Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZuiveren --> Resultaten

Zuiveren --> Resultaten

203 antwoorden
48 weergaven
18-5-2026
k
kildeerLid
01-01-2024, 00:00
#1
DonnieDark0 zei:
Ik kom net terug van de test shop. Het is altijd wel gezellig daar vind ik, lekker babbelen met die lui over drugs. :)
Voordat ik aan de beurt was hoorde ik nog de resultaten van een 'beller' 7% Amfetamine, 39% Cafeine, echt slecht. De resultaten vallen nogal tegen de laatste tijd, zeker ook die van extacy vertelden ze mij. Ze hadden wel iemand gehad met 89% zuivere cocaine :openmouth: , ik had het telefoon nummer van hem op moeten vragen.
Volgende week donderdag de resultaten.
Klik om te vergroten...

Testpunten zijn dope, inderdaad fijn kletsen met mannen en vrouwen die er verstand van hebben. 2 weken geleden had ik exact eenzelfde gesprek in Amsterdam over de droevige uitslagen van tegenwoordig. Mijn dexje was gelukkig prachtig.. :hearteyes:

Verder waardeer ik je zuiveringspogingen en verslagen zeer Donnie! Wat betreft je meest recente..
Voor: 24% Amf. met 65% Cafeine
Na: 31% Amf. met 55% Cafeine
Nuja, tis beter dan niets. Zie je het zitten om nog een washing te doen? Als je de techniek die je voor deze test gebruikt hebt nog 5 keer toepast, zou je theoretisch gezien van alle caffeine af zijn (5x10%).. maar tis wel een GEDOE. Good work tho'!
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Vrouwtje_Amsterdam zei:
DonnieDark0 zei:
Mijn resultaten zijn bekend, maar het viel me wel wat tegen.
Voor: 24% Amf. met 65% Cafeine
Na: 31% Amf. met 55% Cafeine

Het zuiveren heeft dus nut gehad, maar het cafeine gehalte is toch nog erg hoog gebleven :confused:
How weird......
Klik om te vergroten...

Hm...wellicht jij deze keer ook te weinig aceton gebruikt? Wat waren je verhoudingen? Bij mij was er vorige keer ook maar 1 procent uit. 50 ml voor 5 gram was ook wel te weinig uiteraard. En heb je de aceton steeds in beweging gehouden terwijl het zuiverde?
Klik om te vergroten...

Ja bij mij is verschil toch wel significant. 24% naar 31%.

Ik heb net nog wat gezuiverd en ik heb mijn methode als volgt aangepast:

Aceton in een glas( circa 100 ml) , speed (1,5 gr) zo fijn mogelijk gehakt en er bij gedaan.
Hele tijd geroerd, vollop beweging dus. Vervolgens heb ik het weg gezet voor 5 minuten. De speed slaat dan neer op de bodem en de cafeine hoort vermengd te zijn met de aceton.

Vervolgens dit voorzichtig in het filter gegoten, waarbij ik zoveel mogelijk speed in het glas heb proberen te houden. Nu wat nieuwe schone aceton er bij gedaan en opnieuw flink geroerd. Vervolgens dit met speed en al in het filter gedropped.

Het loopt nu door :)
Volgende week donderdag weer wat naar het test centrum brengen. :wink:
V
Vrouwtje_AmsterdamLid
01-01-2024, 00:00
#3
DonnieDark0 zei:
Mijn resultaten zijn bekend, maar het viel me wel wat tegen.
Voor: 24% Amf. met 65% Cafeine
Na: 31% Amf. met 55% Cafeine

Het zuiveren heeft dus nut gehad, maar het cafeine gehalte is toch nog erg hoog gebleven :confused:
How weird......
Klik om te vergroten...

Hm...wellicht jij deze keer ook te weinig aceton gebruikt? Wat waren je verhoudingen? Bij mij was er vorige keer ook maar 1 procent uit. 50 ml voor 5 gram was ook wel te weinig uiteraard. En heb je de aceton steeds in beweging gehouden terwijl het zuiverde?
A
ArenshiLid
01-01-2024, 00:00
#4
DonnieDark0 zei:
Na enige tijd zijn eindelijk de resulaten bekend van mijn speed zuiverings projectje:

De speed waarmee ik begon heb ik laten testen bij het testcentrum.
19 % Amfetamine 49 % Cafeine :(

De zuiveringsmethode welke ik heb gebruikt is hier te lezen.

