Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNiet kunnen slapen, het waard?

Niet kunnen slapen, het waard?

65 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#1
033Amnesia zei:
Ik had geen last van grote pupillen of knarstanden, betekend dit automatisch dat het geen goeie pep was, of verschilt dit gewoon per persoon?
Klik om te vergroten...
Dat heb ik ook nooit, wel strakke kaken en ik druk mn tanden altijd wel harder op elkaar dan normaal. Maar echt overdreven kauwen of knarsen heb ik geen last van. Maar je zegt wel dat je er niet veel aan vond en goeie pep is (en dat is natuurlijk subjectief) wel echt heel fijn.
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als je 1 nacht niet kunt slapen moet je gewoon de volgende dag 700mg in 1x snuiven, kan je wel lekker slapen, ik kreeg zo`n buikpijn dat ik maar ben gaan slapen, om 5 uur `s middags ben ik in bed gaan liggen en het duurde 7 uur voordat ik eindelijk in slaap viel. Mja, hartkloppingen enz. went als je veel gebruikt en op een gegeven moment na een tijd gebruiken kan je gewoon goed slapen als je echt je best doet om in slaap te komen.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#3
atbboy zei:
Als je 1 nacht niet kunt slapen moet je gewoon de volgende dag 700mg in 1x snuiven, kan je wel lekker slapen, ik kreeg zo`n buikpijn dat ik maar ben gaan slapen, om 5 uur `s middags ben ik in bed gaan liggen en het duurde 7 uur voordat ik eindelijk in slaap viel. Mja, hartkloppingen enz. went als je veel gebruikt en op een gegeven moment na een tijd gebruiken kan je gewoon goed slapen als je echt je best doet om in slaap te komen.
Klik om te vergroten...

WTF raad je nu iemand aan mongool!

nooit, nooit 700mg in 1 keer!!!
Vind je het gek dat je buikpijn kreeg van zo'n dosis.
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Oom Klaas zei:
atbboy zei:
Als je 1 nacht niet kunt slapen moet je gewoon de volgende dag 700mg in 1x snuiven, kan je wel lekker slapen, ik kreeg zo`n buikpijn dat ik maar ben gaan slapen, om 5 uur `s middags ben ik in bed gaan liggen en het duurde 7 uur voordat ik eindelijk in slaap viel. Mja, hartkloppingen enz. went als je veel gebruikt en op een gegeven moment na een tijd gebruiken kan je gewoon goed slapen als je echt je best doet om in slaap te komen.
Klik om te vergroten...

WTF raad je nu iemand aan mongool!

nooit, nooit 700mg in 1 keer!!!
Vind je het gek dat je buikpijn kreeg van zo'n dosis.
Klik om te vergroten...

Als die dat leest snapt hij toch wel dat die dat juist niet moet doen :flushed:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#5
Sommige mensen worden na een heftige dosis pep erg slaperig.
En naar mijn gevoel stond het er nogal serieus, en als hij het nog zou doen ook...700mg is echt niet goed.
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Van speed krijg ik minder hartklopping dan coke.
Ligt vrijwel aan de coke dan want me speed is wel zuiver en bevat geen andere toevoegingen.
Grappig,ik gebruik geen coke omdat ik het die keiharde hartkloppingen niet waard vind echt benauwd en afschuwlijk me lichaam krijgt het er gewoon moeilijk mee.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."