#1
^
^
^
jah als je echt eens brandnd gvoel in je neus wil :P
^
^
jah als je echt eens brandnd gvoel in je neus wil :P
tottaly hardcore zei:tja nu weet ik nog niet wat het verschil is.....![]()

SomsGebruiken zei:Ik heb eergisteren toch wel weer Appeltjesspeed kunnen fixen in grote aantallen, heb het laten proeven door een kenner die toch wel al sinds 90' aan de speed zit en hij zei me dat de kwaliteit echt bijna bijna bijna even goed was als de appeltjesspeed als toen, maar dat hij toen nog ietsie pietsie beter en heftiger was.

SomsGebruiken zei:Heb het vandaag nog eens laten testen, 87% vind ik best goed, heftig strak staan dus![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mick swagger zei:SomsGebruiken zei:Heb het vandaag nog eens laten testen, 87% vind ik best goed, heftig strak staan dus![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Weet je zeker dat dit amfetamine(sulfaat) is? Volgens mij is de maximale puurheid zo'n 73% (Dit zal waarschijnlijk wit zijn en kristalachtig). Dit geld trouwens voor de sulfaat vorm. naar mijn weten kun je met andere zouten niet een veel hoger percentage halen? Misschien iemand die dit kan bevestigen of ontkennen?
SomsGebruiken zei:Jammer, dat hij nu al op, is gelukig heb ik vandaag een nieuwe lading met top spul!

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."