#1
Dat heb ik ook nooit, wel strakke kaken en ik druk mn tanden altijd wel harder op elkaar dan normaal. Maar echt overdreven kauwen of knarsen heb ik geen last van. Maar je zegt wel dat je er niet veel aan vond en goeie pep is (en dat is natuurlijk subjectief) wel echt heel fijn.033Amnesia zei:Ik had geen last van grote pupillen of knarstanden, betekend dit automatisch dat het geen goeie pep was, of verschilt dit gewoon per persoon?