Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZuiveren --> Resultaten

Zuiveren --> Resultaten

203 antwoorden
50 weergaven
18-5-2026
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb net wat nieuw poedersuiker, maar deze is nogal erg goed lijkt het. Ik ga het donderdag zonder te zuiveren weg brengen naar het test center.

@Tom

Ben benieuwd naar je resultaten.
Over jouw goede tip, dat werkt dus niet/nauwelijks.
N
NOISESUPRESSORLid
01-01-2024, 00:00
#2
Maar aceton gebruiken ze toch ook altijd om grote hoeveelheden nat te maken en langer te bewaren, of heb ik dat fout? Maar er zit zo'n sterke lucht aan aceton dat ruik je er meteen door? En hoe krijg je na het filteren weer fijne blokjes, paar druppels water erbij ofzo? :confused:
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#3
NOISESUPRESSOR zei:
Maar aceton gebruiken ze toch ook altijd om grote hoeveelheden nat te maken en langer te bewaren, of heb ik dat fout? Maar er zit zo'n sterke lucht aan aceton dat ruik je er meteen door? En hoe krijg je na het filteren weer fijne blokjes, paar druppels water erbij ofzo? :confused:
Klik om te vergroten...

Daar gebruiken ze volgens mij geen aceton voor. Ik weet het niet 100% zeker, maar volgens mij is het zo dat als je natte speed ofwel pasta hebt. Dan heeft de maker het gewoon niet laten drogen aan het einde van het proces, welke (vloei)stoffen er dan wel inzitten weet ik niet.

Hoe bedoel je fijne blokjes, bedoel je daarmee wat grovere stukjes in plaats van dat poederige spul?
N
NOISESUPRESSORLid
01-01-2024, 00:00
#4
DonnieDark0 zei:
NOISESUPRESSOR zei:
Maar aceton gebruiken ze toch ook altijd om grote hoeveelheden nat te maken en langer te bewaren, of heb ik dat fout? Maar er zit zo'n sterke lucht aan aceton dat ruik je er meteen door? En hoe krijg je na het filteren weer fijne blokjes, paar druppels water erbij ofzo? :confused:
Klik om te vergroten...

Daar gebruiken ze volgens mij geen aceton voor. Ik weet het niet 100% zeker, maar volgens mij is het zo dat als je natte speed ofwel pasta hebt. Dan heeft de maker het gewoon niet laten drogen aan het einde van het proces, welke (vloei)stoffen er dan wel inzitten weet ik niet.

Hoe bedoel je fijne blokjes, bedoel je daarmee wat grovere stukjes in plaats van dat poederige spul?
Klik om te vergroten...

Ja juist ja wat compacter zeg maar of is dat niet mogelijk? En vaak dan maken ze er pasta van en is het al zeker wel een keer droog geweest? :confused:
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Hoe je dat voor elkaar zou kunnen krijgen weet ik niet. Ik vind het niet erg dat het wat poederig is, maar ik neem dan ook vaker een bommetje. Je moet met dat poeder inderdaad heel voorzichtig je neus ophalen, anders adem je alles je keel in :grin:

Volgens mij is het nooit droog geweest als je pasta hebt.
N
NOISESUPRESSORLid
01-01-2024, 00:00
#6
Die meut hier gewassen en gedaan, lost bijna niks op...word ook wat fijner poeder plus smaak en alles blijft er nu wel aan zitten. Paar gram gefilterd met 100ml en had dat niet verwacht. Het is wel zuivere speed maar ga er niet superhard op ofzo, heb ooit horen zeggen ook shotspeed ofzo maarja...
D
De BeerLid
01-01-2024, 00:00
#7
@ donnie

Dat is inderdaad een beter plan dan door de neus,
over de kleur van die 4-fluor , het was gewoon wit poeder, alleen zelfs nog fijner dan de gezuiverde amfetamine...
als pure 4-fluor bruin is dan moeten ze er dus nog andere troep door hebben gegooid die er met de aceton blijkbaar niet uit te krijgen is.., wel vreemd overigens want er zat niet eens een licht gelige kleur aan, zou wel moeten als de pure versie bruinig is....
het enige wat ik kan bedenken: het is misschien toch nét een andere variatie van het molecuul, die wel wit is..... :confused:
zal nog eens bellen, en vragen of ze de molecuulformule hebben :grin:
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Zoiets zal het wel zijn ja.
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Oke gelukkig dan maar :grin:

Ga je toevallig ook in Den Haag?
T
TomThaManLid
01-01-2024, 00:00
#10
Is er nog nieuws van testsamples met goede resultaten? Ik heb net van het beetje pep dat ik had (110 mg, gewogen met weegschaal die per 100ste gram weegt) gewassen met de methode van de Beer, en heb 70 mg overgehouden. Lijkt dus te werken. Ik ga zo ff 2 gram pep halen om een nauwkeuriger resultaat te krijgen, en daar dan een testsample van weg brengen.

