Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDexamfetamine Fantopic

Dexamfetamine Fantopic

346 antwoorden
76 weergaven
18-5-2026
b
bruuk83Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Vroeger op afters had iemand vaak dex bij zich, maar eigenlijk werd dat door ons alleen gebruikt om jezelf ff te ontnuchteren na keta bijvoorbeeld. Of als je steeds in slaap viel door de ghb. Na een klein snuifje dex kon je dan weer zonder het wat hardere effect van gewone pep. Zo ervaarden we het ook, in je hoofd werd je helder en scherp, zonder dat je fysiek strak ging staan. Maar wij hebben het nooit ervaren als partydrug, meer als optioneel onderdeel om bij je te hebben :P
w
wasbeertjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
FF EEN REACTIE MBT 'DEX AMFETAMINE, IK BEN EEN ADD-PATIENT EN KRIJG VAN DE PSYCHIATER DEXAMFETAMINE. HET IS INDERDAAD ZO DAT 'DEX' WEL HEEL ZUIVER IS,MAAR ZEKER NIET ZO STERK ALS DE SPEED V/D LOCALE DEALER.
DE VERHOUDING IS ± 1 OP 3; DWZ: 1TABLETJE DEX= 5MG TEGEN 3X DEZELFDE HOEVEELHEID VAN DE NORMALE 'SPEED. JE HEBT LINKS EN RECHTS DRAAIENDE SPEED. RECHTS DRAAIEND IS BETER VOOR JE MIND- 'DEX'=RECHTS DRAAIEND.

*Modknip, die mail hoeft er voor niets bij te staan.
Als de discussie te groezelig is voor gewoon openbaar in het topic te plaatsen, hoeft hij helemaal niet plaats te vinden.
P
PandanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hey wasbeertje,

Dit is al de 2e reactie die ik in all caps zie. Dit is je eerste waarschuwing, volgende keer geen caps gebruiken. Bij voorbaat dank.
R
Redlabel22Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Hoi iedereen
ik had een vraagje
ik heb 30 mg dex
en ik wou dus weten of je daar hard van gaat?
heb btw add
:rock: :xtc:
D
De MosselmanLid
01-01-2024, 00:00
#5
jeweettochhhhhhh......

Dex loopt nooit weg & heeft altijd zin.. HVJ (L)
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#6
1% valt te verwaarlozen maar gaat om het feit dat het geen dex is!
Alsnog zwaar bovengemiddeld :wave:
R
Raymond1982Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Exceptional Insight zei:
Raymond1982 zei:
Zou het graag eens proberen kan er alleen nergens aankomen hier.
Klik om te vergroten...
Jammer voor je. Hier ook niet.
Klik om te vergroten...

Het was enkel een mededeling, ik vraag volgens mij nergens naar, meneer de moderator.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#8
Raymond1982 zei:
Het was enkel een mededeling, ik vraag volgens mij nergens naar, meneer de moderator.
Klik om te vergroten...
Ik ken die mededelingen :)
p
peppieLid
01-01-2024, 00:00
#9
Raymond1982 zei:
Zou het graag eens proberen kan er alleen nergens aankomen hier.
Klik om te vergroten...
Je mist niets hoor !
Ga gewoon naar de dokter zeg dat je ADHD heb en je krijgt ritalin, dan heb je (bijna) hetzelfde als dex :wave:
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ritaline heb ik een enkel uurtje profijt van en daarna voel ik me gewoon kut erdoor.
Dex werkt langer en anders,zeker niet te vergelijken met ritaline vind.

Peppie je moet gewoon voor een nieuw setje hersens zorgen :( dat het bij je niet werkt is kut voor je maar voor andere blijft het een genot.
Het is gewoon leuk om te gebruiken zeker in afwisseling met normale pep.
D
De MosselmanLid
01-01-2024, 00:00
#11
Het tegendeel is voor mezelf weer gewezen.. Echte pep doet mij een stuk aggressiever en gejaagder aan (some people like it, some people dont).. Vind Dex persoonlijk toch lekkerder :)


Zowiezo komt Dexamfetamine van de apotheek nooit zo puur eruit als dat het te produceren valt, en in pilletjes van 5 stuks. Ik kan je vertellen dat er dan wat anders gebeurd als wanneer je 200mg in een vloetje stopt :grin:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#12
dex-fan reporting in... :rock:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#13
we hebben een clubje opgericht voor mensen met een vercrackt-gezichtje...
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik heb het idee dat ik een x aantal uur het gevoel heb dat ik met coke voor 15/20 minuutjes heb. Ik krijg geen crash van Dex, iets wat ik bij Amfetamine gebruik ALTIJD heb en flink ook.
Klik om te vergroten...

