#1
Taat zei:WTF happened in 2000![]()
We got fucked in 2000, that's what happened.
Taat zei:WTF happened in 2000![]()
evil_kermit zei:bedankt donnie darko voor je bereking over de zuiverheid van speed.
het 2e zinnetje dat ze bij de zuivere amfetamine dus zoveel aantal sulfaat bijvoegen zag ik graag.op een oud topic met iemand in discussie gegaan omdat hij dacht dat hij 100% pure amf. snuifde.toen ik hem vertelde dat dat onmogelijk was en als je zuiverheid tussen de 70 en 80% bedraagt je verdomd goed grief hebt (ik heb dit eens gehad en verdomd man daar heb je weinig van nodig of je slaapt 3 dagen niet) en dat het overgrote deel zware rommel is (tussen 30 en 40% zuiverheid) zij hij dat ik een vuile versnijder was![]()
DonnieDark0 zei:evil_kermit zei:bedankt donnie darko voor je bereking over de zuiverheid van speed.
het 2e zinnetje dat ze bij de zuivere amfetamine dus zoveel aantal sulfaat bijvoegen zag ik graag.op een oud topic met iemand in discussie gegaan omdat hij dacht dat hij 100% pure amf. snuifde.toen ik hem vertelde dat dat onmogelijk was en als je zuiverheid tussen de 70 en 80% bedraagt je verdomd goed grief hebt (ik heb dit eens gehad en verdomd man daar heb je weinig van nodig of je slaapt 3 dagen niet) en dat het overgrote deel zware rommel is (tussen 30 en 40% zuiverheid) zij hij dat ik een vuile versnijder was![]()
No problemo.
Je kan wel een stof hebben welke voor 100% uit amfetamine bestaat, dat is echter vloebaar. De enige manier om het snuifbaar te maken is door het te laten reageren. Dus snuifbaar (of nog pasta-achtig) is de allerbeste kwaliteit idd 74 %
DonnieDark0 zei:Je haalt er de stoffen uit die oplossen in aceton. Cafeine lost iig op in aceton.
Als er iets anders gebruikt is dan cafeine als versnijdingsmiddel is de kans erg groot dat deze stof niet oplost in de aceton en je dus niets aan het wassen hebt.
Mijn resultaten waren Voor 19%, Na 35%. Dat is toch wel een aanzienlijke verbetering of ja een verminder-slechtering![]()
Kun je oude resultaten nog altijd opvragen dan?
p.s.
49% puur is niet om te klagen.
DonnieDark0 zei:Ik kom net terug van de test shop. Het is altijd wel gezellig daar vind ik, lekker babbelen met die lui over drugs.![]()
Voordat ik aan de beurt was hoorde ik nog de resultaten van een 'beller' 7% Amfetamine, 39% Cafeine, echt slecht. De resultaten vallen nogal tegen de laatste tijd, zeker ook die van extacy vertelden ze mij. Ze hadden wel iemand gehad met 89% zuivere cocaine, ik had het telefoon nummer van hem op moeten vragen.
Volgende week donderdag de resultaten.
Vrouwtje_Amsterdam zei:DonnieDark0 zei:Mijn resultaten zijn bekend, maar het viel me wel wat tegen.
Voor: 24% Amf. met 65% Cafeine
Na: 31% Amf. met 55% Cafeine
Het zuiveren heeft dus nut gehad, maar het cafeine gehalte is toch nog erg hoog gebleven![]()
How weird......
Hm...wellicht jij deze keer ook te weinig aceton gebruikt? Wat waren je verhoudingen? Bij mij was er vorige keer ook maar 1 procent uit. 50 ml voor 5 gram was ook wel te weinig uiteraard. En heb je de aceton steeds in beweging gehouden terwijl het zuiverde?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."