#1
Pastaaaa ![:grin:]()
boenkeng zei:Als ik die resultaten zo zie, dan zijn die dealers ook echt achterlijk. Rommel zal wel gekocht worden door verschillende wholesalers welke er allemaal een portie caffeine bij doen, 1 procent amph overhouden![]()
![]()
slouieaan zei:Beste lotgenoten,
Het feit dat ik nu op dit forum aangemeld en aan het reageren ben zou eigenlijk de druppel moeten
zijn die bij mij de emmer doet overlopen.
Sinds ik ben begonnen met speed een hele tijd geleden is het nog niet zo bedroevend geweest als op dit moment.
Ben in de afgelopen tien jaar veel verschillende speed tegengekomen met zeer wisselende kwaliteit,geuren en smaken tegengekomen maar als je gewoon even goed zocht was er altijd wel iets te vinden wat er mee door kon.
Maar het lijkt er toch echt op dat nu iedereen maar troep aan het verkopen is zeker in de regio haarlem en omstreken.
Hebben de producenten geen geweten meer?
Durven ze mij nog wel recht in de ogen aan te kijken?
Wanneer staat mijn toekomstige held op?
slouieaan zei:Helemaal mee eens!
Voor de gebruiker die het weinig tot nooit neemt is zelfs Cafeïne alleen al genoeg
om wakker te blijven.
Maar als je een doorgewinterde snoeper ben dan wil je gewoon kwaliteit.
Maar op dit moment is er gewoon alleen maar bagger.
Begint een beetje op coke te lijken,als het maar een heel klein beetje ruikt verkopen als
topspul en het versnijden maar.
Maar bij coke zie je ook dat diegene de het beste heeft ook het meest verkoopt.
Tufnut zei:lysergine25 zei:je voelt het aan de structuur er mag niets ahrds in zitten het moet tussen je vingers oplossen als talkpoeder
en je ziet het aan de kleur
en je ruikt aan de geur
er mag geen vocht uitdruipen
mijn laatste sample was 73%
Geur en kleur zijn niet echt goede indicatoren.
Kenobi zei:Nu a.s zaterdag weer eens een keertje gebruiken, van dezelfde dealer en dezelfde kwaliteit dus ik neem aan dat het gewoon weer goed komt
Ik hoop het voor je. In feite geldt dit alleen als je ineens een voorraadje hebt ingeslagen, zodat je zeker weet dat het hetzelfde is als de vorige keer. Je dealer zal het wel zeggen dat het hetzelfde is, maar dat is geen garantie. ook voor dealers geld namelijk dat ervaringen uit het verleden geen garantie voor de toekomst bieden.
lysergine25 zei:je voelt het aan de structuur er mag niets ahrds in zitten het moet tussen je vingers oplossen als talkpoeder
en je ziet het aan de kleur
en je ruikt aan de geur
er mag geen vocht uitdruipen
mijn laatste sample was 73%
Kenobi zei:Nu a.s zaterdag weer eens een keertje gebruiken, van dezelfde dealer en dezelfde kwaliteit dus ik neem aan dat het gewoon weer goed komt
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."