Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDexamfetamine Fantopic

Dexamfetamine Fantopic

346 antwoorden
74 weergaven
18-5-2026
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#1
W.F.L. zei:
Speed en dex smaken niet echt anders voorzover ik weet.. :confused:
Klik om te vergroten...

Ga maar is met een natte ons dex 45 minuten rijden in je auto 2x verpakt in gripzak.
Zieke geur hoor,zelfde als toen ik hem openende in de kamer alles stonk er naar.
Nou zegt dit niks over smaak maar wel geur.

Maar echte speed is geurloos ik,maar door al die bende en nattigheid komt die geur.
Heb wel is geurloos gehad na goed drogen,heel vet is dat.
Meeste denken geen geur geen pep,of hoe sterker de geur hoe zuiverder allemaal fabels
N
Not-NauwLid
01-01-2024, 00:00
#2
Carlitos zei:
W.F.L. zei:
Ga maar is met een natte ons dex 45 minuten rijden in je auto 2x verpakt in gripzak.
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
Wil het best proberen, al was het alleen maar om een ons natte dex in mijn auto te hebben... ahum

Anyway, dit topic heeft er een fan bij. Zaterdagavond een enkele dex pil genomen. Na anderhalf uur reden we langs het Abe Lenstra stadion en ik merkte op dat mijn vermoeidheid plaats had gemaakt voor enorme berg concentratie kracht. Ik heb dat stadion de afgelopen 22 jaar nog nooit zo aandachtig bekeken. Ik merkte dat ik ook dat ik mij niet meer dronken voelde. Het werkte bij mij dus vrij fijn. De speed rush ben ik niet zo verslaafd aan. Ik kan best zonder en omdat dex makkelijker te doseren is en de kater de volgende dag ook minder bij mij was, betitel ik mij nu ook een dex fan.

Amen
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#3
geen fan meer, ik vind het leuker om veel te snuiven
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#4
Yep duidelijk .... dankjewel :grin:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#5
En wat is nu he twezenljke verschil tussen dex en speed. Met dex voel je je minder opgefokt of....?
N
Not-NauwLid
01-01-2024, 00:00
#6
Bij mij wel. Met speed ben ik erg wakker en heb ik echt een "rush" gevoel (ik geloof dat het hier het "speed rush" gevoel word genoemd?). Ik word er erg druk van en ik wil gewoon heel veel doen/praten. Stil zitten is dan klote.
Met dex ben gewoon wakker. Als ik wil chillen lukt dat best en ik kan me dan gewoon concentreren. Ik voel me met dex eigenlijk heel normaal, maar wel erg wakker.

Beetje duidelijker zo Falmeon?
L
Lawrence BenderLid
01-01-2024, 00:00
#7
Not-Nauw zei:
Carlitos zei:
W.F.L. zei:
Ga maar is met een natte ons dex 45 minuten rijden in je auto 2x verpakt in gripzak.
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
Wil het best proberen, al was het alleen maar om een ons natte dex in mijn auto te hebben... ahum

Anyway, dit topic heeft er een fan bij. Zaterdagavond een enkele dex pil genomen. Na anderhalf uur reden we langs het Abe Lenstra stadion en ik merkte op dat mijn vermoeidheid plaats had gemaakt voor enorme berg concentratie kracht. Ik heb dat stadion de afgelopen 22 jaar nog nooit zo aandachtig bekeken. Ik merkte dat ik ook dat ik mij niet meer dronken voelde. Het werkte bij mij dus vrij fijn. De speed rush ben ik niet zo verslaafd aan. Ik kan best zonder en omdat dex makkelijker te doseren is en de kater de volgende dag ook minder bij mij was, betitel ik mij nu ook een dex fan.

Amen
Klik om te vergroten...

