Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZuiveren --> Resultaten

Zuiveren --> Resultaten

203 antwoorden
46 weergaven
18-5-2026
M
Mokum3.33Lid
01-01-2024, 00:00
#1
DonnieDark0 zei:
Mokum3.33 zei:
Nog nieuwe ontwikkelingen met het zuiveren?
Ben namelijk erg benieuwd naar de resultaten :)
Volg t onderwerp stil op de achtergrond :beer:
Klik om te vergroten...

Laatst heb ik wat Amf. gezuiverd met verhitte aceton. De Amf/Caf. loste zeer snel op. Ik heb dit niet laten testen, zelf heb ik het natuurlijk wel getest. :grin:
Werking was zeer goed.
Niet dat dat iets concreets zegt over het percentage Amf maarja.... volgende keer eens laten testen.
Klik om te vergroten...
nice, beter dat t goed gegaan is :wink:
ben idd wel benieuwd naar de percentage. ga t dan ooit zelf ook proberen :) ben nu al benieuwd naar de uitkomst!
N
NOISESUPRESSORLid
01-01-2024, 00:00
#2
Na het zuiveren kan het dan kloppen dat het niet meer brand en geen vieze smaak meer aan zit? Die geur van pep hangt dan in dat bakje waar de aceton in is gelopen... De werking lijkt ook minder geworden iedere keer heel vreemd... :confused:
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#3
NOISESUPRESSOR zei:
Na het zuiveren kan het dan kloppen dat het niet meer brand en geen vieze smaak meer aan zit? Die geur van pep hangt dan in dat bakje waar de aceton in is gelopen... De werking lijkt ook minder geworden iedere keer heel vreemd... :confused:
Klik om te vergroten...

Het ruikt wel minder, brand bij mij ongeveer hetzelfde en de werking is veel beter.
Je doet iets verkeerd of hebt aparte bagger die niet oplost in aceton :)
N
NOISESUPRESSORLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja genoeg dr op los ge-experimenteerd maar weer fijne bagger laatste tijd. Iemand geef me mijn vleugels terug!@ :(
t
tipsyflipsyLid
01-01-2024, 00:00
#5
heb net gehaald
en getest

68% (meth}amfetamine

2 lijnen gehad


HALLELuja

Eindelijk weer pep zoals het moet


:openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :rockband:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#6
tipsyflipsy zei:
68% (meth}amfetamine
Klik om te vergroten...
tipsyflipsy zei:
Eindelijk weer pep zoals het moet
Klik om te vergroten...
Sorry hoor, maar dat is pep zoals het niet moet.
p
priscillaLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik heb ook is die methode geprobeerd,want er zat zon wasmiddelgeur bij mij aan,die is wel weggegaan na die aceton methode,bleef alleen heel erg weinig over,maar smaak beter nu :mrgreen:gebruikt tendos aceton,is dit eigenlijk de goede aceton??vanwege dat er zo ontzettend weinig overbleef vd 2gram,net 1goede snuif,dit is ook de enige die ik weet te kopen,verder nergens te vinden omg hier,boerendorp ook :tearsofjoy: dus tips zijn welkom :grin: :tearsofjoy:
p
peppieLid
01-01-2024, 00:00
#8
Bouwmarkt-verfafdeling :)
H
Hillbilly bastardLid
01-01-2024, 00:00
#9
Juist mijn pep een keer gezuiverd op bovenvermelde wijze. Mijn ogen zijn serieus open gegaan. Het was op zich al redelijk zuivere pep, want er bleef veel over na de aceton spoeling, maar het geeft echt zo'n verschil qua comedown en kater wanneer caffeine en andere aceton-oplosbare rommel uit je pep verdwijnt. De comedown is veeeeeel draaglijker, mijn hart klopt niet gelijk gek en de kater is de volgende dag ook veel minder erg. Tevens heb ik serieuze pupil dilatatie, wat ik normaal bij straatpep niet heb. Zuivere speed heerst! Weg met kankerkutcaffeine!

