Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi iedereen, na lang gespeurd en gelurkt op dit forum heb ik eigenlijk de perfecte reden om een account aan te maken Allereerst iets over mijzelf. Ik ben een rustige, eerlijke jongen met Autisme. Ik heb daar zelf vrij weinig last van. Ik ben wel gepest, (toch nog wel voor datt de diagnose gesteld was) omdat ik me anders gedroeg. Maargoed de laatste jaren (+minus 6) gaat het keigoed en heb ik er verder geen last van. Helaas wel met het op dames afstappen :c Leuk detail: Het lijkt alsof er een soort spook door mijn kussen heen stroomt op dit moment. Ik weeg trouwens 1,72m en ben ongeveer 60 kilo, dus achteraf gezien is 145 mg voor een eerste keer misschien wel iets teveel geweest. Hoe dan ook, ik heb er waar van genoten! Dit is dus mijn tripreport van afgelopen avond//nacht (29 en 30 juni 2014) op een rode superman (getest op 145 mg). Wie: Ikzelf Waar: Mijn slaapkamer Wat: 1 rode superman Setting: Donker, wel redelijk warm (heb lopen zweten gvd man) Muziek: https://www.youtube.com/watch?v=MpnuqJUmUN8 Dit... Whatever the fuck it is. Voor het gemak neem als indicatie van mijn vriend de letter "R". Ik ben sowieso al een groot voorstander van dingen proberen die je nog niet kent, hier ook dus mee. R maakte het alleen maar makkelijker om eraan te komen en zo gebeurde het en nu zit ik een week later hier. Dan is er nog D. D is een ex-vriendin van mij waar ik nog af en toe contact mee heb. Ik ben om ongeveer 22:30 begonnen met eerst maar es een halfje. Dit heb ik ingeslikt met water, en netjes een half uur gewacht. Rond 23:15 voelde ik nog helemaal niets, dus hoppa, toen ging het 2e halfje er ook in. Weer halfuurtje gewacht, laptop erbij, en even mijn de nieuwste uploads van mijn favoriete youtubekanaal. Echter, na weer een half uur voelde ik nog steeds niets en dat vond ik raar. Ik zette de laptop weg, en berreide mezelf voor om te gaan slapen en KLABANGS zo klapte die. Ik voelde mezelf blijer worden, terwijl mijn gezicht normaal of zelfs ziek uit zag (nog een leuk detail: mijn linker oog was in vergelijk met mijn rechteroog maar liefst 3cm gezakt!!!! Dit vond ik eigenlijk best wel leuk, dus ging ik een selfiewedstrijd met mezelf gehouden. Ik vond het al zo raar dat er wel meerdere mensen meededen maar dat jij toch de enige bent, snap je? Gelukkig was ik niet alleen, en stuurde ik (per ongeluk of expres, nog steeds niet achter) een van die selfies naar D (mijn ex) ... Ik dacht dat ze me zou gaan blokkeren maar ze heeft me de hele tijd uit gelachen Ik gebruikte dan ook de openingszin: "Ik voel zo goed maar mijn neus is scheef", HE-LE-MAAL dubbel. Daarna zijn we verder gaan praten, en zei ik ineens dat mijn benen biefstukjes waren en D was lantaarngras. LOGISCH??? Nee he Ook kon ik niet bij D thuis feest vieren, ik kon gewoon niet weg omdat ik bezweet was en de aardbeien nog moest wateren. Ik heb nog een paar keer gezegd "Shit mijn handen lopen door elkaar man wtf" gevolgd door een "Heb jij water of een afstandsbediening?" Trouwens, mijn ultimate stopwoorde: GLOEIENDE GASKACHELS. Ook heb ik de letter Z nog belachelijk gemaakt omdat hij altijd de laatste was en nooit de deur dicht deed. Ik begreep dat niet....Het praten was wel echt heel fijn! Toen het ongeveer 03:00 was ging D slapen, en voelde ik hem al wel goed lichter worden. Toen heb ik nog tot 04:14 met R gepraat over hoe het nu met me ging en of het klopte dat hij zei hoe lekker het was. Nou dat kun je wel zeggen, ik ben overtuigd! Op een gegeven moment (tijdstip tot nog toe onbekend) zag ik ineens dat de kabels van mijn laptop niet meer goed waren. Het waren net dode slangen die toch geen nut hebben. Zo is de trip eigenlijk begonnen want toen dat gebeurde ging ik me er meer en meer op focussen totdat het lukte. nu (04:41) voel ik mezelf nog steeds fucking goed en ben ik echt blij dat ik het mee heb gemaakt. Wel ontzettende kaakpijn maarja, dat hoort er bij"
"Dik gedraaide, met Biologische Haze van het Wonder (Nijmegen). Genieten!"
