#1
Welk percentage pep heb je liever?
Helemaal zuiver (73 procent) of ga je liever voor de iets mildere (denk aan 55 a 65 procent)?
Helemaal zuiver (73 procent) of ga je liever voor de iets mildere (denk aan 55 a 65 procent)?
En harder stuiteren?Fresh zei:Zo zuiver mogelijk; meer betalen en minder ervan gebruiken![]()
Flameon zei:En harder stuiteren?Fresh zei:Zo zuiver mogelijk; meer betalen en minder ervan gebruiken![]()
Flameon zei:Nee, maar hoor vaak mensen vaak zeggen dat ze het hoogste van het hoogste willen hebben. Ik heb het ooit gehad en ik stuiterde onprettig rond (wellicht teveel gehad toen, dat wel)

Flameon en trollen.. Nah.Carlitos zei:Jullie happen denk ik![]()
![]()
Sublimo zei:Percentage zegt niet alles, als voorbeeld speed van 71 % met een gele kleur die ik een tijdje terug in mijn bezit had, die was veel slechter voor mijn neus dan hetgene wat ik normaal heb. Ik weet niet precies waar de gele kleur vandaan kwam, ik vermoed een foutje bij het productieproces. Stoffen die er niet bij horen te zitten.
Dat was dus speed van 71 %, maar die zou ik echt niet meer snuiven, al kreeg ik hem gratis.
Fresh zei:Sublimo zei:Percentage zegt niet alles, als voorbeeld speed van 71 % met een gele kleur die ik een tijdje terug in mijn bezit had, die was veel slechter voor mijn neus dan hetgene wat ik normaal heb. Ik weet niet precies waar de gele kleur vandaan kwam, ik vermoed een foutje bij het productieproces. Stoffen die er niet bij horen te zitten.
Dat was dus speed van 71 %, maar die zou ik echt niet meer snuiven, al kreeg ik hem gratis.
Gewoon urine!![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."