Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDexamfetamine Fantopic

Dexamfetamine Fantopic

346 antwoorden
75 weergaven
18-5-2026
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik hou van dex amfetamine... alleen jammer dat het me minimaal nog een dag heftige kaakpijn bezorgt.

heb wel genoten hoor
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik zit meer te smaken met me mond/tong dan dat ik echt loopt te malen met me kaken :confused:
S
SmulpaapjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Chris Pontius zei:
ik zit meer te smaken met me mond/tong dan dat ik echt loopt te malen met me kaken :confused:
Klik om te vergroten...

Hahaha, ik kan me opeens herinneren dat ik op een gegeven moment superhard met mijn tong aan het bewegen was in mijn mond omdat ik me zo rusteloos voelde :grin:
Maar kaakmalen viel gelukkig wel mee ja, hoogstens af en toe wat uitschieters.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Mijn god,

Straks ff bellen voor die uitslag maar volgens mij had ik gister een dynamiet bom, ik kreeg sterke flashbacks naar vroeger. Die goede oude Dex tijd waar ik al zolang naar crave.
Dan kan ik die Dr Dex wegschoppen !!

:hearteyes:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#5
Biertje zei:
ik hou van dex amfetamine... alleen jammer dat het me minimaal nog een dag heftige kaakpijn bezorgt.

heb wel genoten hoor
Klik om te vergroten...
moet je magnesium tabletten slikken
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Rabbithole zei:
Waarom wil je dan nooit met mij naar bed? :(
Klik om te vergroten...

Omdat ik dan weer benadeeld wordt. :cry:

Ik hou meestal zodanig veel over (een halve gram ofzo per gram) dat ik het niet zie als "een restje opmaken". Het ligt ook gewoon elders. Ik heb nog nooit een zwak moment gehad, maar dat is misschien omdat het niet thuis ligt. :P Het is niet omdat je er niet van kunt slapen dat je er niet verslaafd aan kunt worden.. En daar heb je na een tijd wel genoeg ervaring mee, en er is nog altijd GHB. :sunglasses:
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#7
SperSIZEboon zei:
Biertje zei:
ik hou van dex amfetamine... alleen jammer dat het me minimaal nog een dag heftige kaakpijn bezorgt.

heb wel genoten hoor
Klik om te vergroten...
moet je magnesium tabletten slikken
Klik om te vergroten...

Echt, helpt dat tegen kaakklemmen? Ik slik wel vaak multivitaminen, ook altijd de week voor en na xtc, daar zit wel 24% van de ADD magnesium in, zie ik. Zou best fijn zijn om daar iets tegen te hebben, irritant trekje is dat.. :grin:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#8
In het topic "Verminderde hersenschade bij MDMA-gebruik!" stond er ook al iets gelijkaardigs, maar kunlan zei dat enkel een magnesiumkuur (dus lang op voorhand) helpt tegen het tandenklapperen maar of het een speedklem volledig wegwerkt lijkt me stug. Zo irritant is die klem van speed toch ook weer niet? Tandpijn krijg ik er in elk geval niet van, enkel als ik kauwgom gebruik omdat ik dan absurd hard kauw. Zonder kauwgom lijkt me beter eigenlijk..
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#9
W.F.L. zei:
In het topic "Verminderde hersenschade bij MDMA-gebruik!" stond er ook al iets gelijkaardigs, maar kunlan zei dat enkel een magnesiumkuur (dus lang op voorhand) helpt tegen het tandenklapperen maar of het een speedklem volledig wegwerkt lijkt me stug. Zo irritant is die klem van speed toch ook weer niet? Tandpijn krijg ik er in elk geval niet van, enkel als ik kauwgom gebruik omdat ik dan absurd hard kauw. Zonder kauwgom lijkt me beter eigenlijk..
Klik om te vergroten...

Ik heb altijd wel redelijk last van kaakklemmen en klapperkaken bij xtc en ook wel wat bij dex. Bij xtc heb ik ook best vaak kaakpijn de komende dag. Ik moet eigenlijk ook stoppen met kauwgom kauwen, maar dat is zo lekker onder invloed.. En helpt tegen die irritante droge mond natuurlijk. Misschien toch maar eens zonder proberen, wordt lastig maar het lijkt me echt beter voor m'n tanden. :grin:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Mja bij MDMA steek ik ook altijd kauwgom in m'n mond omdat ik anders op m'n tong bijt of m'n kaken. Alleen ga je dan gauw idiote muilen trekken maar dat is dan maar zo. :grin: Dat is ook niet goed om uit je bek te bloeden. Maar met speed heb ik gewoon een kaakklem, maar geen klapperkaak of een scheve bek ofzo. Gelukkig maar. :grin:
M
MikeLid
01-01-2024, 00:00
#11
De kaakklem die ik bij speed ervaar is peanuts vergeleken de kaakklem van xtc. Eigenlijk heb ik met speed alleen een beetje tandmalen of knarsen meer niet. Irritanter vind ik soms het echte "strakstaan" of het schoppen met mijn benen.

Wij hebben vrij sterke magnesiumpillen in huis, die helpen echt wel tegen dit soort narigheid. Of misschien is het een placebo effect, maar dat maakt mij dan weer geen zak uit, als het maar helpt.
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mag ik misschien ook wat hebben? De mijne is bijna op:(
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#13
nee ik ben een ego centrische ASPS ' er die delen niets en kenne geen empathie.

op zijn nederlands ?

IKKE IKKE IKKE EN DE REST MAG STIKKEN.

En natuurlijk ben ik vergeten te bellen ....
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#14
toch nog wat 70% op dat ik een tijdje geleden aan een vriend had gegeven.
Knalt er lekker in :hearteyes:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#15
De uitslag was een domper ... heel veel amfetamine bijna tot de max maar er zat 1 % on heilige cafeine in.

DUS ZEG IK : Krijg maar lekker een ziekte want je had dat er niet bijverteld.

:hearteyes:

Straks toch maar stiekem weer even proeven, nog even die bevestiging, dat ja knikkende kinnetje.
De meetlat erbij en als ie onder de 3 cm .... serieuze pep ouwe.

:wave:

:hearteyes:

muuuhhaaaaa 2.99 cm serioues shit on DF radio.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#16
De Held is weer terug :grin:
A
AutsiderLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik kom ongeveer om in de lege dex potjes. Iemand nog een idee wat er mee te doen?
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#18
Die ideeën krijg je vanzelf als je weer een volle, leeg maakt.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#19
vullen met 2Cb pillen ?
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ben al weer een uurtje fan :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1112131415...18
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."