Gewoon een standaard ADHD-dex-pil? Want daar zit echt maar 5mg in ongeveer. Op dexamfetamine kun je ook een flinke rush krijgen als je meer neemt.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik ben fan van mezelf en van speed, dex zegt me verder niets.
L
Lawrence BenderLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dex is niet echt een prater maar als hij eenmaal begint houdt hij ze kop niet meer.
N
Not-NauwLid
01-01-2024, 00:00
#10
Lawrence Bender zei:
Gewoon een standaard ADHD-dex-pil? Want daar zit echt maar 5mg in ongeveer. Op dexamfetamine kun je ook een flinke rush krijgen als je meer neemt.
Klik om te vergroten...
Ja, less is more :tongueout: . Ik vond 1 pil ook wel genoeg, ook al is het zo weinig. Die rush hoeft van mij niet persee.
Ik ben soms alleen op zoek naar een manier om gewoon wakker en scherp te blijven. En tussen 21.30 en 04.00 overstemde het ook het dronken gevoel. Na vier uur begonnen mij pas al die biertjes echt op te vallen. Maar tegen die tijd stond ik ook al een hele tijd met een paar mooie meiden te klessebessen :hearteyes: (wakker van de dex en grenzeloos door de alcohol)
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#11
Flameon zei:
Yep duidelijk .... dankjewel :grin:
Klik om te vergroten...

Pin je niet te vast op 1 ervaring he.
Totaal andere reactie´s heb ik gezien op dex en ook gelezen.
Verstand heb je zeker,wou het toch gezegd hebben.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Carlitos zei:
W.F.L. zei:
Speed en dex smaken niet echt anders voorzover ik weet.. :confused:
Klik om te vergroten...

Ga maar is met een natte ons dex 45 minuten rijden in je auto 2x verpakt in gripzak.
Zieke geur hoor,zelfde als toen ik hem openende in de kamer alles stonk er naar.
Nou zegt dit niks over smaak maar wel geur.
Klik om te vergroten...

Ik heb geen rijbewijs of een auto :P Zowiezo is een ons ziek veel. :wave: Maar we waren het er toch al over eens dat amfetamine geurloos is? :P Weet niet precies hoe ze dex maken, had eens gelezen dat ze eerst gewoon racemische krijgen en die 50% levo omzetten naar dex, maar hoe dat precies gaat weet ik niet. Misschien ruik je nog één of ander oplosmiddel of bijproduct, iets dergelijks dat bij die stap gebruikt is. Ik zou het niet weten, heb nog nooit een ons dex gekocht. Zowiezo kun je je geld beter aan andere dingen uitgeven, zoals speed die geen 100% dex is. :tearsofjoy:

Volgens mij ben je dan nog goedkoper af ook, dex is voor 1) mensen met AD(H)D en 2) snobs die geen coke kunnen betalen :grin:
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#13
Of voor mensen met een andere smaak dan jij..
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#14
Tjah smaak.
Zou wat zijn he,ik zie het al voor me dat de dealer op ze fiets komt met ze dex en vraagt welke smaak je wilt en een balletje dex schept.



In mijn ogen zijn onsjes normaal,ik bedoel 50% verdampt is nog maar 50 gram.
Deel het met je vrienden en het is op.
Maar vroeger vond ik 3 gram al veel,ieder zijn mening.
M
MorningweedzorLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik snap er nou geen reed meer van. Gaat dit topic nou over dexamfetamine wat farmaceutisch is of wat rechtstreeks uit het lab komt?
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Andrew zei:
Of voor mensen met een andere smaak dan jij..
Klik om te vergroten...

Ja precies, wansmaak heet zoiets toch? :grin:

Nee serieus, heb me trouwens wel verkeerd uitgedrukt zag ik net toen het eerste dexsletje op MSN begon te huilen :grin: Al dat gedoe over dex tov normale speed vind ik puur drugsnobisme bedoel ik, net zoals coke tov speed. :tearsofjoy: Vind de prijs zelf niet echt van belang, heb ook best wel wat over voor goeie speed.

