Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDexamfetamine Fantopic

Dexamfetamine Fantopic

346 antwoorden
77 weergaven
18-5-2026
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#1
Je hebt me helemaal niet verteld dat je je eigen tv-programma hebt. :(
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#2
Rabbithole zei:
Dat is waar ook! Fuck die deeltjesversneller, Chris P kan met de hand atomen delen! Gewapend met een grote zak deeps, vlijmscherpe woorden én koksmes boekt hij wederom grote successen op het gebied van komkommeratomensplitsing!
Klik om te vergroten...
Alleen splitst hij geen atomen, maar moleculen. :openmouth:
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#3
Huh, nee toch?

http://www.deeltjesversneller.nl/

Hier staat van niet.. Het is toch niet zo heel bijzonder om moleculen te splitsen?
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#4
Tot nu toe ben ik nog niemand tegengekomen die met zijn hand een atoom splitste, moleculen kan iedereen ja en daarmee blijft Mr. Pontius een mens, wellicht met wat bijzondere kwaliteiten, maar gewoon een mens. :)
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#5
Arthur King zei:
Tot nu toe ben ik nog niemand tegengekomen die met zijn hand een atoom splitste, moleculen kan iedereen ja en daarmee blijft Mr. Pontius een mens, wellicht met wat bijzondere kwaliteiten, maar gewoon een mens. :)
Klik om te vergroten...

Ja maar ik bedoelde ook niet serieus dat Chris P atomen kon splitsen hè. :P Just for the record.
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#6
Rabbithole zei:
Arthur King zei:
Tot nu toe ben ik nog niemand tegengekomen die met zijn hand een atoom splitste, moleculen kan iedereen ja en daarmee blijft Mr. Pontius een mens, wellicht met wat bijzondere kwaliteiten, maar gewoon een mens. :)
Klik om te vergroten...

Ja maar ik bedoelde ook niet serieus dat Chris P atomen kon splitsen hè. :P Just for the record.
Klik om te vergroten...
Dan eis ik een wijziging van je post. :P

edit; maar ik vlucht weer, ik ga teveel offtopic. :)
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#7
Arthur King zei:
maar gewoon een mens. :)
Klik om te vergroten...

En daar ga je de mist in :)
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#8
Arthur King zei:
Rabbithole zei:
Arthur King zei:
Tot nu toe ben ik nog niemand tegengekomen die met zijn hand een atoom splitste, moleculen kan iedereen ja en daarmee blijft Mr. Pontius een mens, wellicht met wat bijzondere kwaliteiten, maar gewoon een mens. :)
Klik om te vergroten...

Ja maar ik bedoelde ook niet serieus dat Chris P atomen kon splitsen hè. :P Just for the record.
Klik om te vergroten...
Dan eis ik een wijziging van je post. :P

edit; maar ik vlucht weer, ik ga teveel offtopic. :)
Klik om te vergroten...

M'n beste jongen, als ik al mijn posts zou moeten wijzigen die niet serieus zijn was ik nog wel even bezig.. :grin:
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#9
Rabbithole zei:
M'n beste jongen, als ik al mijn posts zou moeten wijzigen die niet serieus zijn was ik nog wel even bezig.. :grin:
Klik om te vergroten...
Het houd je van de straat.

Ok, dit is echt m'n laatste offtopic-post. :beer:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Arthur King zei:
Tot nu toe ben ik nog niemand tegengekomen die met zijn hand een atoom splitste, moleculen kan iedereen ja en daarmee blijft Mr. Pontius een mens, wellicht met wat bijzondere kwaliteiten, maar gewoon een mens. :)
Klik om te vergroten...
Why so serious?
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#11
Drientje zei:
Arthur King zei:
Tot nu toe ben ik nog niemand tegengekomen die met zijn hand een atoom splitste, moleculen kan iedereen ja en daarmee blijft Mr. Pontius een mens, wellicht met wat bijzondere kwaliteiten, maar gewoon een mens. :)
Klik om te vergroten...
Why so serious?
Klik om te vergroten...
Serieuze bui, maar ik begin al wat luchtiger te worden!
Of is dat de citroenkwark die ik net gegeten heb? :P
F
Free BirdLid
01-01-2024, 00:00
#12
ey allemaal.

ik gebruik nu 6 maanden 60mg dexamfetamine per dag (voorgeschrven voor ADHD) voor de rest heb ik nooit echt iets anders gebruikt behalve beetje blowen maar dat ook niet meer. Ik vroeg me af of de doseringen van 150 mg die julie nemen, of dat meteen de eerste keer zoveel is of dat jullie het langzaam opbouwen (wat de psychiater mij aanrade).
Ook als ik over slaapproblemen lees (heb net heel dit topic van begin af aan gelezen). Hebben jullie wel ns gehoord van melatonine? Het is een stof die door de dexamfetamin afneemt in hoeveelheid aanmaking.
Dit werkt zover ik weet perfect tegen dit probleem hoewel het mij terk lijkt dat niemand dit kent. Ik denk eerder dat iedereen het kent maar het niet positief bij jullie werkt.
p
peppieLid
01-01-2024, 00:00
#13
Free Bird zei:
ey allemaal.