Klinkt goed! :hearteyes:
Hoe veel kost 1 gram dex ongeveer?
D
De MosselmanLid
01-01-2024, 00:00
#15
lysergine25 zei:
zo gister weer een doos met pillen mee gekregen ....

genoeg voor 1 maand, straks weer trouw wat tabletjes door slikken en me vooral geen junk voelen maar lekker keihard klussen !!
Klik om te vergroten...

Waarom zou je je wel een junk moeten voelen?

Junk is engels voor afval.. Dus of je nou 5 x je voorgeschreven pilletjes slikt of een ons snuift, afval ben je nog niet eens als je dood bent :)
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#16
Als fan-zijnde zou ik graag een handtekening willen, maar waar zou ik die moeten halen?
I
InfiniteDexLid
01-01-2024, 00:00
#17
Hey guyz, lachuh forum :rock: Reden genoeg om een account aan te maken om ook mijn ervaringen te kunnen delen :grin:

Dex :hearteyes: :rock:

Heb een neiuwe lading binnen, waarvan ik gisteren een beedje naar het testcentrum heb gebracht, dus ff afwachten.. (Ik schat 'm op 40% puur)
Meeste mensen hier in Apeldoorn zijn deze speed absoluut niet gewend, en zeggen dus ook al na 1 lijntje: 'Wát een troep!!' Waarop ik denk: 'Wát een eikels!!' (Stelletje caf-verslaafden!)
Dusss... Heb ik 2 ons uitgespoeld met (1 liter) aceton, waarna ik nog maar 155 gram overhad :cry: en NÓG vinden ze 't troep!! :openmouth: (Voel die zelf wel een stuk beter, alleen meer gestrest en minder euforisch)
Ik heb ze ook gezegd dat het niet de pep is die ze gewend zijn (dl-amf, die drijft in vet en na 2 dagen nóg niet droog wil worden :wink: Lkkr hoor, die kater :kots: ) en dat ze er na inname ook niet hetzelfde van moeten verwachten. Het feit dat de pep, vooral na het uitspoelen, 'nergens' meer naar stonk was volgens hun concreet bewijs van dat het troep is...
Toen ik ze vertelde dat het niet de amf is die stinkt maar de oplosmiddelen, werd ik scheef aangekeken en viel zelfs de vraag 'Ja, vast... Voel je je wel ok?!'

Stelletje onwetende mafkezen...

Anyway, dex is hier in overvloed te krijgen, ik gebruik het zelf al bijna 18 jaar elke dag. (adhd) Nergens geen last van ook tijdens gebruik, alleen in de combinatie met alcohol. Ik krijg dan een onaangenaam 'drukkend' gevoel op mijn hart (alsof ie fijngeknepen word) en heb alcohol op die manier dan ook afgeleerd te nemen tijdens het gebruik. Ik eet gewoon op normale tijden (zelfs als ik 2+ gram gehad heb) heb geen last van puistjes e.d. en mijn huid ziet er gezond uit. Ook slapen is geen probleem, mits ik me daar open voor stel. Een week wakker blijven is namelijk ook geen enkel probleem :wink:


Voorbeeld: (afgelopen 2 weken)

4 dagen wakker -> 1 nacht geslapen, (9 uur, werd wakker en voelde me perfect!) gelijk daarna wéér 4,5 dag wakker -> en weer 1 nacht geslapen (8 uurtjes, en fris wakker geworden)
2 nachten wakker geweest, 1/2 nacht geslapen etc. etc....
Zow gaat het al zolang ik gebruik. Vreemd genoeg kun je het nooit aan mij zien, zelfs als ik knetterhard ga. Mijn vrienden verbazen zich er (ken de meeste al mijn hele leven) nog steeds over, als ik zeg: 'dit word de 5e nacht aan 1 stuk' en ik er gwn uitgeslapen uit zie, en als een overactieve puppy op de bank zit hehe.

Ook opmerkelijk is dat ik met dex-amf veel meer opensta voor suggestie dan met 'gewone' pep. Ook draaf ik veel langer door in het 'spacende' euforische gevoel, en moet mezelf regelmatig ff 'wakkerschudden' hehe. Zelfde soort 'tunnel-visie' wat ik altijd heb na een goeie wiet-joint, maar dat is bij dex uiteraard véél heftiger..

