Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumskwaliteit speed

kwaliteit speed

83 antwoorden
24 weergaven
18-5-2026
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Pastaaaa :grin:
b
boenkengLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als ik die resultaten zo zie, dan zijn die dealers ook echt achterlijk. Rommel zal wel gekocht worden door verschillende wholesalers welke er allemaal een portie caffeine bij doen, 1 procent amph overhouden :tearsofjoy: :tearsofjoy:
m
mick swaggerLid
01-01-2024, 00:00
#3
boenkeng zei:
Als ik die resultaten zo zie, dan zijn die dealers ook echt achterlijk. Rommel zal wel gekocht worden door verschillende wholesalers welke er allemaal een portie caffeine bij doen, 1 procent amph overhouden :tearsofjoy: :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Hé, dat is niet grappig hoor :P .
s
slouieaanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Beste lotgenoten,
Het feit dat ik nu op dit forum aangemeld en aan het reageren ben zou eigenlijk de druppel moeten
zijn die bij mij de emmer doet overlopen.
Sinds ik ben begonnen met speed een hele tijd geleden is het nog niet zo bedroevend geweest als op dit moment.
Ben in de afgelopen tien jaar veel verschillende speed tegengekomen met zeer wisselende kwaliteit,geuren en smaken tegengekomen maar als je gewoon even goed zocht was er altijd wel iets te vinden wat er mee door kon.
Maar het lijkt er toch echt op dat nu iedereen maar troep aan het verkopen is zeker in de regio haarlem en omstreken.
Hebben de producenten geen geweten meer?
Durven ze mij nog wel recht in de ogen aan te kijken?
Wanneer staat mijn toekomstige held op?
m
mick swaggerLid
01-01-2024, 00:00
#5
slouieaan zei:
Beste lotgenoten,
Het feit dat ik nu op dit forum aangemeld en aan het reageren ben zou eigenlijk de druppel moeten
zijn die bij mij de emmer doet overlopen.
Sinds ik ben begonnen met speed een hele tijd geleden is het nog niet zo bedroevend geweest als op dit moment.
Ben in de afgelopen tien jaar veel verschillende speed tegengekomen met zeer wisselende kwaliteit,geuren en smaken tegengekomen maar als je gewoon even goed zocht was er altijd wel iets te vinden wat er mee door kon.
Maar het lijkt er toch echt op dat nu iedereen maar troep aan het verkopen is zeker in de regio haarlem en omstreken.
Hebben de producenten geen geweten meer?
Durven ze mij nog wel recht in de ogen aan te kijken?
Wanneer staat mijn toekomstige held op?
Klik om te vergroten...

Het zou ook een kwestie van aanbod kunnen zijn. Stel dat er maar weinig speed beschikbaar is uit de productie maar er is wel veel vraag. Dan kan ik me voorstellen dat men er voor kiest om de kwaliteit te verlagen zodat er meer kwantiteit is om toch aan de vraag te kunnen voldoen... De mensen die handelen zullen liever wel geen nee verkopen aan de gebruikers... Wel erg jammer dat de kwaliteit slecht is... Ik betaal liever wat meer voor kwaliteit, dan minder voor die troep van nu...
s
slouieaanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Helemaal mee eens!
Voor de gebruiker die het weinig tot nooit neemt is zelfs Cafeïne alleen al genoeg
om wakker te blijven.
Maar als je een doorgewinterde snoeper ben dan wil je gewoon kwaliteit.
Maar op dit moment is er gewoon alleen maar bagger.
Begint een beetje op coke te lijken,als het maar een heel klein beetje ruikt verkopen als
topspul en het versnijden maar.
Maar bij coke zie je ook dat diegene de het beste heeft ook het meest verkoopt.
m
mick swaggerLid
01-01-2024, 00:00
#7
slouieaan zei:
Helemaal mee eens!
Voor de gebruiker die het weinig tot nooit neemt is zelfs Cafeïne alleen al genoeg
om wakker te blijven.
Maar als je een doorgewinterde snoeper ben dan wil je gewoon kwaliteit.
Maar op dit moment is er gewoon alleen maar bagger.
Begint een beetje op coke te lijken,als het maar een heel klein beetje ruikt verkopen als
topspul en het versnijden maar.
Maar bij coke zie je ook dat diegene de het beste heeft ook het meest verkoopt.
Klik om te vergroten...

