Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZuiveren --> Resultaten

Zuiveren --> Resultaten

203 antwoorden
49 weergaven
18-5-2026
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#1
Taat zei:
WTF happened in 2000 :openmouth:
Klik om te vergroten...

We got fucked in 2000, that's what happened.
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#2
evil_kermit zei:
bedankt donnie darko voor je bereking over de zuiverheid van speed.
het 2e zinnetje dat ze bij de zuivere amfetamine dus zoveel aantal sulfaat bijvoegen zag ik graag.op een oud topic met iemand in discussie gegaan omdat hij dacht dat hij 100% pure amf. snuifde.toen ik hem vertelde dat dat onmogelijk was en als je zuiverheid tussen de 70 en 80% bedraagt je verdomd goed grief hebt (ik heb dit eens gehad en verdomd man daar heb je weinig van nodig of je slaapt 3 dagen niet) en dat het overgrote deel zware rommel is (tussen 30 en 40% zuiverheid) zij hij dat ik een vuile versnijder was :confused:
Klik om te vergroten...

No problemo.
Je kan wel een stof hebben welke voor 100% uit amfetamine bestaat, dat is echter vloebaar. De enige manier om het snuifbaar te maken is door het te laten reageren. Dus snuifbaar (of nog pasta-achtig) is de allerbeste kwaliteit idd 74 %
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#3
DonnieDark0 zei:
evil_kermit zei:
bedankt donnie darko voor je bereking over de zuiverheid van speed.
het 2e zinnetje dat ze bij de zuivere amfetamine dus zoveel aantal sulfaat bijvoegen zag ik graag.op een oud topic met iemand in discussie gegaan omdat hij dacht dat hij 100% pure amf. snuifde.toen ik hem vertelde dat dat onmogelijk was en als je zuiverheid tussen de 70 en 80% bedraagt je verdomd goed grief hebt (ik heb dit eens gehad en verdomd man daar heb je weinig van nodig of je slaapt 3 dagen niet) en dat het overgrote deel zware rommel is (tussen 30 en 40% zuiverheid) zij hij dat ik een vuile versnijder was :confused:
Klik om te vergroten...

No problemo.
Je kan wel een stof hebben welke voor 100% uit amfetamine bestaat, dat is echter vloebaar. De enige manier om het snuifbaar te maken is door het te laten reageren. Dus snuifbaar (of nog pasta-achtig) is de allerbeste kwaliteit idd 74 %
Klik om te vergroten...

75 %, heb namelijk eens laten testen op 75 %, dat was volgens de testservice de max!!!
d
de GTLid
01-01-2024, 00:00
#4
dus die mensen die pep willen sprayen zouden eigenlijk 100% pure vloeibare pep moeten hebben, en dat in een spray stoppen.

dat blijft dan oneindig houdbaar, en geeft tenminse een fatsoenlijke dosis pep per spray :sunglasses:

nu nog opzoek naar 100% pure, vloeibare pep
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik denk dat je die zelf wel niet al te moeilijk kunt maken van je pep!
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#6
75 % vreemd, ik zeg onnauwkeurige meting :)

Dat is wel DE pep trouwens.
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ja precies, die 73% zegt wat over de zuiverheid van de pep.
Het zegt "Zoveel pep zit er in dat mengseltje van jou".

Toch klopt die zin "50% is net zo sterk als 70% pep ...... alleen moet je van de 50% iets meer nemen" niet helemaal.
Je neemt met die 70% pep echt alleen amfetamine en met die 50% pep ook cafeine wat je beleving van de pep veranderd. Als je dan nog meer bijneemt om gelijk te komen neem je nog meer cafeine er bij.
Dus 70% pep blijft the best :)
Om die cafeine effecten te voorkomen heb ik dit zuiveringstopic gestart.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#8
een ons bagger pep zuiveren kost me 10 liter aceton is een beetje tijdsverspilling he ....
V
Vrouwtje_AmsterdamLid
01-01-2024, 00:00
#9
DonnieDark0 zei:
Je haalt er de stoffen uit die oplossen in aceton. Cafeine lost iig op in aceton.
Als er iets anders gebruikt is dan cafeine als versnijdingsmiddel is de kans erg groot dat deze stof niet oplost in de aceton en je dus niets aan het wassen hebt.