*Goede tip voor de mensen die dit groots aan willen pakken, pleur je onsje pep in een koffiefilter, de aceton in het koffiezetapparaat. En voila, je pep-zuiveringsmachine doet de rest :smoke:
T
TomThaManLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dat van dat koffiezetapparaat was uiteraard een grapje :tearsofjoy:

Ik heb net 1.4 gram pep in verwarmde aceton gepleurd, en heb 0.9 gram overgehouden. 500 mg verschil, lijkt dus zeker goed te werken! donderdag 2 samples wegbrengen, eentje voor en na de zuivering. Ik hou jullie op de hoogte.
T
TomThaManLid
01-01-2024, 00:00
#12
Yep, ook in Den Haag. De pep ruikt nu echt veel minder sterk, was dat bij jou ook? En de overgebleven aceton is een beetje troebel... Ik heb degene van de Etos gebruikt, ik hoop niet dat deze verdund is met water. Stond in ieder geval niet op het etiket. Waar heb jij je aceton gehaald dan?
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Dan kom ik je misschien nog tegen, ik ben eerst hoor. :grin:
Mij herken je aan het ontbreken van haar op enkele millimeters na.

De pep ruikt inderdaad minder sterk na de zuivering en het filtraat is inderdaad troebel.
Die van mij is van een lokaal drogisterij-tje. De meeste aceton is wel puur volgens mij hoor.
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Die geur komt van de stoffen die gebruikt zijn om Amfetamine te maken.
Ja dat heb ik een keer gedaan, en daarna gebruikt. Heb dus geen resultaten er van.
T
TomThaManLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik vraag me dan af wat hetgeen is dat de karakteristieke geur van speed veroorzaakt. Want volgens mij is cafeïne geurloos... je zou dus zeggen dat er nog meer stoffen uit verwdijnen. Maar heb jij je aceton weleens verwarmd en daarmee je pep gezuiverd?
N
NOISESUPRESSORLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ben op gegeven moment maar gestopt met te vragen of de aceton wel droog was want kreeg iets of wat overal dezelfde antwoorden en bij de apotheek hier in het dorp verkopen ze het niet meer want dat liep niet ofzo. Daar werd ook gezegt dat aceton zelf een stof is waar geen water door kan zitten. Misschien zijn er flesjes medt toegevoegde stoffen ofzo maar ben het nergens tegengekomen.
Ze gebruiken ook wel eens olie ofzo smeren ze op de pep bijv, klomp klei zegma. Dat verdwijnt dan ook als sneeuwvoor de zon. Vind het trouwens zonde om het bij een ons te doen want dan is het gelijk zo kurkdroog dat werkt toch nie...
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#17
TomThaMan zei:
Yep, ook in Den Haag.
Klik om te vergroten...

Het was best druk daar zeg, heb zeker een half uur moeten wachten. Hoe laat was jij er en was je met iemand daar ?
a
anon22Lid
01-01-2024, 00:00
#18
even een andere vraag.
ik heb een hele berg met dexamfetamine tabletten.
is het mogelijk om de dexamfetamine eruit te filteren?
als ik het goed heb bestaat het alleen uit bindmiddel en dexamfetamine.

iemand die een manier weet?

is het misschien zo dat dexamfetamine niet op lost in aceton maar bindmiddel wel??

bedankt voor tips
d
dysonLid
01-01-2024, 00:00
#19
een vraag

wat gebeurt er als ik gewone amfetamine uitkook met ammonia 1 is dit mogelijk 2 wat zijn de effecten en 3 hoe verwoestend is dit ivm snuiven of slikken
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#20
anon22 zei:
even een andere vraag.
ik heb een hele berg met dexamfetamine tabletten.
is het mogelijk om de dexamfetamine eruit te filteren?
als ik het goed heb bestaat het alleen uit bindmiddel en dexamfetamine.

iemand die een manier weet?

is het misschien zo dat dexamfetamine niet op lost in aceton maar bindmiddel wel??

bedankt voor tips
Klik om te vergroten...

Je kunt die tabletten toch ook gewoon slikken, waarom wil je het zo graag snuiven? (of spuiten)

Ik weet niet of bindmiddel oplosbaar is in aceton, ik zou er achter kunnen komen met een handig hulpmiddel genaamd google, maar dat kun jij ook. succes :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...7891011
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."