#1
ik hou van dex amfetamine... alleen jammer dat het me minimaal nog een dag heftige kaakpijn bezorgt.
heb wel genoten hoor
heb wel genoten hoor
Chris Pontius zei:ik zit meer te smaken met me mond/tong dan dat ik echt loopt te malen met me kaken![]()
moet je magnesium tabletten slikkenBiertje zei:ik hou van dex amfetamine... alleen jammer dat het me minimaal nog een dag heftige kaakpijn bezorgt.
heb wel genoten hoor
Rabbithole zei:Waarom wil je dan nooit met mij naar bed?![]()
SperSIZEboon zei:moet je magnesium tabletten slikkenBiertje zei:ik hou van dex amfetamine... alleen jammer dat het me minimaal nog een dag heftige kaakpijn bezorgt.
heb wel genoten hoor
W.F.L. zei:In het topic "Verminderde hersenschade bij MDMA-gebruik!" stond er ook al iets gelijkaardigs, maar kunlan zei dat enkel een magnesiumkuur (dus lang op voorhand) helpt tegen het tandenklapperen maar of het een speedklem volledig wegwerkt lijkt me stug. Zo irritant is die klem van speed toch ook weer niet? Tandpijn krijg ik er in elk geval niet van, enkel als ik kauwgom gebruik omdat ik dan absurd hard kauw. Zonder kauwgom lijkt me beter eigenlijk..
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."