Kop hoog houden! Met de mdma leek het een tijd terug ook hopeloos. Dit heeft zich gelukkig ook allemaal hersteld. Ik hoop dat dit met de speed ook het geval is. Ze hebben natuurlijk vorig jaar ofzoiets ook een paar grote labs opgerold. Er zal op dit moment wel niet erg veel aanbod zijn en het lijkt me ook sterk dat men de juiste grondstoffen kan bemachtigen om d,l-amfi te maken. Het is zeker wel een jaar terug dat ik racemische speed heb gehad, dit zal dan ook zowat wel het laatste hier in NL zijn geweest.
d
dendazLid
01-01-2024, 00:00
#8
eindelijk onder de pannen.Ong. 2 weken geleden goede P gevonden.Vrijdag testuitslag.Schat zelf rond de 60%
C
ChriskrasLid
01-01-2024, 00:00
#9
Interessant... Degene die mij 70%kan geven voor een redelijke prijs ben ik nog niet tegengekomen... M van 80% procentjes zelfde verhaal.. Dus ben benieuwd... :wink:
c
chemproLid
01-01-2024, 00:00
#10
Goede kwaliteit speed begint met een goede kwalitatieve olie.
Ik zit wat in de bmk olie en weet dat er vervuilde olie in omloop is.
Je moet weten dat je goede olie hebt anders kan geen goede speed maken
p
pancakeLid
01-01-2024, 00:00
#11
De laatste jaren de kwaliteit van pep beroerd achteruit gegaan. Ik ben benieuwd hoe beroerd het nu eigenlijk is. Voor degenen die hun pep hebben laten testen, hoeveel procent had je? 33% hiero
R
RainLid
01-01-2024, 00:00
#12
Naar mijn mening is het nogal lastig om goeie pep te verkrijgen de laatste jaren. toevallig had ik wat goeds te pakken 1 jaar geleden, maar sindsdien geen geluk meer gehad.

Mensen verkopen zooi..

:(
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik zelf gebruik geen pep,kennik niet tegen,maar moest pas voor een maatje een grammetje halen,en dat zag en rook aardig goed,niet laten testen.. dus tog even uit nieuwsgierigheid de vraag..hoe herken je troep? en wat zijn de trucs om het goed te laten lijken?
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#14
je voelt het aan de structuur er mag niets ahrds in zitten het moet tussen je vingers oplossen als talkpoeder

en je ziet het aan de kleur

en je ruikt aan de geur

er mag geen vocht uitdruipen

mijn laatste sample was 73%
K
KenobiLid
01-01-2024, 00:00
#15
Paar maandjes geleden voor de eerste keer speeds gebruikt. Voelde geweldig. Nu a.s zaterdag weer eens een keertje gebruiken, van dezelfde dealer en dezelfde kwaliteit dus ik neem aan dat het gewoon weer goed komt :hearteyes:
K
KenobiLid
01-01-2024, 00:00
#16
Tufnut zei:
lysergine25 zei:
je voelt het aan de structuur er mag niets ahrds in zitten het moet tussen je vingers oplossen als talkpoeder

en je ziet het aan de kleur

en je ruikt aan de geur

er mag geen vocht uitdruipen

mijn laatste sample was 73%
Klik om te vergroten...

Geur en kleur zijn niet echt goede indicatoren.

Kenobi zei:
Nu a.s zaterdag weer eens een keertje gebruiken, van dezelfde dealer en dezelfde kwaliteit dus ik neem aan dat het gewoon weer goed komt
Klik om te vergroten...

Ik hoop het voor je. In feite geldt dit alleen als je ineens een voorraadje hebt ingeslagen, zodat je zeker weet dat het hetzelfde is als de vorige keer. Je dealer zal het wel zeggen dat het hetzelfde is, maar dat is geen garantie. ook voor dealers geld namelijk dat ervaringen uit het verleden geen garantie voor de toekomst bieden.
Klik om te vergroten...

Heb ik even geluk dat het uit dezelfde zak komt :wink: :hearteyes:
Heb et hem er zelf uit zien halen dusja behoorlijk safe
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#17
lysergine25 zei:
je voelt het aan de structuur er mag niets ahrds in zitten het moet tussen je vingers oplossen als talkpoeder

en je ziet het aan de kleur

en je ruikt aan de geur

er mag geen vocht uitdruipen

mijn laatste sample was 73%
Klik om te vergroten...

Geur en kleur zijn niet echt goede indicatoren.

Kenobi zei:
Nu a.s zaterdag weer eens een keertje gebruiken, van dezelfde dealer en dezelfde kwaliteit dus ik neem aan dat het gewoon weer goed komt
Klik om te vergroten...

Ik hoop het voor je. In feite geldt dit alleen als je ineens een voorraadje hebt ingeslagen, zodat je zeker weet dat het hetzelfde is als de vorige keer. Je dealer zal het wel zeggen dat het hetzelfde is, maar dat is geen garantie. ook voor dealers geld namelijk dat ervaringen uit het verleden geen garantie voor de toekomst bieden.
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#18
Die inhoud van de zak kan niet veranderd zijn of versneden of wat dan ook? Vertrouw nooit teveel op een dealer. Maar goed, laten we van het positieve uitgaan.
p
pillpoppinganimalsLid
01-01-2024, 00:00
#19
Hier ook zeer goede amfetamine gekregen heb het getest bij brijder en gaf aan 72% amfetamine!

Heb gelukkig niets te klagen, enkel mijn vriendin!

:hearteyes:
L
LiesetteLid
01-01-2024, 00:00
#20
er is ook gele van 73% dus kleur zegt niet veel maar:

als je koopt wil je dat je auto de kleur is die het hoort te zijn
geen vlekken
verkleuringen

klonten
harde klontjes

en die geur maken ze ook na ...

maar manitol heeft ook een geur ....

ervaring ruiken testen ...

laat het gewoon 1 x testen en scheld je dealer de kanker toe ....

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."