Mijn resultaten waren Voor 19%, Na 35%. Dat is toch wel een aanzienlijke verbetering of ja een verminder-slechtering :)

Kun je oude resultaten nog altijd opvragen dan?

p.s.
49% puur is niet om te klagen.
Klik om te vergroten...

Ja maar zoals uit het monster bleek zat er alleen pep en caf in. Hoeveel aceton heb jij gebruikt per gram? Misschien ligt het eraan dat ik vorige keer 5 gram had gezuiverd met maar 50 ml acton? Want ik heb wel caf er uit gezuiverd maar echt minimaal dus. Wellicht is er een optimale verhouding van hoeveelheid speed en hoeveelheid aceton in een glas?

49% is niet om te klagen misschien maar ik wil het beste dus 70% :wink:
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Er is geen ideale verhouding of nouja die bestaat wel, maar daar heb je weinig aan.
In dit geval is overvloed het beste. Ik heb geen idee welke verhouding ik precies gebruik.

Waar ik denk dat het probleem zit:
de aceton zit op een gegeven moment samen met de amfetamine en de cafeine in een glas. Deze kiep je in het koffiefilter. De amfetamine vormt een bodempje in het filter en de volgende laag is een aceton cafeine mengsel. welke langzaam door het filter druppelt.
Zodra alles is doorgelopen is de speed en het filter daar nog nat, dat is aceton en dus wat cafeine. De aceton verdampt en er blijft wat cafeine liggen. Verder zou het kunnen dat er wat cafeine neerslaat van de aceton welke langzaam doordruppelt.

Om dit deels te voorkomen:
Blijf een beetje roeren in het filter terwijl het doorloopt en nog belangrijker als alles is doorgelopen gooi er dan nog een keer wat aceton bij.

Zo heb ik het gisteravond gedaan, donderdag breng ik het weg.

p.s.
50 ml op 5 gram is wel heel erg weinig.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Het is enkele maanden geleden, daardoor weet ik de precieze uitslag niet meer. Amfetaminen 8% geloof ik.

Die waar ik het van gekocht heb ?
Sja, ik had dus eerst van hem gekocht, toen was het 20%. Ik ging ermee terug en kreeg nieuwe, die was dus 8%......
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ligt aan de hoeveelheid caffeine die eruit moet, maar er is erg veel aceton nodig om een grammetje caffeine op te lossen.

Ik had 10g zeer slechte speed en hoopte die te kunnen zuiveren tot 1 of 2 gram goede speed. Ik had daarvoor een halve liter aceton gehaald. Begonnen met ongeveer een 3e van de speed (grammetje of 3 dus) en gewassen met een halve liter aceton was het amper merkbaar dat de totale massa nu minder was dan eerst. Het hele zootje dus maar door de plee gespoeld :(

En ja het was met zekerheid caffeine waar een beetje speed aan was toegevoegd.
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik was nu zelf ook eigenlijk wel benieuwd geworden naar de oplosbaarheid van cafeine in aceton.
Ik ben dus op zoek gegaan en ik heb het anwoord gevonden. Bij normale temperatuur (20 graden Celsius) is 1 gram cafeine op te lossen in 50 ml aceton. Ik had meerdere bronnen, maar weet niet maar ik het allemaal heb gezien iig hier http://www.coffeefaq.com/site/node/21

1 gram cafeine lost dus op in 50 ml aceton bij circa 20 graden onder ideale omstandigheden.

@ wacky
Je hebt je speed niet laten testen voor en na. Aan je verhaal te horen heb je het ook niet gewogen voor en na verder bestaat de kans dat je gewoon echt serieuze troep hebt zonder cafeine en zonder amfetamine, er wordt namelijk niet alleen maar met cafeine versneden. Wie weet was het bij jou een andere stof, welke niet in aceton oplost.
Dus ja.... wat zullen we eens zeggen he :)
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik had het wel vooraf laten testen op ongeveer 80% caffeine. Ik lieg niet dat ik met zekerheid (zo zeker als de uitslag van het testcentrum dan toch) weet dat het caffeine was hoor.
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#15
O je hebt het wel laten testen? Dat wist ik niet.
Hoe komt het dat het "ongeveer" 80% cafeine was, wisten ze het niet zeker en wat was het percentage Amfetamine?