Al met al krijgt dit goedje van mij een dikke 10. Ik heb bijna alles gehad in mijn leven (m.u.v. heroine)
en naar mijn mening kan niets tippen aan de positieve effecten/uitwerking. Tijdens gebruik ben/blijf ik ook gwn ontzettend sociaal tegenover anderen, wat ik met straatpep dus absoluut niet ben..


----

Ow, ik word gebeld, en moet ff de hort op hehe. Ik zal dit verhaal later ff afmaken (ben nog geeneens op de helft LOL)

Aangenaam kennis te maken met iedereen hier op DF btw :grin: :rock:

Grtzzzz Jeroen
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#18
Welkom in het clubje, het is aan je post inderdaad wel goed te zien dat je van een beetje pep houd :tearsofjoy: .
Maar wat ik me afvraag : Heeft dex nog wel een redelijk effect bij jou na zo'n lange periode van gebruik?
Ik merk tolerantie al redelijk bij veel minder achtereenvolgende gebruik. Ik vind het dan ook niet zo lekker meer en neem dan vanzelf weer een periode "rust" .
En hoeveel neem jij ongeveer per dag tegenwoordig?
I
InfiniteDexLid
01-01-2024, 00:00
#19
Whehehe thx.

Nou..... Elk jaar stop ik sowiezo een paar weken om te zien hoe ik functioneer zonder.
Meestal 3 weken, en hou mijn ogen goed open tijdens die tijd of me iets raars opvalt
(trillen, tiks etc..) aan mezelf, maar dat is elk jaar prima :mrgreen: Mijn ex is hier elke dag,
en zij & haar vriend zeggen het gelijk als ik 'er niet uitzie'. Vooral zij. (lief hé!? hehe)
De andere 11 maanden per jaar, tja.. Varieerd nogal. Gemiddeld zo'n 2-3 gram per dag, maar sommige dagen wel 8-10.

Klinkt al heel veel, en dat is het idd ook. Maarr...mijn leven loopt perfect. Ik ben airbrusher van beroep en maak fotorealistische portretten en true flames op show-cars, binnenhuis-architectuur etc etc.. Als ik elke dag brak zou zijn zou ik die beroepen nooit kunnen beoefenen.. (heb ik al een paar keer meegemaakt) Ik vraag me dan ook vaak af waardoor het komt dat IK het wél trek
en andere 'normale' niet. Ik denk omdat ik goed luister naar mijn lichaam, en daar op in speel, zonder het te forceren. Op die manier leg ik toch de lat steeds wat hoger zodat nu,
20 jaar later kan ik 'doen wat ik wil', terwijl de klachten zo goed als nihil zijn.

Zoals die stenen wc-tegels tóch: 'kent gij zelf' WhAhA.. BINGO!


d(exto) werkt sterker dan de l(evo) vorm, door het verschil in affiniteit voor
receptoren, daarom zijn de straatprijzen tegenwoordig: 100 gram pure dex
(73%) --> tussen de 300 en 500 euro & 100 gram van
30% --> 'maar' 275 euro. Echt belachelijke prijzen als je 't mij vraagt,
vooral aangezien veel dealers absoluut niet te vertrouwen zijn (Ik ken de meeste
hier persoonlijk..), ik ben zelf ook eens voor 1100 euro het schip
ingegaan.. Na 2 keer wassen had ik nog maar 200 van de 1000 gram puur over.
Tering, als ik daar weer aan terug denk :angry: :cry: Tegenwoordig koop ik het van een
maat van me, (Ken hem al mijn hele leven) en hij matst me voor 225 euries per ons,
aanzienlijk goedkoper dus. (40% puur bij aankoop schat ik, maar zal nu
na het uitspoelen wel 50 zijn ofzow..) Goeie prijs-kwaliteit verhouding in ieder geval,
want ik heb véél slechtere gehad in het verleden.

Over 'goed kunnen concentreren' gesproken.... check de lengte van 'm posts whehehe.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#20
Gemiddeld zo'n 2-3 gram per dag, maar sommige dagen wel 8-10.
Klik om te vergroten...
WTF! :openmouth:

Je verneukt je nieren, bloedvaten, hart. Je merkt er misschien niet veel van, maar als je het merkt ben je te laat. Laat je lichaam geregeld checken door de huisarts.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1011121314...18
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."