#1
Bij mij Pasta: 70% omdat ik de Bron al Jaren ken.
![:)]()
Tufnut zei:lysergine25 zei:je voelt het aan de structuur er mag niets ahrds in zitten het moet tussen je vingers oplossen als talkpoeder
en je ziet het aan de kleur
en je ruikt aan de geur
er mag geen vocht uitdruipen
mijn laatste sample was 73%
Geur en kleur zijn niet echt goede indicatoren.
Kenobi zei:Nu a.s zaterdag weer eens een keertje gebruiken, van dezelfde dealer en dezelfde kwaliteit dus ik neem aan dat het gewoon weer goed komt
Ik hoop het voor je. In feite geldt dit alleen als je ineens een voorraadje hebt ingeslagen, zodat je zeker weet dat het hetzelfde is als de vorige keer. Je dealer zal het wel zeggen dat het hetzelfde is, maar dat is geen garantie. ook voor dealers geld namelijk dat ervaringen uit het verleden geen garantie voor de toekomst bieden.
lysergine25 zei:je voelt het aan de structuur er mag niets ahrds in zitten het moet tussen je vingers oplossen als talkpoeder
en je ziet het aan de kleur
en je ruikt aan de geur
er mag geen vocht uitdruipen
mijn laatste sample was 73%
Kenobi zei:Nu a.s zaterdag weer eens een keertje gebruiken, van dezelfde dealer en dezelfde kwaliteit dus ik neem aan dat het gewoon weer goed komt
lysergine25 zei:je voelt het aan de structuur er mag niets ahrds in zitten het moet tussen je vingers oplossen als talkpoeder
en je ziet het aan de kleur
en je ruikt aan de geur
er mag geen vocht uitdruipen
mijn laatste sample was 73%

Liesette zei:er zijn meer mensen die huns drugs inkoop serieus nemen ...
wat dacht u van uncut 85 % Colombiaanse ouwe goede witte cocaine kwam zomaar voorbij, en ik ben echt trots op die lui dat het uberhaupt ergens is.
![]()
doordat je niet strak staat.alcoholist zei:.hoe herken je troep?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."