Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo! Ik zit al een tijdje lang dat ik wel eens een keer weer iets nieuws wil proberen... Op zich leek heroïne me wel een keer wat, maar nu vraag ik me dus af of dit werkelijk zo verslavend is als men zegt. Ik heb verder in de omgeving geen mensen die het gebruiken, dus aan hun kan ik het moeilijk vragen. Zijn er onder jullie ook mensen die het bij één keer (of meerdere, maar dan dus héél af en toe) konden houden? Is dat erg moeilijk of is dat 'superverslavend' alleen maar bangmakerij? En ik heb het trouwens over chinezen, want spuiten ga ik niet aan beginnen (maar daar wil ik ook best meningen van hoor).. Alle meningen en ervaringen over heroïne zijn welkom! Groetjes!"
"1 keer geprobeerd, hij kreeg um niet omhoog naja nadat hij zichzelf 3 uur heeft liggen rukken wel eindelijk maar toen had ik echt geen zin meer hoor :P"
"Ben van plan vanavond voor 1e keer coke te gebruiken, maar heb echt enorme koppijn en slik paracetamols aan een stuk door... Kan dit veel kwaad??? En met die koppijn... Kan coke die pijn ook verzachten of niet...???"
"Een vriendin van me had het ook een keer (al was dat niet van coke maar van speed) en het was inderdaad niet echt prettig om naar te kijken. Ze is er zo van geschrokken (iedereen die erbij was, vooral ik ) dat ze eerst een half jaartje nix gebruikt en daarna pas weer probeert om te kijken of ze dr weer tegen kan... Ze had dat in combinatie met die knipperlichtjes op zo'n groot feest..."
"Afgelopen zaterdag ben ik naar Masters gweest met een hele groep, we gebruikten allemaal zo'n beetje (speed), en ik ook (voor m'n 2e keer)... Op een gegeven moment waren er van die knipperlichtjes (heel irritant) en toen is een vriendin van me out gegaan, en volgensmij had ze een epilepsie-aanval... (ik heb 1x eerder iemand met epilepsie gezien en dit leek er dus heel erg op, maar veel verstand heb ik er niet van)... Normaal heeft ze hier geen last van, dus ik wou eventjes weten of je door speed een epilepsie-aanval kunt krijgen en of er meer zijn die zoiets hebben meegemaakt (die vriendin zij zelf dat het door die knipperlichtjes kwam, en njah die waren idd heel irritant, maar ik zou het toch graag willen weten)... Ik flipte er helemaal door man bah was héél eng gezicht..."
"Keehh bdankt Was erg nieuwsgierig..."
"Jaah ik zag er laatst ook wat over op MTV... Is het ook in Nederland te krijgen???"
"Wij noemen het 'de WHAM' :P Is ontstaan toen we xtje coke wouden uitproberen... Ik dacht dat het heel erg te vergelijken was met speed, waarbij je dus wel die 'wham' hebt... Dus ik vroeg me de hele tijd af wanneer die 'wham' nou kwam :P Mjah die kwam niet, geef mij maar speed!"
"Yo niemand uit mijn buurt zie ik al wel... Hier hete ze Jengels..."
"Ik denk niet dat je een trip zou kunnen vergelijken met een psychose, die zijn namelijk wel een heel stuk erger. Bovendien, als je een psychose hebt ben je zelf in de overtuiging dat het echt is, dus denk je er niet eens bij na dat het misschien een psychose is, dus je kunt geen psychose hebben gehad Oja die 'lucide' dromen ken ik ook wel, maar heb ik meestal gewoon als ik op bed lig... Zijn wel mooi je kunt zelf bepalen wat er allemaal gebeurt, eigenlijk puur fantasie als je het mij vraagt Als je een keer écht dingen wilt gaan zien wat op een psychose begint te lijken zou ik een paar dagen achter elkaar gaan doortrekken (weet niet of hetzelfde is met pillen, ik doe altijd met speed), en dan als het donker is proberen te slapen... Dán ga je wel echt dingen zien, geloof mij :P"