Wat die coke er nou weer mee te maken heeft weet ik niet, volgens mij waren er wel wat vergelijkingen in dit topic, maar als ik dopamine wil dan neem ik dat gewoon wel though, vind ik leuker effect geven en blijf er niet zo vertieft lang wakker van. Daar neem ik gewone speed voor, dat vind ik leuker dan coke én dex en werkt al lang genoeg, is nog eens veel leuker, energieker en fysieker ook dan die illegale ADHD medicijnen waar ik para en introvert van wordt. :grin:

clockcable zei:
Is er een manier om dex te onderscheiden van pep?
Klik om te vergroten...

Ja polarimeter. Dex en levo zijn de 2 mogelijke enantiomeren en als ze kijken met een polarimeter dan buigt het licht naar rechts af als je rechtsdraaiende pep hebt, volgens mij is dat dex. Racemaat zal waarschijnlijk gewoon niet buigen omdat dat 50/50 is en levo is dan linksdraaiend.

Wikipedia zei:
De benaming van enantiomeren kan gebaseerd zijn op het effect op gepolariseerd licht (de 'draairichting'), of op de structuur. Helaas is er geen correspondentie tussen de drie systemen die hieronder individueel worden besproken, alle combinaties zijn mogelijk.

D en L
D en L zijn de afkortingen van Dextro (rechts) en Laevo (links). D betekent dat de structuur rondom het asymmetrische atoom overeenkomt met rechtsdraaiend glyceraldehyde. L betekent het omgekeerde. Deze aanduidingen zijn bij suikers en aminozuren zeer gebruikelijk.

R en S
De aanduidingen R- en S- zijn gebaseerd op de prioriteitsregels van Cahn, Ingold en Prelog. De letters zijn afkortingen van de Latijnse woorden Rectus (rechts) en Sinister (links).
Om vast te stellen of een enantiomeer R- of S- is, wordt aan elke groep die aan het asymmetrisch atoom verbonden is een prioriteit toegekend. Deze prioriteit is gebaseerd op het atoomnummer (eigenlijk atoommassa, maar dat verschil is alleen bij gelabelde verbindingen belangrijk) van de atomen die aan het asymmetrisch atoom verbonden zijn. Als er meerdere gelijke atomen zijn, worden de atomen verderop in de functionele groep bepalend.
Vervolgens wordt in gedachten de groep met de laagste prioriteit naar achteren gedraaid, en een rondje gemaakt langs de overige groepen van lage naar hoge prioriteit. Als dit rondje rechtsom gaat, is de stof R, anders is de stof S.
Klik om te vergroten...

Alleen die dingen kosten wel 300-400eu op ebay, dus of je dat er voor over hebt? :P Maar je kan vast wel toegang krijgen tot die dingen als je chemie of farmacie studeert denk ik.
N
Not-NauwLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik blijf me verbazen of de wondere wereld en met wat voor informatie sommige mensen mee op de proppen komen! :tearsofjoy:
L
LiesetteLid
01-01-2024, 00:00
#18
test dat ding voor 400 eu ook het percentage ?
heb je geen link ?

me need the speed .... o meter ....
H
HarryNakLid
01-01-2024, 00:00
#19
Carlitos zei:
Tjah smaak.
Zou wat zijn he,ik zie het al voor me dat de dealer op ze fiets komt met ze dex en vraagt welke smaak je wilt en een balletje dex schept.



In mijn ogen zijn onsjes normaal,ik bedoel 50% verdampt is nog maar 50 gram.
Deel het met je vrienden en het is op.
Maar vroeger vond ik 3 gram al veel,ieder zijn mening.
Klik om te vergroten...

50% verdamping is veel te veel. Bij goed gedraaide hou je zeker 80% over.
n
nlsmurfje16Lid
01-01-2024, 00:00
#20
waar halen jullie die medicinale dex vandaan. gewoon bij de appotheek op recept of niet ?
want een vriend van mij heeft ook adhd en ik ook en die slikt nu dex en ik heb ook geprobeert en ik vindt het supper fijn spul aleen ja waar zou ik het LEGAAL vandaan kunne halen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...89101112...18
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."