"In no particular order 1. OEEAAAAAAA Mijn eerste snuif pep. Veel te veel genomen, en het was nog sterke ook, 2 nachten niet geslapen 2. "Mam regent het?" "Ja, hoezo?" "Oh mooi, dan heb ik geen muizen op mn kamer." X op een feest, toen nog pep toen ik thuis kwam. Ik zag wel iets zwarts op mijn tv-kastje, wat later een sok bleek te zijn, dus ik gelijk helemaal panisch om die "muis" xd. Alleen toen bedacht ik het me dat het waarschijnlijk regen was, alleen de regen kon ik niet zien dus dat was ook weer niet zo :P Uiteindelijk bleek het toch regen te zijn en moeders weet nu dat ik x doe 3. "Mijn benen zijn net geile kipfilets" Weer X, dit keer thuis. Ik vond het helemaal geweldig om met mensen te appen (sommige wederzijds, anderen totaal niet :P). Toen kwam ik dus op het idee dat mijn benen zacht aanvoelden en als je er heel zachtjes in kneep voelde de textuur net als kipfilet, ook waren mijn benen net zo zacht terwijl ik 1,5 kilo beenhaar heb Verder niet heel veel meegemaakt, ik geniet meestal alleen Zo fijn, dat je met helemaal niemand rekening hoeft te houden en gewoon echt kunt doen waar je zelf zin in hebt"
"Hebben de feesten al plaatsgevonden? Zo ja, hoe waren ze? Zo nee, dan zou ik inderdaad ook voor pep gaan. Dit zie je bijna niet, alleen als echt teveel gesnoven hebt en iemand weet het te herkennen. Zelf nog nooit een reactie gehad op pep! En veel plezier natuurlijk"
"Ik ben het met CaptainTrips eens. Geen idee hoe anderen een K-hole ervaren, bij mij zag ik zo bijvoorbeeld dat ik vanuit een ander oogpunt naar mezelf keek, in een trein die zo snel ging dat je (naakt) naar een andere dimensie word geperst. Daardoor zag ik daarna juist dat ik of een voorwerp was (meestal een gigantische bak zaagsel waar mijn geest doorheen dwarrelde), naar mezelf keek vanuit het oogpunt van mijn oud-docenten, of dat ik in een zaal tv zat te kijken, terwijl mijn hele lichaam weg was en ik alleen nog maar uit een hoofd bestond. Wel injecteerde ik het, daarom had ik aan een dosis van 100 mg (1ml) wel even genoeg. Wel vaker daar overheen gegaan (max 1,5 ml) omdat ik het zo leuk vond dat ik meer wou beleven. Na het een paar keer tevergeefs geprobeerd te hebben, ben ik toch maar weer terug naar 1 ml gegaan. Wel ben ik zelf van gemiddelde lengte, maar aan de lichte kant (55 kg)."
"SirErick zei: Als een caissière per ongeluk één Euro teveel in rekening brengt dan is het hek van de dam, maar bij drugsdeals vinden jullie het blijkbaar "normaal" om geld te betalen voor één gram terwijl jullie 0,8 gram geleverd krijgen? Het zal vast aan mij liggen, maar ik vind dat raar. Klik om te vergroten... ^Dit. Je loopt toch ook niet bij de coffeeshop naar buiten met een (ongeopend) 5je als je een 10tje hebt gehaald? Of is de reden dat het op deze manier snel en makkelijk gaat? Hier ben ik wel benieuwd naar"
"Tekzor668 zei: blowwolb zei: Heel leuk om iedereen zijn smaak van muziek onder speed te zien maar zie mijn smaak niet veel voorbij komen voor mij staat als ik speed gebruikt heb moombathon of trap als eerste op het lijstje Klik om te vergroten... Ik denk dat dat volledig nieuwe muziekstijlen zijn he? Ik kende in men jeugd Rap. Nu heb je al Trap, ooit es gehoord, denk dat ik oud kom want kan me er niet in vinden Klik om te vergroten... Met Trap kom je richting artiesten zoals Yellow Claw, Diplo en Zagor bijvoorbeeld. Tis een beetje moeilijk te beschrijven wat het precies is, het dichtstbij komt dan "EDM van de kaart met een gruwelijke bass". Ik vind sommige nummers echt heel dik, en andere vind ik weer helemaal nergens naar klinken. Dit vind ik toch wel 1 van de besten (word velen malen beter met een goede subwoofer of earbuds/koptelefoon met een degelijke bass): https://www.youtube.com/watch?v=N7dz_nbIxpY Ik krijg geen video ingevoegd, ben echt een leek op het gebied van computers xD Dus vandaar de link OT: Ik vind de meeste muziek geweldig als ik pep op heb. Ook als ik nuchter ben, trouwens :P . Meestal zoek ik een keihard death-metal nummer uit (bijvoorbeeld "Behemoth - Messe Noire") op youtube en kijk ik waar ik eindig aan de hand van aanbevolen videos. Johnny Cash vind ik ook echt schitterend, vooral Cocaine Blues en A Boy Named Sue. Verder kan ik ook genieten van trap, hardstyle, hardcore, eigenlijk alles wel behalve Nederlandse volkszang en liefdesliedjes"
"Douchen, drinken, pissen en zweten En dan de leuke dingen: .Gamen .Huiswerk maken .Mastruberen .Nog een peppie bouwen .Muziek luisteren uiteraard .Fils/Docu's kijken .Praten via whatsapp .Gitaar spelen vind ik wel kei leuk om te doen, alleen dat lukt me dan echt niet meer"