Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Elk weekend wel,1 of 2 gr pep. meestal 65% Pep Kater,alleen na de 1e paar keer. neem de ochtend erna gewoon 1 grote lijn. en dan de rest van de dag niet meer. Maar ik begrijp dat dat soms moeilijk is,heb ik zelf ook. Maar probeer het jezelf aan te leren. zo niet?geniet van de kater, of misschien is deze drug toch niet wat voor jou."
"Ik gebruik Speed nu ongeveer een jaar. Mijn ervaringen met speed zijn: Op Ground Zero had ik roze pep,maar die bleef vol te zitten met cafeine,ik heb daarvan 2 nachten niet kunnen slapen. Bij Dominator had ik gewoon witte pep,ik had zo'n 2 uur voordat we met de bus naar huis gingen geen pep meer gebruikt en kon toen ik thuis was heerlijk slapen Maar zown 80% van de tijd als ik speed op heb,kan ik niet slapen. maar persoonlijk vind ik het wel waard."