Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZuipen en speed

Zuipen en speed

48 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
S
S0s_90Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Carnaval komt eraan, en ik ben van plan om met die 5 dagen feest kennis te gaan
maken met speed. Nou vroeg ik me af of ik het alleen bij speed moet houden of dat ik
er ook volle gas bij kan zuipen :beer:. Het blijft natuurlijk carnaval :grin:
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Speed en veel zuipen is nou niet bepaald bevorderlijk voor je hart... Upper-downer combinatie.
Dat je hier zelf niet op kon komen...
Het combineren van uppers en downers: de drugs werken elkaar tegen, en geven dus minder gewenst effect. Veel mensen combineren alcohol (downer) met uppers. Een voorbeeld: speed en alcohol, de speed houdt je wakkerder en laat je fit voelen, hierdoor kun je veel meer drinken. Je voelt de dronkenheid niet meer. De kater de dag daarna is echter wel ontzettend groot, omdat je meer gedronken hebt dan dat je normaal zou kunnen. Als je alcohol en speed vaak gelijktijdig gebruikt kan het moeilijker zijn om met speed te stoppen. Door alcohol en speed te combineren droog je ook meer uit. Ook geeft het een extra belasting voor je lever en nieren.
Klik om te vergroten...
S0s_90 zei:
Het blijft natuurlijk carnaval :grin:
Klik om te vergroten...
Tuurlijk. Dan móet je wel zuipen. :rolleyes:
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#3
S0s_90 zei:
Je bent zeker geen Brabander? :rolleyes:
Klik om te vergroten...

<---
V
VanadesseLid
01-01-2024, 00:00
#4
pascal828 zei:
Speed en veel zuipen is nou niet bepaald bevorderlijk voor je hart... Upper-downer combinatie.
Dat je hier zelf niet op kon komen...
Het combineren van uppers en downers: de drugs werken elkaar tegen, en geven dus minder gewenst effect. Veel mensen combineren alcohol (downer) met uppers. Een voorbeeld: speed en alcohol, de speed houdt je wakkerder en laat je fit voelen, hierdoor kun je veel meer drinken. Je voelt de dronkenheid niet meer. De kater de dag daarna is echter wel ontzettend groot, omdat je meer gedronken hebt dan dat je normaal zou kunnen. Als je alcohol en speed vaak gelijktijdig gebruikt kan het moeilijker zijn om met speed te stoppen. Door alcohol en speed te combineren droog je ook meer uit. Ook geeft het een extra belasting voor je lever en nieren.
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

http://wwww.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=4&t=9700
Flameon en z'n cliënten weten er alles van.

Geen groot topic, maar wel wat info die je misschien kan gebruiken.

Edit: Hier nog een topic:
viewtopic.php?f=4&t=10720&p=510417
k
k00kLid
01-01-2024, 00:00
#5
Je kan er zeker wel een paar drinken. Maar het is niet nodig om vol te gaan zuipen. Als je gewoon water tussendoor drinkt, af en toe een fanta'tje en ook echt stopt na 10 biertjes dan is het goed te doen :) Je voelt idd niet dat je dronken 'bent'.
S
S0s_90Lid
01-01-2024, 00:00
#6
pascal828 zei:
Speed en veel zuipen is nou niet bepaald bevorderlijk voor je hart... Upper-downer combinatie.
Dat je hier zelf niet op kon komen...
Klik om te vergroten...

Dan gaan ik rustig aan doen met de drank...
Had al zo'n vermoeden maar wou het toch even zeker weten.


S0s_90 zei:
Het blijft natuurlijk carnaval :grin:
Klik om te vergroten...
pascal828 zei:
Tuurlijk. Dan móet je wel zuipen. :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Je bent zeker geen Brabander? :rolleyes:
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#7
Carnaval is toch sowieso al gezellig als je er van houdt en zuipt zoals iedereen? Waar is speed dan voor nodig? :P
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#8
Bij carnaval hoort geen speed :grin:
Daarbij is de combi speed-alcohol niet goed (upper downer effect), maar voornamelijk die kater is afgrijselijk. Dan kun je na 1 dag stoppen met alaaf roepen
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#9
pascal828 zei:
S0s_90 zei:
Je bent zeker geen Brabander? :rolleyes:
Klik om te vergroten...

