Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelk percentage heb je liever?

Welk percentage heb je liever?

43 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#1
Welk percentage pep heb je liever?
Helemaal zuiver (73 procent) of ga je liever voor de iets mildere (denk aan 55 a 65 procent)?
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Zo zuiver mogelijk; meer betalen en minder ervan gebruiken :)
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Heb wel eens échte dex gehad in pastavorm..daar deed ik vet 10 uur mee miss nog wel langer, en daarvan had ik echt héél weinig genomen... :tongueout:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#4
Fresh zei:
Zo zuiver mogelijk; meer betalen en minder ervan gebruiken :)
Klik om te vergroten...
En harder stuiteren?
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja, wat denk je zelf? Gewoon 70%+ natuurlijk, al is het alleen maar voor het idee.
Om eerlijk te zijn merk ik het verschil amper zolang het maar ergens boven de 55% blijft.
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Jullie happen denk ik :wave:

:hearteyes:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nee, maar hoor vaak mensen vaak zeggen dat ze het hoogste van het hoogste willen hebben. Ik heb het ooit gehad en ik stuiterde onprettig rond (wellicht teveel gehad toen, dat wel)
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Flameon zei:
Fresh zei:
Zo zuiver mogelijk; meer betalen en minder ervan gebruiken :)
Klik om te vergroten...
En harder stuiteren?
Klik om te vergroten...

Niet persé...

Ben je de markt aan het verkennen? :)
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#9
I'm not even going to dignify this with a response.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#10
Haha, wtf?! Toen ik de titel zag moest ik al lachen, maar dat dit van jou komt! :tearsofjoy: Gast, wat denk je nou zelf.
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#11
73 racemisch liefst :rock:

Een paar procenten meth mogen ze er ook nog bijgooien als het echt moet maar voor de rest liever geen adulterants.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#12
Flameon zei:
Nee, maar hoor vaak mensen vaak zeggen dat ze het hoogste van het hoogste willen hebben. Ik heb het ooit gehad en ik stuiterde onprettig rond (wellicht teveel gehad toen, dat wel)
Klik om te vergroten...

Neem dan gewoon minder. : ')
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Beetje kansloos verder :beer:
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#14
Carlitos zei:
Jullie happen denk ik :wave:

:hearteyes:
Klik om te vergroten...
Flameon en trollen.. Nah.
E
EmoLid
01-01-2024, 00:00
#15
35% ??! :openmouth:

Nee dat is te sterk voor mij, straks ga ik nog out!
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#16
Percentage zegt niet alles, als voorbeeld speed van 71 % met een gele kleur die ik een tijdje terug in mijn bezit had, die was veel slechter voor mijn neus dan hetgene wat ik normaal heb. Ik weet niet precies waar de gele kleur vandaan kwam, ik vermoed een foutje bij het productieproces. Stoffen die er niet bij horen te zitten.
Dat was dus speed van 71 %, maar die zou ik echt niet meer snuiven, al kreeg ik hem gratis.
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
???
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Sublimo zei:
Percentage zegt niet alles, als voorbeeld speed van 71 % met een gele kleur die ik een tijdje terug in mijn bezit had, die was veel slechter voor mijn neus dan hetgene wat ik normaal heb. Ik weet niet precies waar de gele kleur vandaan kwam, ik vermoed een foutje bij het productieproces. Stoffen die er niet bij horen te zitten.
Dat was dus speed van 71 %, maar die zou ik echt niet meer snuiven, al kreeg ik hem gratis.
Klik om te vergroten...

Gewoon urine! :tearsofjoy:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#19
Fresh zei:
Sublimo zei:
Percentage zegt niet alles, als voorbeeld speed van 71 % met een gele kleur die ik een tijdje terug in mijn bezit had, die was veel slechter voor mijn neus dan hetgene wat ik normaal heb. Ik weet niet precies waar de gele kleur vandaan kwam, ik vermoed een foutje bij het productieproces. Stoffen die er niet bij horen te zitten.
Dat was dus speed van 71 %, maar die zou ik echt niet meer snuiven, al kreeg ik hem gratis.
Klik om te vergroten...

Gewoon urine! :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Haha ! :grin:

Leuk bedacht, maar nee helaas. Het gaat echt een chemische stof zijn geweest, een stof die er eigenlijk niet meer bij hoorde te zitten.
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Misschien een overblijfsel van een ander middel.
Na het produceren de ketel niet goed schoongemaakt :)
Of gewoon de badkuip niet.. :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."