Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ja ten eerste wat hierboven vermeld word, en mijn persoonlijke modificatie is: rode supertjes die driehoekige, zijn zoizo goed! testen heb ik gedaan vele, en je ruikt t al aan die dingen, anijs achtig chemisch luchtje, maar mijn persoonlijke tip: neem lekker een halve, half uurtje/uurtje later weer een halve, 1 is zat voor de eerste keer, enjoy ow,.. licht er we beetje aan watje gaat doen, ben je van plan de hele avond te gaan hakkuh dan zou ik t lekker bij n halve houden.. alsje buiten ben (aanrader) go with the flow en post je tripverslagje"
"je mag van de wet niks, maar vergeet sancties, zorg dat je wanneer je een hobbykastje of tentje opzet dat je dit voor jezelf houdt, want op t moment dat ze binnen komen van de politie dan ben je zoizo altijd alles kwijt, binnen , buiten maakt ze geen donderdag uit. en we leven nou eenmaal in een crimineelland waar crimineel de overhand heb gekregen kijk maar naar t regelement.. zo scheef om t in t illegale circuit te houden en de prijs hoogte houden als je t mij vraagt, laten ze overal enorm zoeken naar cannabis kwekers. en gelukkig niet naar hobby kwekers, maar ook wij moeten oppassen dat wij niet de dupe worden van deze oorlog om geld en macht."
"Ik mis het forum waar regelmatig mensen met wat nieuws kwamen inplaats van zelfs een reactie die gecontroleerd moet worden, dan is het zoch geen ''reactie meer'' gewoon niet zo moeilijk doen, tis toch godver niet de nsa ofzo die dit controleerd?? HELL"
"Wat dacht je van : pilletje slikken"