De resultaten van het testcentrum van het gezuiverde monstertje:
35% Amfetamine 11 Cafeine

Conclusie

De methode van zuiveren (wassen met aceton en door filter laten lopen) Is dus geschikt om de cafeine uit je speed te halen. Er is nog 11% cafeine overgebleven, door zorgvuldiger of meerdere keren te wassen kan deze eventueel nog opgelost worden. Hierdoor zal een iets beter resultaat verkregen kunnen worden.

Verklaring
De verkalring voor het verdwijnen van de cafeine is simpel:
Cafeine lost in tegenstelling tot amfetamine goed op in aceton. Als je deze mix door een koffiefilter laat lopen zal alleen de aceton met de daarin opgeloste cafeine door het filter komen.
De cafeinevrij speed blijft in het filter liggen


Voor de mensen die niet houden van cafeine in hun speed is dit dus een eenvoudige oplossing.
Klik om te vergroten...
verdampt al de aceton? het lijkt me niet echt gezond om aceton te snuiven.
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#5
ben benieuwd ga ook snel eens opzoek naar centrum
V
Vrouwtje_AmsterdamLid
01-01-2024, 00:00
#6
DonnieDark0 zei:
Ik heb net nog wat gezuiverd en ik heb mijn methode als volgt aangepast:

Aceton in een glas( circa 100 ml) , speed (1,5 gr) zo fijn mogelijk gehakt en er bij gedaan.
Hele tijd geroerd, vollop beweging dus. Vervolgens heb ik het weg gezet voor 5 minuten. De speed slaat dan neer op de bodem en de cafeine hoort vermengd te zijn met de aceton.

Het loopt nu door :)
Volgende week donderdag weer wat naar het test centrum brengen. :wink:
Klik om te vergroten...

Hm, dat is idd denk ik wel beter. Ben benieuwd of het wat op gaat leveren!!
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Al de aceton verdampt, dacht je dat een vloeibaar medium zomaar kan neerslaan als vaste stof?
Zet maar een glas met aceton neer, de volgende dag is het glas leeg.

Belangrijk is dus dat je de pep na het zuiveren goed laat drogen.
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ondertussen weer een sample naar het test centrum gebracht, ik ben ondertussen een bekende daar :)

Volgende week donderdag de uitslag. Als het dan niet minstens 40% Amf is en onder de 20% Caf. ga ik weer eens op zoek naar een andere supplier :)
V
Vrouwtje_AmsterdamLid
01-01-2024, 00:00
#9
@donnie: Is dat een gezuiverde sample??
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#10
nee want hier wassen ze de cafeine eruit, het is makkelijker om zuiver amfetamine te kopen.

dan ben je aan het goede adres !!
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#11
haha flevoland en zeeland zijn de enigste 2 provincies zonder testcentrum, heb een mailtje gestuurd en kreeg terug dat ze dat bij bijde provincies in 2009 nog gaan fixen, ben benieuwd !!
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Vrouwtje_Amsterdam zei:
@donnie: Is dat een gezuiverde sample??
Klik om te vergroten...

Yes it is, zo goed mogelijk.
M
MAXLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ben nog steeds op zoek naar watervrije aceton.
Waar kan ik die halen in Flevoland ?

Iemand tips ?
p
priscillaLid
01-01-2024, 00:00
#14
3970 zei:
Labrat88 zei:
ik heb er vorige week een laten testen
hij was heel erg nat maar hij was wel getest voor
72% amfetamine 28% overige stoffen
hij kost wel alleen 8 euro/gr
Klik om te vergroten...

Dex of gewone speed?
Klik om te vergroten...


vind 8euro meevallen als ie goed is,ik betaal er 10voor goeie dan.
kan ook voor 5kopen maar das egt rotzooi,liever wat meer uitgeven dan :wink:

wat is eigenlijk dex als ik vragen mag??
er is mij laatst ook ketamine aangeboden,niet gedaan!
volgens 1vriend van mij ,en das 1egte pepkenner,is dat egte rotzooi ketamine,
ook dat weet ik al niet? :tearsofjoy:
allemaal nieuwe generatie drugs zeker? :flushed:
persoonlijk heb ik ook geen behoefte om te proberen :)
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dextro Amfetamine is de andere isomeer van amfetamine,

Je hebt Levo-afmetamine, Dextro-amfetamine en een 50-50 mengsel heeft racemische amfetamine. Vele vinden dextro helderder, meer geestelijk en wat "coke achtiger".
Ketamine is dit:

Ketamine op Erowid.

