#1
Het begin van een verslaving
weyoun22 zei:Juist met pure speed is de tolerantie veel erger, maar dan wel bij frequent gebruik.
Stel dat je wekelijks een nacht doorgaat en doordeweeks regelmatig een paar lijnen neemt op willekeurige dagen. Als je dit een tijdje doet dan zullen de positieve effecten die je zoekt bij de speed bij het nemen van een normale lijn bijna geheel uitblijven of binnen een uur omslaan in de een katerig gevoel. Je kan die pep-euforie nog wel voelen maar dan moet je zeker een paar keer bijpakken.
Drientje zei:Of ze hebben kut speed. Dat is waarschijnlijker.
Niet per definitie. Als ik een heel weekend door ga, kom ik ook op ongeveer een gram uit. En ik gebruik al een paar jaar niets met een percentage lager dan 67%.Flameon zei:slechte pep inderdaad
Ik doe bommetjes. Maximaal driehonderd milligram op vierentwintig uur.Drientje zei:En het ligt natuurlijk ook aan hoe groot de lijnen zijn die je neemt en de frequentie waarmee je snuift.
Als je in een weekend om de 2-3 uur een flinke snuif neemt dan gaat het hard.
Kan het dat je in het begin gewoon niet wist wat je er van moest verwachten en je gewoon bleef doorsnuiven tot je iets van een rush of zo kreeg? Eenmaal je weet wat het effect van speed is, heb je echt niet zoveel nodig om dat te bereiken...Smokey046 zei:Op het begin gebruikte ik 1 gram op 1 dag, de laatste tijd deed ik er 3 dagen mee.
Hoelanger ik gebruikte hoe minder ik nodig had, weet iemand hoe dit komt (altijd dezelfde speed)
Smokey046 zei:Op het begin gebruikte ik 1 gram op 1 dag, de laatste tijd deed ik er 3 dagen mee.
Hoelanger ik gebruikte hoe minder ik nodig had, weet iemand hoe dit komt (altijd dezelfde speed)
Deranged had hier eens iets over gepost, maar ben vergeten hoe het topic heette xd
Chris Pontius zei:Smokey046 zei:Op het begin gebruikte ik 1 gram op 1 dag, de laatste tijd deed ik er 3 dagen mee.
Hoelanger ik gebruikte hoe minder ik nodig had, weet iemand hoe dit komt (altijd dezelfde speed)
Deranged had hier eens iets over gepost, maar ben vergeten hoe het topic heette xd
Ik vind het helemaal niet meer fijn om super strak te staan. Dat subtiele speedgevoel vind ik veel fijner. De brakheid is dan ook wat minder.
Het is niet zo zeer dat ik minder nodig heb. Ik vind het gewoon minder fijn om veel te nemen waardoor ik dus minder neem. Ik heb natuurlijk wel steeds meer voor hetzelfde gevoel nodig.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."