#1
DonnieDark0 zei:Ik kom net terug van de test shop. Het is altijd wel gezellig daar vind ik, lekker babbelen met die lui over drugs.![]()
Voordat ik aan de beurt was hoorde ik nog de resultaten van een 'beller' 7% Amfetamine, 39% Cafeine, echt slecht. De resultaten vallen nogal tegen de laatste tijd, zeker ook die van extacy vertelden ze mij. Ze hadden wel iemand gehad met 89% zuivere cocaine, ik had het telefoon nummer van hem op moeten vragen.
Volgende week donderdag de resultaten.
Testpunten zijn dope, inderdaad fijn kletsen met mannen en vrouwen die er verstand van hebben. 2 weken geleden had ik exact eenzelfde gesprek in Amsterdam over de droevige uitslagen van tegenwoordig. Mijn dexje was gelukkig prachtig..
Verder waardeer ik je zuiveringspogingen en verslagen zeer Donnie! Wat betreft je meest recente..
Voor: 24% Amf. met 65% Cafeine
Na: 31% Amf. met 55% Cafeine
Nuja, tis beter dan niets. Zie je het zitten om nog een washing te doen? Als je de techniek die je voor deze test gebruikt hebt nog 5 keer toepast, zou je theoretisch gezien van alle caffeine af zijn (5x10%).. maar tis wel een GEDOE. Good work tho'!