Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumskwaliteit speed

kwaliteit speed

83 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#1
Kun je dat misschien uitleggen, want het is toch echt niet mogelijk. Tenzij je het op een andere manier gebruikt of zo.
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#2
Het zou wel kunnen met injecteren misschien. Doe je dat?
S
SeverinLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik injecteer inderdaad, en dan kun je wel aan de 83 % komen.

Als ik het in poedervorm haal dan heb ik rond de 70%.
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ok, dat is dan duidelijk. :)

Dank je wel.
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#5
Svali zei:
Het zou wel kunnen met injecteren misschien. Doe je dat?
Klik om te vergroten...
Zo geef je natuurlijk een schot voor open doel.

Severin zei:
Ik injecteer inderdaad, en dan kun je wel aan de 83 % komen.

Als ik het in poedervorm haal dan heb ik rond de 70%.
Klik om te vergroten...
Ik geloof het dus niet zomaar. Ik zeg niet dat het niet zou kunnen, op chemisch vlak ontbeer ik de kennis, maar ik weet wel dat speed bijna alleen in vaste vorm op de markt is. Hoe weet je eigenlijk het percentage? Heb je het laten testen?
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zo geef je natuurlijk een schot voor open doel.
Klik om te vergroten...

Was eigenlijk niet eens bewust.

maar ik weet wel dat speed bijna alleen in vaste vorm op de markt is.
Klik om te vergroten...

Dat klopt over het algemeen wel.
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dan ken ik iig de juiste mensen niet :rolleyes:, maar als jij wel de juiste mensen kent wil dat niet zeggen dat het vaak op de markt verschijnt. Hoe beschikbaar is het volgens jou (of anderen)?
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#8
Tja, ik kan moeilijk de hele markt inschatten maar in mijn ervaring is het niet zo heel bijzonder. Ken jij de hele markt in Nederland?
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nee, ik ken niet de hele Nederlandse markt, maar ik draai wel al een tijdje mee en ken in het land wel wat speedgebruikers. Ook struin ik wel al wat forums af in den jaren. Ik ben er zelf nooit mee in aanraking geweest, vandaar dat ik het idee heb dat het niet zo vaak voorkomt.
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#10
Natuurlijk kennen we die beiden niet, maar heel misschien zijn er mensen die het eventueel produceren en het niet altijd verkopen als snuifbare speed. Dat maakt het dus niet gelijk gangbaar, maar het zou kunnen dat zoiets vaker gebeurt, Maar dat weet ik dus ook niet.
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Wat een verschil met een jaar geleden zeg, toen mocht je over het algemeen erg blij zijn met 30%.en een hoop caffeine. Afgelopen donderdag resultaten terug gehad, 54% en geen enkele andere versnijdingsstof. Wel wat restanten van productie-materialen waardoor het dus geen 74% is.
Volgend weekend sinds een dik jaar, weer eens aan de pep :grin: :tearsofjoy:
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dat is alleen maar goed toch?!
Veel plezier alvast.
d
de GTLid
01-01-2024, 00:00
#13
poeder is een tijdje kut geweest, maar inmiddels weer terug naar het oude niveau van om en rond de 70%.

Ook nog steeds een (geseald) flesje vloeibaar liggen, maar daar heb ik toch niet echt mee. Licht hier meer te verstoffen dan dat het echt enig doel gaat dienen hehe. Kreeg dat een keer als tester mee, maarja wat moet ik nou met vloeibaar als ik ook poeder mn neus in kan jagen.

Iets met gebruiksvriendelijkheid, ditdat...
s
speedjunky69Lid
01-01-2024, 00:00
#14
ben ik totaal niet et de topicstarter eens! hier i mijn regiotje heb je meestal wel goeie pep
wel steeds vaker methamfamine maarja eigenlijk is dat ook de beste pep met wel wat nadelen dan ook wel weer
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Tufnut zei:
Dat is alleen maar goed toch?!
Veel plezier alvast.
Klik om te vergroten...

Zeker, dat gaat wel lukken hoor. :grin:
c
creativemenLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hier omg. Emmen veel troep het laatste half jaar, goede kwaliteit niet meer te vinden.

[verwijderd]
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#17
de GT zei:
poeder is een tijdje kut geweest, maar inmiddels weer terug naar het oude niveau van om en rond de 70%.

Ook nog steeds een (geseald) flesje vloeibaar liggen, maar daar heb ik toch niet echt mee. Licht hier meer te verstoffen dan dat het echt enig doel gaat dienen hehe. Kreeg dat een keer als tester mee, maarja wat moet ik nou met vloeibaar als ik ook poeder mn neus in kan jagen.

Iets met gebruiksvriendelijkheid, ditdat...
Klik om te vergroten...

Ja ik ben een jaar in het buitenland geweest en ik kom terug en de speed is weer van kwaliteit, perfect :)
Is die vloeibare vorm om te spuiten?
M
MoonLid
01-01-2024, 00:00
#18
Laatste speed die ik had was erg goed!
f
freakyalieLid
01-01-2024, 00:00
#19
met de kwaliteit is het hier in friesland erg slecht gesteld alles waardeloos hier begin bijna te denken dat er tegenwoordig geen goeie speed te krijgen is

na lezen van andere reacties begint nu mijn zoektocht dus!!!!!!
d
de GTLid
01-01-2024, 00:00
#20
DonnieDark0 zei:
de GT zei:
poeder is een tijdje kut geweest, maar inmiddels weer terug naar het oude niveau van om en rond de 70%.

Ook nog steeds een (geseald) flesje vloeibaar liggen, maar daar heb ik toch niet echt mee. Licht hier meer te verstoffen dan dat het echt enig doel gaat dienen hehe. Kreeg dat een keer als tester mee, maarja wat moet ik nou met vloeibaar als ik ook poeder mn neus in kan jagen.

Iets met gebruiksvriendelijkheid, ditdat...
Klik om te vergroten...

Ja ik ben een jaar in het buitenland geweest en ik kom terug en de speed is weer van kwaliteit, perfect :)
Is die vloeibare vorm om te spuiten?
Klik om te vergroten...

ja is om te spuiten volgens mij, maar een druppel onder je tong leggen zou ook werken...
Ik heb geen idee eigenlijk, weet niet goed wat ik er mee aan moet. Waarschijnlijk ga ik het ooit ongebruikt weer weg flikkeren.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."