Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumskwaliteit speed

kwaliteit speed

83 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
y
yesLid
01-01-2024, 00:00
#1
Bij mij Pasta: 70% omdat ik de Bron al Jaren ken.

:)
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#2
mijn laatste sample was 73%
Klik om te vergroten...

:hearteyes:
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mijn laatste was 45%. Op zich wel te doen, maar het kan natuurlijk beter.
p
pancakeLid
01-01-2024, 00:00
#4
De laatste jaren de kwaliteit van pep beroerd achteruit gegaan. Ik ben benieuwd hoe beroerd het nu eigenlijk is. Voor degenen die hun pep hebben laten testen, hoeveel procent had je? 33% hiero
R
RainLid
01-01-2024, 00:00
#5
Naar mijn mening is het nogal lastig om goeie pep te verkrijgen de laatste jaren. toevallig had ik wat goeds te pakken 1 jaar geleden, maar sindsdien geen geluk meer gehad.

Mensen verkopen zooi..

:(
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik zelf gebruik geen pep,kennik niet tegen,maar moest pas voor een maatje een grammetje halen,en dat zag en rook aardig goed,niet laten testen.. dus tog even uit nieuwsgierigheid de vraag..hoe herken je troep? en wat zijn de trucs om het goed te laten lijken?
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#7
je voelt het aan de structuur er mag niets ahrds in zitten het moet tussen je vingers oplossen als talkpoeder

en je ziet het aan de kleur

en je ruikt aan de geur

er mag geen vocht uitdruipen

mijn laatste sample was 73%
K
KenobiLid
01-01-2024, 00:00
#8
Paar maandjes geleden voor de eerste keer speeds gebruikt. Voelde geweldig. Nu a.s zaterdag weer eens een keertje gebruiken, van dezelfde dealer en dezelfde kwaliteit dus ik neem aan dat het gewoon weer goed komt :hearteyes:
K
KenobiLid
01-01-2024, 00:00
#9
Tufnut zei:
lysergine25 zei:
je voelt het aan de structuur er mag niets ahrds in zitten het moet tussen je vingers oplossen als talkpoeder

en je ziet het aan de kleur

en je ruikt aan de geur

er mag geen vocht uitdruipen

mijn laatste sample was 73%
Klik om te vergroten...

Geur en kleur zijn niet echt goede indicatoren.

Kenobi zei:
Nu a.s zaterdag weer eens een keertje gebruiken, van dezelfde dealer en dezelfde kwaliteit dus ik neem aan dat het gewoon weer goed komt
Klik om te vergroten...

Ik hoop het voor je. In feite geldt dit alleen als je ineens een voorraadje hebt ingeslagen, zodat je zeker weet dat het hetzelfde is als de vorige keer. Je dealer zal het wel zeggen dat het hetzelfde is, maar dat is geen garantie. ook voor dealers geld namelijk dat ervaringen uit het verleden geen garantie voor de toekomst bieden.
Klik om te vergroten...

Heb ik even geluk dat het uit dezelfde zak komt :wink: :hearteyes:
Heb et hem er zelf uit zien halen dusja behoorlijk safe
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#10
lysergine25 zei:
je voelt het aan de structuur er mag niets ahrds in zitten het moet tussen je vingers oplossen als talkpoeder

en je ziet het aan de kleur

en je ruikt aan de geur

er mag geen vocht uitdruipen

mijn laatste sample was 73%
Klik om te vergroten...

Geur en kleur zijn niet echt goede indicatoren.

Kenobi zei:
Nu a.s zaterdag weer eens een keertje gebruiken, van dezelfde dealer en dezelfde kwaliteit dus ik neem aan dat het gewoon weer goed komt
Klik om te vergroten...

Ik hoop het voor je. In feite geldt dit alleen als je ineens een voorraadje hebt ingeslagen, zodat je zeker weet dat het hetzelfde is als de vorige keer. Je dealer zal het wel zeggen dat het hetzelfde is, maar dat is geen garantie. ook voor dealers geld namelijk dat ervaringen uit het verleden geen garantie voor de toekomst bieden.
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#11
Die inhoud van de zak kan niet veranderd zijn of versneden of wat dan ook? Vertrouw nooit teveel op een dealer. Maar goed, laten we van het positieve uitgaan.
p
pillpoppinganimalsLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hier ook zeer goede amfetamine gekregen heb het getest bij brijder en gaf aan 72% amfetamine!

Heb gelukkig niets te klagen, enkel mijn vriendin!

:hearteyes:
L
LiesetteLid
01-01-2024, 00:00
#13
er is ook gele van 73% dus kleur zegt niet veel maar:

als je koopt wil je dat je auto de kleur is die het hoort te zijn
geen vlekken
verkleuringen

klonten
harde klontjes

en die geur maken ze ook na ...

maar manitol heeft ook een geur ....

ervaring ruiken testen ...

laat het gewoon 1 x testen en scheld je dealer de kanker toe ....
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#14
lysergine25 zei:
je voelt het aan de structuur er mag niets ahrds in zitten het moet tussen je vingers oplossen als talkpoeder

en je ziet het aan de kleur

en je ruikt aan de geur

er mag geen vocht uitdruipen

mijn laatste sample was 73%
Klik om te vergroten...

Nog steeds goed bezig ouwe, Jij bent echt eeuwig op zoek naar de beste kwaliteit en met resultaat! :)
L
LiesetteLid
01-01-2024, 00:00
#15
er zijn meer mensen die huns drugs inkoop serieus nemen ...

wat dacht u van uncut 85 % Colombiaanse ouwe goede witte cocaine kwam zomaar voorbij, en ik ben echt trots op die lui dat het uberhaupt ergens is.


:wave:
K
KenobiLid
01-01-2024, 00:00
#16
Liesette zei:
er zijn meer mensen die huns drugs inkoop serieus nemen ...

wat dacht u van uncut 85 % Colombiaanse ouwe goede witte cocaine kwam zomaar voorbij, en ik ben echt trots op die lui dat het uberhaupt ergens is.


:wave:
Klik om te vergroten...

Daar is 1 woord voor: Halleluja! :hearteyes:
S
Smokey046Lid
01-01-2024, 00:00
#17
68% toen ik de laatste keer liet testen.
Ik mag blij zijn :grin:
y
yesLid
01-01-2024, 00:00
#18
Gewoonlijk 70%. Nu heb ik Roze Pep die boven de 70% is.

Die moet zelfs gemixt worden door de gebruiker.

:)
p
pinnesLid
01-01-2024, 00:00
#19
alcoholist zei:
.hoe herken je troep?
Klik om te vergroten...
doordat je niet strak staat.
S
SeverinLid
01-01-2024, 00:00
#20
83 % :grin: ( das pas genieten )

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."