Hebben jullie wel ns gehoord van melatonine? Het is een stof die door de dexamfetamin afneemt in hoeveelheid aanmaking.
Dit werkt zover ik weet perfect tegen dit probleem hoewel het mij terk lijkt dat niemand dit kent. Ik denk eerder dat iedereen het kent maar het niet positief bij jullie werkt.
Klik om te vergroten...

Is gewoon een soort (natuurlijk) slaapmiddel, dat door je eigen lichaam (hersenen) wordt aangemaakt.
In Nederland te koop per 0.1 mg maar in de U.S.A met 1,3 of 5 mg per tablet.
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Opzich ben ik wel een fan van DEX ten opzichte van Speed. Maar de kater blijft voor mij het zelfde. Al kon ik wonder boven wonder wel voor het eerst slapen na gebruik van DEX.

Maarja speed of dex het blijft kwa effect super!! Maar de kater en de na/bij effecten maken het voor mij, niet tot iets wat ik vaak wil gebruiken. Maar voor sommige momenten is het geniaal.

Kwa effect/prijs verhouding is het de beste drugs. Maar kwa kater, de heftigste.

Dus ja veel dubbele gevoelens bij DEX/Speed.

Maar voor af en toe en dan even goed op de dosering letten, de kater proberen te verminderen. Dan is het zeker zwaar relaxed.

Ik had dit keer trouwens ook geen rare verschrompelde gebruikelijke pep lul(dus dat was wel een bijkomend voordeeltje) Maar als je sex wil hebben, dan gewoon even aandacht geven en hij wordt harder dan staal. Alleen de eerste keer schrok ik me kapot whahah. De orgasme zelf is ook super heerlijk en heftig. Dus ja voor de sex is pep prima. Op DEX nog niet gedaan, maar dat zal zeker het zelfde zijn.

Ik zou zelf dus niet kunnen werken een dag na DEX. Ik doe dat zelf dus ook niet.

:)
A
AutsiderLid
01-01-2024, 00:00
#15
Vreemde vraag: ik heb dex van de apotheek, heb het nu al bijna een jaar, is het mogelijk dat de werkingsduur ineens verandert? (langer werkt dan eerder) (eerder was het 2-2,5 uur, nu 3-6 uur) daarnaast heb ik sinds de laatste 6 weken ook last van overdoserings kenmerken bij normale doseringen. (2x 5mg)
T
The SpinDoctorLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik heb nog wel wat pilletjes (5 mg.) liggen, die wil ik best verkopen voor een goede prijs!
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Hoe kan je nou fan zijn van dexamfetamine, dat slaat echt nergens op. :confused:
B
BananenbennieLid
01-01-2024, 00:00
#18
ik ben er toch niet zo'n fan, heb nog een paar stripjes van 5 mg pillen liggen en een paar gram in poedervorm, denk niet dat ik het nog eens zal gebruiken, ik word er te suf van
n
n8wachTLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik denk dat ik me ook maar bij dit clubje ga voegen, misschien komt het weer tot leven. Heb om te beginnen ontzettend genoten van de 9 pagina's welke dit topic inmiddels rijk is. Ik ben ook een ware fan, van amfetamine in alle soorten en maten. Hedendaags vooral ook aan de dex.. De straat-speed kwaliteit ging al steeds vaker achteruit hier in de buurt. En vooral fysiek raakte ik langzaam aan steeds meer op het randje tussen leven en 'schijndood.'

Momenteel zit ik op 10 tabletten a 5mg dex-amfetamine per dag
:rock:
b
bruuk83Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Vroeger op afters had iemand vaak dex bij zich, maar eigenlijk werd dat door ons alleen gebruikt om jezelf ff te ontnuchteren na keta bijvoorbeeld. Of als je steeds in slaap viel door de ghb. Na een klein snuifje dex kon je dan weer zonder het wat hardere effect van gewone pep. Zo ervaarden we het ook, in je hoofd werd je helder en scherp, zonder dat je fysiek strak ging staan. Maar wij hebben het nooit ervaren als partydrug, meer als optioneel onderdeel om bij je te hebben :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...910111213...18
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."