<---
Klik om te vergroten...
Maar je begrijpt er helemaal niets van, op carnaval is kankerzat zijn je enige optie, staat gewoon vast.

@sos, ik zou het bij een beetje pep houden, en niet meteen vanaf vrijdag aan de pep gaan. Puntjeswerk!
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
S0s_90 zei:
pascal828 zei:
Speed en veel zuipen is nou niet bepaald bevorderlijk voor je hart... Upper-downer combinatie.
Dat je hier zelf niet op kon komen...
Klik om te vergroten...

Dan gaan ik rustig aan doen met de drank...
Had al zo'n vermoeden maar wou het toch even zeker weten.


S0s_90 zei:
Het blijft natuurlijk carnaval :grin:
Klik om te vergroten...
pascal828 zei:
Tuurlijk. Dan móet je wel zuipen. :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Je bent zeker geen LIMBURGER LIMBURGER LIMBURG :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Er is maar één stad waar Egypte praktijken plaatsvinden tijdens die 5 dagen...
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#11
Flameon zei:
Bij carnaval hoort geen speed :grin:
Daarbij is de combi speed-alcohol niet goed (upper downer effect), maar voornamelijk die kater is afgrijselijk. Dan kun je na 1 dag stoppen met alaaf roepen
Klik om te vergroten...

ben zeer zeker niet vies van wat pep, maar carnaval is gewoon puur alcohol daar hoort dus egt geen harddrugs bij. gewoon 5 dagen achter elkaar zuipen daar mis je je drugs echt niet.
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik ga toch wel lekker snuiven hoor jongens :wave:

Rustig aan snuiven, rustig aan zuipuhhhhhhh


MESTREEEEEEEEEEEECH!!!!
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#13
Flameon zei:
Bij carnaval hoort geen speed :grin:
Daarbij is de combi speed-alcohol niet goed (upper downer effect), maar voornamelijk die kater is afgrijselijk. Dan kun je na 1 dag stoppen met alaaf roepen
Klik om te vergroten...
Nee man, alcohol vertraagt je hartslag weer een beetje, en als je rustig aan doet met de pep en kun je door het de downer makkelijker slapen, meer rust gehad, s`morgens weer een puntje en 3 gebakken eieren en er weer tegenaan.

Carnaval is is afzien
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik drink bijna altijd veel bier bij speed. Vaak wel 10 bier en soms nog vodka er bij. Heb nog nooit last gehad van m'n hart en ook niet van uitdroging. Ik zeg niet dat het goed voor je is, maar zelf heb ik er nog nooit negatieve effecten van ondervonden. Meestal neem ik alleen niet zo veel speed. Als ik echt veel snuif lukt het niet eens meer om veel bier te drinken omdat ik het dan vies vind :P
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#15
Kennen jullie niet de pepkater? Al ik pep en alcohol heb gehad, man man :P
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#16
dat is natuurlijk wel de truc met carnaval, als je je slecht voelt gewoon er overheen zuipen
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#17
knolselderij zei:
dat is natuurlijk wel de truc met carnaval, als je je slecht voelt gewoon er overheen zuipen
Klik om te vergroten...

Als ik een goeie kater heb, zeker de combi speed alcohol geeft mij kutkaters, dan ben ik niet in staat om de deur uit te gaan :P
y
yxesLid
01-01-2024, 00:00
#18
S0s_90 zei:
Carnaval komt eraan, en ik ben van plan om met die 5 dagen feest kennis te gaan
maken met speed. Nou vroeg ik me af of ik het alleen bij speed moet houden of dat ik
er ook volle gas bij kan zuipen :beer:. Het blijft natuurlijk carnaval :grin:
Klik om te vergroten...

kan geen kwaad gewoon doorsnuiven en zuipen lijkt me een prima idee :wave:
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik snuif bijna altijd als ik drink. Gaat niks boven coke of speed met alcohol :grin:
En die kater blijft bij mij altijd afwezig :confused:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#20
clockcable zei:
Ik snuif bijna altijd als ik drink. Gaat niks boven coke of speed met alcohol :grin:
En die kater blijft bij mij altijd afwezig :confused:
Klik om te vergroten...
Bikkels eten katers als ontbijt. :smoke:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."