Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAppeltjesspeed...?

Appeltjesspeed...?

35 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Klopt. Zelfs met methamfetamine-HCl is het hoogste puurheids percentage 150/(150+35)×100%=81% Puur. 87 Procent (meth)amf is dus niet mogelijk.
J
Jelle SnelLid
01-01-2024, 00:00
#2
hmm..hier? is dat regio arnhem?
Hier kunnen wij er ook al een tijd nie meer aan komen
J
Jelle SnelLid
01-01-2024, 00:00
#3
true true... :sunglasses:
l
luf10tjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Laatst zei iemand tegen mij dat ik eens een keertje appeltjes speed zou moeten proberen... Wat is dat nou precies? Is dat dat 'meth'??? Ik heb er wel vaag wat dingetjes over gehoord maar zou het wel wat beter willen weten wat het nou precies is enzo...

Groetjes :wave:
H
HazeLid
01-01-2024, 00:00
#5
luf10tje zei:
Laatst zei iemand tegen mij dat ik eens een keertje appeltjes speed zou moeten proberen... Wat is dat nou precies? Is dat dat 'meth'??? Ik heb er wel vaag wat dingetjes over gehoord maar zou het wel wat beter willen weten wat het nou precies is enzo...

Groetjes :wave:
Klik om te vergroten...

Gele Appeltjes noemen ze dat hier.

Schijnt de beste soort te zijn
l
luf10tjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Jaah maar wat is dan het verschil tussen gewone speed en appeltjesspeed???
b
boyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Appeltjespep bestaat allang niet meer. Zo werd de pep uit Haarlem van rond '95 genoemd, omdat er een soort smaakje aan zat.

Dexedrine-fosfaat was het.
M
MissDiorLid
01-01-2024, 00:00
#8
Appeltjesspeed is egt LANG GELEDEN :grin:

wel goeie, maar heb er al jaren niet meer van gehoord...
S
Spy-gischLid
01-01-2024, 00:00
#9
Was absoluut de beste pep ooit! Nauwelijks meer te krijgen, uberhaupt hier in de buurt de laatste maanden niks aan pep te regelen.
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#10
hadden ze niet al stiekem gewoon meth toen? :wink:
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Heb het 2 maanden geleden kunnen fixe,maar alles was derect uitverkocht.
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#12
boy zei:
Appeltjespep bestaat allang niet meer. Zo werd de pep uit Haarlem van rond '95 genoemd, omdat er een soort smaakje aan zat.

Dexedrine-fosfaat was het.
Klik om te vergroten...

Als je goede zaken wilt doen ,kun je ook een soort appel citric bijvoegen.
En zo kun je ook banaan speed,...ontwikkelen. :P
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#13
boy zei:
Appeltjespep bestaat allang niet meer. Zo werd de pep uit Haarlem van rond '95 genoemd, omdat er een soort smaakje aan zat.

Dexedrine-fosfaat was het.
Klik om te vergroten...

Wat is dit voor gelul, er is nog genoeg appeltjespep te verkrijgen hier.

Sowieso had die naam helemaal niks met de stad Haarlem en het jaar '95 te maken.
b
boyLid
01-01-2024, 00:00
#14
zommes zei:
boy zei:
Appeltjespep bestaat allang niet meer. Zo werd de pep uit Haarlem van rond '95 genoemd, omdat er een soort smaakje aan zat.

Dexedrine-fosfaat was het.
Klik om te vergroten...

Wat is dit voor gelul, er is nog genoeg appeltjespep te verkrijgen hier.

Sowieso had die naam helemaal niks met de stad Haarlem en het jaar '95 te maken.
Klik om te vergroten...

Zo werd de speed van die producenten gewoon genoemd. Die gasten zijn allang opgepakt, '96 was dat trouwens. Iedereen gebruikt de term appeltjesspeed nu gewoon als goede speed met misschien een smaakje eraan, maar dezelfde is het echt niet hoor. Dexedrine vind je sowieso bijna niet.

edit: denk ik dus
k
kneekyLid
01-01-2024, 00:00
#15
in haarlem hadden ze van 96 tot 1999 zeker meth, heb die shit een paar keer gehad en ben nog nooit zo gruwelijk hard gegaan, pasta is poep vergeleken met die soort pep, hij was een beetje vies oranje kleurig. :smilingimp: [/b]
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
weet je zeker dat t geen wortelstamp was? :wink:
J
Jelle SnelLid
01-01-2024, 00:00
#17
wahahha :mrgreen:
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Als je het mij vraagt is appeltjesspeed gewoon een naam om het net wat aantrekkelijker te maken voor de verkoper. Hier in deze regio staat gele speed bekend als appeltjesspeed, ik vind het de grootste flauwe kul iig!!
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
âltijd beter als met fosfor :grin:
k
kneekyLid
01-01-2024, 00:00
#20
ja ja wortelstamp, lekkerrrrrrrrrrr! maar van deze wortelpoeder shoten na 1 puntje de flitsen uit je ogen en stond je 2 dagen lang zo strak als een snaar, de oranje kleur kwam omdat hij was gemaakt met fosfaat. :rock:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."