Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums[Speed] Echt zoveel nodig?

[Speed] Echt zoveel nodig?

28 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#1
Precies. Ik kan ook wel 3 dagen doorhalen met 300 mg maar als ik een avondje echt lekker wil knallen neem ik toch wel een gram.
s
sethLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hangt er maar net vanaf wat je voor effect wilt. Ik heb zowiezo een hoge tolerantie maar ik ga er niet over. Vind er weinig aan om elke dag te zitten knarsen met ogen die uit mijn kop vallen. Dus steeds kleine hoeveelheden. Maar als ik binge kan ik er wel behoorlijk wat door jagen op een dag.

Ook als je je speed niet goed bewaard zwakt hij wel een stuk af. dan moet je toch snel bijnemen om te blijven gaan.
b
brutus420Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Mike zei:
Ik ben ook meer van het subtiele speedgevoel. Ik vind het vreselijk om zo superstrak te staan. Als ik het neem, neem ik een bommetje van 50 á 80 mg en daar kan ik wel een nachtje op vooruit. Less is more wat mij betreft, zeker met speed.
Klik om te vergroten...


woon je in madurodam?
knallen :rock:
S
Smokey046Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik ben opzich wel voor het lekker strak staan, maar als ik alleen doorhaal hou ik het gwn rustig.
Door de dag neem ik meestal niets (of ik moet al superbrak zijn) en dan eet ik gwn normaal.
Als ik de lijn die ik neem verdubbel blijkt dit ook niet echt meer effect te hebben, alleen vlak na de lijn merk ik meer die adrenaline, maar daarna nietmeer :tongueout:
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mike zei:
Less is more wat mij betreft, zeker met speed.
Klik om te vergroten...

+1
M
MikeLid
01-01-2024, 00:00
#6
brutus420 zei:
Mike zei:
Ik ben ook meer van het subtiele speedgevoel. Ik vind het vreselijk om zo superstrak te staan. Als ik het neem, neem ik een bommetje van 50 á 80 mg en daar kan ik wel een nachtje op vooruit. Less is more wat mij betreft, zeker met speed.
Klik om te vergroten...


woon je in madurodam?
knallen :rock:
Klik om te vergroten...

Jahhh!!! Ju weet tog! Knalluhhhh!!!


:rolleyes: zucht....
C
ChaincellsLid
01-01-2024, 00:00
#7
Denk dat ik het toch wel eens ben met 'less is more'. :)
a
angie123Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Een lijntje à day keeps me gooing all the way.
S'morgens een snuf en ik heb weer puf.
Met een lijntje op, staat alles weer in t sop.
Maar helaas de lijntjes zijn op :(
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dat heb ik ook gedaan.. De eerste week werkt het nog prima maar daarna begint de situatie toch steeds slechter te worden :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."