Ik hoop dat je diegene waarvan je het hebt gekocht op zijn minst hebt aangsproken over zijn troep.
V
Vrouwtje_AmsterdamLid
01-01-2024, 00:00
#16
Zo komen we er met z'n allen wel uit! Ben benieuwd naar je testresultaten donnie!
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik kom net terug van de test shop. Het is altijd wel gezellig daar vind ik, lekker babbelen met die lui over drugs. :)
Voordat ik aan de beurt was hoorde ik nog de resultaten van een 'beller' 7% Amfetamine, 39% Cafeine, echt slecht. De resultaten vallen nogal tegen de laatste tijd, zeker ook die van extacy vertelden ze mij. Ze hadden wel iemand gehad met 89% zuivere cocaine :openmouth: , ik had het telefoon nummer van hem op moeten vragen.

Volgende week donderdag de resultaten.



@Wacky
Dan ben je serieus genaait, heb je die gast niet wat harder aangepakt dan ?
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Mijn resultaten zijn bekend, maar het viel me wel wat tegen.
Voor: 24% Amf. met 65% Cafeine
Na: 31% Amf. met 55% Cafeine

Het zuiveren heeft dus nut gehad, maar het cafeine gehalte is toch nog erg hoog gebleven :confused:
How weird......
k
kildeerLid
01-01-2024, 00:00
#19
DonnieDark0 zei:
Ik kom net terug van de test shop. Het is altijd wel gezellig daar vind ik, lekker babbelen met die lui over drugs. :)
Voordat ik aan de beurt was hoorde ik nog de resultaten van een 'beller' 7% Amfetamine, 39% Cafeine, echt slecht. De resultaten vallen nogal tegen de laatste tijd, zeker ook die van extacy vertelden ze mij. Ze hadden wel iemand gehad met 89% zuivere cocaine :openmouth: , ik had het telefoon nummer van hem op moeten vragen.
Volgende week donderdag de resultaten.
Klik om te vergroten...

Testpunten zijn dope, inderdaad fijn kletsen met mannen en vrouwen die er verstand van hebben. 2 weken geleden had ik exact eenzelfde gesprek in Amsterdam over de droevige uitslagen van tegenwoordig. Mijn dexje was gelukkig prachtig.. :hearteyes:

Verder waardeer ik je zuiveringspogingen en verslagen zeer Donnie! Wat betreft je meest recente..
Voor: 24% Amf. met 65% Cafeine
Na: 31% Amf. met 55% Cafeine
Nuja, tis beter dan niets. Zie je het zitten om nog een washing te doen? Als je de techniek die je voor deze test gebruikt hebt nog 5 keer toepast, zou je theoretisch gezien van alle caffeine af zijn (5x10%).. maar tis wel een GEDOE. Good work tho'!
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Vrouwtje_Amsterdam zei:
DonnieDark0 zei:
Mijn resultaten zijn bekend, maar het viel me wel wat tegen.
Voor: 24% Amf. met 65% Cafeine
Na: 31% Amf. met 55% Cafeine

Het zuiveren heeft dus nut gehad, maar het cafeine gehalte is toch nog erg hoog gebleven :confused:
How weird......
Klik om te vergroten...

Hm...wellicht jij deze keer ook te weinig aceton gebruikt? Wat waren je verhoudingen? Bij mij was er vorige keer ook maar 1 procent uit. 50 ml voor 5 gram was ook wel te weinig uiteraard. En heb je de aceton steeds in beweging gehouden terwijl het zuiverde?
Klik om te vergroten...

Ja bij mij is verschil toch wel significant. 24% naar 31%.

Ik heb net nog wat gezuiverd en ik heb mijn methode als volgt aangepast:

Aceton in een glas( circa 100 ml) , speed (1,5 gr) zo fijn mogelijk gehakt en er bij gedaan.
Hele tijd geroerd, vollop beweging dus. Vervolgens heb ik het weg gezet voor 5 minuten. De speed slaat dan neer op de bodem en de cafeine hoort vermengd te zijn met de aceton.

Vervolgens dit voorzichtig in het filter gegoten, waarbij ik zoveel mogelijk speed in het glas heb proberen te houden. Nu wat nieuwe schone aceton er bij gedaan en opnieuw flink geroerd. Vervolgens dit met speed en al in het filter gedropped.

Het loopt nu door :)
Volgende week donderdag weer wat naar het test centrum brengen. :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...67891011
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."