PS: Ik ben nu nog wakker van de vorige avond, laatste lijntje ongeveer 4u geleden gedaan en voel me nog altijd goed.
p
priscillaLid
01-01-2024, 00:00
#10
en welke aceton gebruikte jij ervoor?Hillbilly bastard ?ook van bouw verfmarkt,ik had die tendos aceton,met zon kinderslotje he :wink: wil nl deze nu heb ook ff proberen,maar als met bepaalde soorten aceton beter gaat zoals ik las van bouwmarkten,graag 1reactie :smoke:
p
priscillaLid
01-01-2024, 00:00
#11
das 1goeie vraag,zou ik ook niet weten :)ik heb zonder water gedaan :wink:
p
priscillaLid
01-01-2024, 00:00
#12
ben eigenlijk wel benieuwd of die gast niet liegt met zen 69%,en dan wil ik het wel doen met de beste aceton daarvoor :tearsofjoy:
H
Hillbilly bastardLid
01-01-2024, 00:00
#13
Bij ons in Belgie hebben we 'Brico', ik denk dat dat een beetje de Belgische variant is van 'bouwmarkt'. Ben daar gewoon aceton gaan kopen.
a
altamiroLid
01-01-2024, 00:00
#14
Als je niet zeker weet of je pep met alleen caffeine is versneden, heeft het dan zin om de pep (Na het filteren met aceton) in water op te lossen, nogmaals te filteren om de niet in water oplosbare stoffen eruit te halen, en daarna te laten verdampen?

Als mijn logica klopt zou je zo nog meer rotzooi eruit kunnen halen en houd je na het verdampen van het water puurdere amfetamine over.

Ik weet alleen niet zeker of het oplossen van pep in water en het indampen de werking of kwaliteit verslechterd. Iemand ideën/ervaring hiermee?
L
Labrat88Lid
01-01-2024, 00:00
#15
ik heb er vorige week een laten testen
hij was heel erg nat maar hij was wel getest voor
72% amfetamine 28% overige stoffen
hij kost wel alleen 8 euro/gr
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Labrat88 zei:
ik heb er vorige week een laten testen
hij was heel erg nat maar hij was wel getest voor
72% amfetamine 28% overige stoffen
hij kost wel alleen 8 euro/gr
Klik om te vergroten...

Dex of gewone speed?
p
peppieLid
01-01-2024, 00:00
#17
altamiro zei:
Ik weet alleen niet zeker of het oplossen van pep in water en het indampen de werking of kwaliteit verslechterd. Iemand ideën/ervaring hiermee?
Klik om te vergroten...

Ja, ik heb daar ervaring mee.
Had een 1/2 ons troep (3% amf 92% caff) heb het met aceton geprobeerd en met water om het een beetje dunner te krijgen.
Alles wat ik over heb gehouden is een soort vaag poeder beetje wollig lijkt het wel.
p
priscillaLid
01-01-2024, 00:00
#18
3970 zei:
Labrat88 zei:
ik heb er vorige week een laten testen
hij was heel erg nat maar hij was wel getest voor
72% amfetamine 28% overige stoffen
hij kost wel alleen 8 euro/gr
Klik om te vergroten...

Dex of gewone speed?
Klik om te vergroten...


vind 8euro meevallen als ie goed is,ik betaal er 10voor goeie dan.
kan ook voor 5kopen maar das egt rotzooi,liever wat meer uitgeven dan :wink:

wat is eigenlijk dex als ik vragen mag??
er is mij laatst ook ketamine aangeboden,niet gedaan!
volgens 1vriend van mij ,en das 1egte pepkenner,is dat egte rotzooi ketamine,
ook dat weet ik al niet? :tearsofjoy:
allemaal nieuwe generatie drugs zeker? :flushed:
persoonlijk heb ik ook geen behoefte om te proberen :)
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dextro Amfetamine is de andere isomeer van amfetamine,

Je hebt Levo-afmetamine, Dextro-amfetamine en een 50-50 mengsel heeft racemische amfetamine. Vele vinden dextro helderder, meer geestelijk en wat "coke achtiger".
Ketamine is dit:

Ketamine op Erowid.

Ketamine is niet echt nieuwe generatie drugs, evenals dextro. Bestond ook in jouw tijd.
m
monkahLid
01-01-2024, 00:00
#20
Gisteren test resultaat terug, 36% amf, 36% caf.
Na dit forum aandachtig gevolgd te hebben wil ik toch ook eens wat gaan zuiveren.
Die rottige cafiëne moet eruit.

Nu heb ik wel aceton maar er zit ook ethanol in, kan ik dat ook gebruiken?
Advies iemand?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...56789...11
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."