Precies. Ik kan ook wel 3 dagen doorhalen met 300 mg maar als ik een avondje echt lekker wil knallen neem ik toch wel een gram.
Mike zei:Ik ben ook meer van het subtiele speedgevoel. Ik vind het vreselijk om zo superstrak te staan. Als ik het neem, neem ik een bommetje van 50 á 80 mg en daar kan ik wel een nachtje op vooruit. Less is more wat mij betreft, zeker met speed.

Mike zei:Less is more wat mij betreft, zeker met speed.
brutus420 zei:Mike zei:Ik ben ook meer van het subtiele speedgevoel. Ik vind het vreselijk om zo superstrak te staan. Als ik het neem, neem ik een bommetje van 50 á 80 mg en daar kan ik wel een nachtje op vooruit. Less is more wat mij betreft, zeker met speed.
woon je in madurodam?
knallen![]()
zucht....weyoun22 zei:Juist met pure speed is de tolerantie veel erger, maar dan wel bij frequent gebruik.
Stel dat je wekelijks een nacht doorgaat en doordeweeks regelmatig een paar lijnen neemt op willekeurige dagen. Als je dit een tijdje doet dan zullen de positieve effecten die je zoekt bij de speed bij het nemen van een normale lijn bijna geheel uitblijven of binnen een uur omslaan in de een katerig gevoel. Je kan die pep-euforie nog wel voelen maar dan moet je zeker een paar keer bijpakken.
Drientje zei:Of ze hebben kut speed. Dat is waarschijnlijker.
Niet per definitie. Als ik een heel weekend door ga, kom ik ook op ongeveer een gram uit. En ik gebruik al een paar jaar niets met een percentage lager dan 67%.Flameon zei:slechte pep inderdaad
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."