat eten en slapen, dan zal de kater minder erg zijn dan wanneer je binged en nachten doorhaalt.

De comedown van speed kan wel een stuk heviger bij mensen die nog niet (vaak) met speed in aanraking zijn geweest.
k
k00kLid
01-01-2024, 00:00
#17
weyoun22 zei:
LIgt eraan hoe je gebruikt. Als je overdag 1 of 2x een dosis pakt, maar 's avonds wel gaat eten en slapen, dan zal de kater minder erg zijn dan wanneer je binged en nachten doorhaalt.

De comedown van speed kan wel een stuk heviger bij mensen die nog niet (vaak) met speed in aanraking zijn geweest.
Klik om te vergroten...

Ben namelijk van plan om het 4 december te doen, op een feestje. Duurt van 10 tot 7... Wil niet te veel pakken, maar wel dat ik de hele nacht voorzien ben... :P
1
1percentLid
01-01-2024, 00:00
#18
k00k zei:
Ben namelijk van plan om het 4 december te doen, op een feestje. Duurt van 10 tot 7... Wil niet te veel pakken, maar wel dat ik de hele nacht voorzien ben... :P
Klik om te vergroten...

teveel pakken is niet zo erg, alle goede feestjes hebben afterparty's :grin:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#19
Kwaliteit spul nemen, op tijd doseren, misschien een downer aan het eind van de avond. Ik heb geen last van slapeloze nachten hoor. Mocht ik het te bont maken, dan vind ik het het nog steeds wel waard.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#20
ik ga slapen .....

:wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."