Ketamine is niet echt nieuwe generatie drugs, evenals dextro. Bestond ook in jouw tijd.
m
monkahLid
01-01-2024, 00:00
#16
Gisteren test resultaat terug, 36% amf, 36% caf.
Na dit forum aandachtig gevolgd te hebben wil ik toch ook eens wat gaan zuiveren.
Die rottige cafiëne moet eruit.

Nu heb ik wel aceton maar er zit ook ethanol in, kan ik dat ook gebruiken?
Advies iemand?
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#17
Labrat88 zei:
ik heb er vorige week een laten testen
hij was heel erg nat maar hij was wel getest voor
72% amfetamine 28% overige stoffen
hij kost wel alleen 8 euro/gr
Klik om te vergroten...

nou nou, waar heb je t laten testen dan??
8eu p g betaal ik ook nog wel voor zo een uitslag,.. maar dan moet het wel een officieel test lab zijn
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Over die ethanol kan ik je helaas geen antwoord geven...

Gisteren toch zelf ook nog maar eens geprobeerd..ik had 2 gr. Dex, getest op 73%. Waarom dan zuiveren zul je zeggen? Omdat de Dex die ik had, erg nat was, erg stonk, en verschrikkelijk brandde... Waarschijnlijk door het vochtige, vluchtige goedje waarmee de Dex zo vochtig was gemaakt. En daar wilde ik graag vanaf...

Dus 2 gr. natte Dex (erg nat) gedroogd, fijn gemaakt, in een glaasje aceton, roeren. Daarna het glaasje in een glas met heet water langzaam opgewarmd tot zo'n 50 graden. Daar begint de aceton lichtjes te koken, en dan nog eens goed geroerd. Daarna heb ik alles weer door een koffiefilter gegoten, en het residu laten drogen.

Vandaag had ik dus nog geen halve gram over van de 2 gr, maar hij stonk iig niet meer :grin: Ik laat hem niet testen, want veel beter dan 73% zal ie niet geworden zijn. Maar de proef op de som; werkt ie nog, ondanks dat ie nu geurloos is? En brandt het nog zo erg?

Vanmorgen een beetje geplugd, en het brandende gevoel is gelukkig helemaal verdwenen. Erg mooi dus, en de stank die verdwenen is is ook mooi meegenomen. En het effect? Net zo goed als voor het wassen :grin:
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Eens kijken hoe het met mijn oude topic ging, al maanden niet echt actief geweest op het forum. Ik gebruik ook nog zelden speed of wat voor drug dan ook eigenlijk. Eens in de paar weken eens een avondje en dan ook max 150 mg.

Eerst wat reactie op dingen die ik las:
-Meer stoffen eruit halen door het met water te mengen lijkt mij niet handig. Amfetamine lost goed op in water en als water verdampt zal er dus ook een deel amfetamine meegaan in deze waterdamp.
-Ik lees ook dat mensen de aceton verhitten dit is niet perse nodig volgens mij, ondanks dat het een feit is dat stoffen beter oplossen in verwarmde toestand. ik zou het daarom wel enigzins verwarmen, maar slechts tot het niet meer echt koud is. Niet laten koken.
-En iedereen die het voor het eerst doet, laat na het hele proces je amfetamine wel lang genoeg ergens open liggen (15 minuten), zodat de eventuele nog niet verdampte aceton nog kan verdampen.

Ik had laatst trouwens een vreemde uitslag:
Voor het zuiveren:
2% Amfetamine 91% Cafeine
Na het zuiveren:
37% amfetamine 33% Cafeine


Dat kan dus gewoon niet, ik zal morgen nog eens bellen misschien hebben ze een verkeerde uitslag (verkeerd nummer) voorgelezen.
Zelf dacht ik dat de uitslag ook beinvloed kan worden door hoe fijn (poederachtig of brokkig) jij je sample inlevert, maar daar later meer over.
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#20
Volgens mij kan dat wel.

Stel je had 5 gram baggerpep,
2% = pep = 0,1 gram pep
91% = caf = 4,55 gram caf.

Er vanuitgaande dat er geen pep verloren is,
Na het zuiveren
37% = pep = 0,1 gram
33% = caf = 0,1 / 37 x 33 = 0,0892.

Dat zou inhouden dat er met het zuiveren 4,4608 gram caf is verdwenen en 0,0 pep.
Kan prima, alleen dan zou je zo goed als niks moeten overhouden vergeleken met de hoeveelheid waarmee je begon.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...7891011
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."