Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums[Speed] Echt zoveel nodig?

[Speed] Echt zoveel nodig?

28 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#1
Het begin van een verslaving
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#2
Eerst vond ik het nog leuk.
Lekker de hele dag door onder invloed van speed. 4 tot 5 uur per dag slapen en dan toch nog energie. Maar toen moest ik steeds meer nemen en als ik me versliep was het meteen 4 of 5 uur verslapen en als ik een dagje niks nam kon ik wel de hele dag in bed blijven liggen.

Nee ik heb wel ondervonden dat elke dag een drug gebruiken helemaal niet leuk is.
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Juist met pure speed is de tolerantie veel erger, maar dan wel bij frequent gebruik.

Stel dat je wekelijks een nacht doorgaat en doordeweeks regelmatig een paar lijnen neemt op willekeurige dagen. Als je dit een tijdje doet dan zullen de positieve effecten die je zoekt bij de speed bij het nemen van een normale lijn bijna geheel uitblijven of binnen een uur omslaan in de een katerig gevoel. Je kan die pep-euforie nog wel voelen maar dan moet je zeker een paar keer bijpakken.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#4
weyoun22 zei:
Juist met pure speed is de tolerantie veel erger, maar dan wel bij frequent gebruik.

Stel dat je wekelijks een nacht doorgaat en doordeweeks regelmatig een paar lijnen neemt op willekeurige dagen. Als je dit een tijdje doet dan zullen de positieve effecten die je zoekt bij de speed bij het nemen van een normale lijn bijna geheel uitblijven of binnen een uur omslaan in de een katerig gevoel. Je kan die pep-euforie nog wel voelen maar dan moet je zeker een paar keer bijpakken.
Klik om te vergroten...

Dat is een feit. :grin:
2
2C-EmLid
01-01-2024, 00:00
#5
Het antwoord op de topicitel is: Nee
S
Smokey046Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Speed heeft op lange termijn niet echt voordelen.
Met lange termijn bedoel ik dagelijks/wekelijks
Op het begin was ik na 3 nachten hoe ik nu ben na 1 :tongueout:
C
ChaincellsLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik lees hier af en toe uitspraken als 'Ja, ik heb echt wel een gram speed nodig' etc.

Ik gebruik nog geen half jaar speed, maar genoeg om te weten hoeveel ik persoonlijk nodig heb.

Als ik van mijn(naar mijn mening 'goede' speed) gebruik heb ik bij 1gram toch echt redelijk wat last van samentrekkende spieren, kaken, en m'n hartslag.

Ben ik gewoon erg gevoelig, of kopen anderen mensen gewoon niet zulk goede speed?

Gr.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dat heeft waarschijnlijk met tolerantie te maken.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Of ze hebben kut speed. Dat is waarschijnlijker.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#10
slechte pep inderdaad, waardoor je dus meer nodig hebt voor hetzelfde effect tov goeie pep
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#11
Drientje zei:
Of ze hebben kut speed. Dat is waarschijnlijker.
Klik om te vergroten...
Flameon zei:
slechte pep inderdaad
Klik om te vergroten...
Niet per definitie. Als ik een heel weekend door ga, kom ik ook op ongeveer een gram uit. En ik gebruik al een paar jaar niets met een percentage lager dan 67%.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
En het ligt natuurlijk ook aan hoe groot de lijnen zijn die je neemt en de frequentie waarmee je snuift.

Als je in een weekend om de 2-3 uur een flinke snuif neemt dan gaat het hard.

Meestal vergeet ik gewoon te snuiven en ben ik zo 6 uur later als ik bedenk dat ik best nog wel een keer kan snuiven.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#13
Drientje zei:
En het ligt natuurlijk ook aan hoe groot de lijnen zijn die je neemt en de frequentie waarmee je snuift.

Als je in een weekend om de 2-3 uur een flinke snuif neemt dan gaat het hard.
Klik om te vergroten...
Ik doe bommetjes. Maximaal driehonderd milligram op vierentwintig uur.
S
Smokey046Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Op het begin gebruikte ik 1 gram op 1 dag, de laatste tijd deed ik er 3 dagen mee.
Hoelanger ik gebruikte hoe minder ik nodig had, weet iemand hoe dit komt (altijd dezelfde speed)
Deranged had hier eens iets over gepost, maar ben vergeten hoe het topic heette xd
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dat heb ik nog nooit gheoord. Normaal is het zo dat als je veel gebruikt je steeds meer nodig hebt voor hetzelfde effect. Beetje raar dat het bij jou andersom is, beetje heel erg raar en dat kan ik ook niet verklaren dus
M
MikeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik ben ook meer van het subtiele speedgevoel. Ik vind het vreselijk om zo superstrak te staan. Als ik het neem, neem ik een bommetje van 50 á 80 mg en daar kan ik wel een nachtje op vooruit. Less is more wat mij betreft, zeker met speed.
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Smokey046 zei:
Op het begin gebruikte ik 1 gram op 1 dag, de laatste tijd deed ik er 3 dagen mee.
Hoelanger ik gebruikte hoe minder ik nodig had, weet iemand hoe dit komt (altijd dezelfde speed)
Klik om te vergroten...
Kan het dat je in het begin gewoon niet wist wat je er van moest verwachten en je gewoon bleef doorsnuiven tot je iets van een rush of zo kreeg? Eenmaal je weet wat het effect van speed is, heb je echt niet zoveel nodig om dat te bereiken...
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#18
Smokey046 zei:
Op het begin gebruikte ik 1 gram op 1 dag, de laatste tijd deed ik er 3 dagen mee.
Hoelanger ik gebruikte hoe minder ik nodig had, weet iemand hoe dit komt (altijd dezelfde speed)
Deranged had hier eens iets over gepost, maar ben vergeten hoe het topic heette xd
Klik om te vergroten...

Ik vind het helemaal niet meer fijn om super strak te staan. Dat subtiele speedgevoel vind ik veel fijner. De brakheid is dan ook wat minder.
Het is niet zo zeer dat ik minder nodig heb. Ik vind het gewoon minder fijn om veel te nemen waardoor ik dus minder neem. Ik heb natuurlijk wel steeds meer voor hetzelfde gevoel nodig.
S
Smokey046Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Chris Pontius zei:
Smokey046 zei:
Op het begin gebruikte ik 1 gram op 1 dag, de laatste tijd deed ik er 3 dagen mee.
Hoelanger ik gebruikte hoe minder ik nodig had, weet iemand hoe dit komt (altijd dezelfde speed)
Deranged had hier eens iets over gepost, maar ben vergeten hoe het topic heette xd
Klik om te vergroten...

Ik vind het helemaal niet meer fijn om super strak te staan. Dat subtiele speedgevoel vind ik veel fijner. De brakheid is dan ook wat minder.
Het is niet zo zeer dat ik minder nodig heb. Ik vind het gewoon minder fijn om veel te nemen waardoor ik dus minder neem. Ik heb natuurlijk wel steeds meer voor hetzelfde gevoel nodig.
Klik om te vergroten...

Ik had dit ook, maar wat ik merkte vooral de laatste weken als ik een nacht doorhaalde dat ik me zo rond 7 uur smorgens redelijk wazig begon te voelen (zwevend/dromerig gevoel)
En dan nam ik meestal nog een klein beetje en dan was dat gevoel grotendeels weg, en rond de middag kwam dat weer en bleef het ook tot (als ik nog 1 nacht door ging doen) rond 12 uur en dan had ik snachts weer een normaler gevoel. :tongueout:
b
brutus420Lid
01-01-2024, 00:00
#20
amfetamietjes,knallen met die hap :rock:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."