#1
Ik lees hier af en toe uitspraken als 'Ja, ik heb echt wel een gram speed nodig' etc.
Ik gebruik nog geen half jaar speed, maar genoeg om te weten hoeveel ik persoonlijk nodig heb.
Als ik van mijn(naar mijn mening 'goede' speed) gebruik heb ik bij 1gram toch echt redelijk wat last van samentrekkende spieren, kaken, en m'n hartslag.
Ben ik gewoon erg gevoelig, of kopen anderen mensen gewoon niet zulk goede speed?
Gr.
Ik gebruik nog geen half jaar speed, maar genoeg om te weten hoeveel ik persoonlijk nodig heb.
Als ik van mijn(naar mijn mening 'goede' speed) gebruik heb ik bij 1gram toch echt redelijk wat last van samentrekkende spieren, kaken, en m'n hartslag.
Ben ik gewoon erg gevoelig, of kopen anderen mensen gewoon niet zulk goede speed?
Gr.

zucht....