#1
Precies. Ik kan ook wel 3 dagen doorhalen met 300 mg maar als ik een avondje echt lekker wil knallen neem ik toch wel een gram.
Mike zei:Ik ben ook meer van het subtiele speedgevoel. Ik vind het vreselijk om zo superstrak te staan. Als ik het neem, neem ik een bommetje van 50 á 80 mg en daar kan ik wel een nachtje op vooruit. Less is more wat mij betreft, zeker met speed.

Mike zei:Less is more wat mij betreft, zeker met speed.
brutus420 zei:Mike zei:Ik ben ook meer van het subtiele speedgevoel. Ik vind het vreselijk om zo superstrak te staan. Als ik het neem, neem ik een bommetje van 50 á 80 mg en daar kan ik wel een nachtje op vooruit. Less is more wat mij betreft, zeker met speed.
woon je in madurodam?
knallen![]()
zucht...."AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."