Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ten eerste super tof dat je gewoon in je eentje bent gegaan! En volgens mij heb je het erg naar je zin gehad!"
"Ik ga soms ook wel eens alleen, maar dan gewoon naar de stad. Zijn voor mij de gezelligste avondjes. Word alleen wel raar aangekeken als ik vertel dat ik alleen ben :P"
"Meestal zijn ze even verbaasd, en zeggen ze daarna dat ze het wel stoer vinden. En dat ik met hun mee mag feesten! Haha"
"@SmartieAndMe Zou ik dan mogen vragen hoe zwaar je bent? Je geeft aan dat het een optimaal effect geeft. Kun je het misschien een beetje omschrijven. Bijvoorbeeld de kaakspanning, hartslag en of je heel veel energie hebt of heel weinig? En pak je daarna nog bij? Zo ja hoeveel? Veel vragen haha, ben erg benieuwd"
"haha ik begrijp wat je bedoelt, wist het eigenlijk wel. Maar was gewoon nieuwschierig of hij er echt hard van ging. Omdat hij er misschien gevoelig voor is of wat dan ook. Zou kunnen toch hihi Ik denk dat ik de volgende keer het ook zo ga proberen. Moet alleen dan echt 3 maanden wachten, want anders heeft het weinig effect lijkt me. (ja ik moet eigenlijk altijd 3 maanden wachten, i know i know..)"
"Uren lang match the dots spelen! :P"
"MusicIsLife zei: borderlijntje zei: Uren lang match the dots spelen! :P Klik om te vergroten... Zie je jezelf al zitten? Met je opengesperde ogen, knarskaak en je telefoon in je hand? Haha nee grapje, dan zou je toch wel al een aardige dosis gehad moeten hebben Klik om te vergroten... Ik heb er wel een aantal keer zo bij gezeten ja haha, zal er heel belachelijk uit hebben gezien maar ach, als ik het maar naar mijn zin heb toch? :P"
"Hey! Niet doen hoor! Je zal zeker afvallen, maar je zal er echt niet beter uit gaan zien. Dat weet ik uit ervaring. Zou ik mogen vragen of het echt nodig is om af te vallen, heb je echt overwicht? Als je daar geen antwoord op wilt geven begrijp ik dat hoor!"
"verschilt heel erg bij mij, de ene keer frenchcore of terror en de andere keer pink Floyd lekker vaag haha!"
"Ik ga echt stuk om sommige uitspraken hier, geweldig!"