Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Heel leuk om iedereen zijn smaak van muziek onder speed te zien maar zie mijn smaak niet veel voorbij komen voor mij staat als ik speed gebruikt heb moombathon of trap als eerste op het lijstje"
"Beste Ik heb een vraag of iemand de testresultaten weet of bepaalde ervaringen van de rode rolling stones (XTC) en of die veel of weinig voorkomt, wil namelijk niet dat er dadelijk iets mis mee is aangezien ik hem zelf niet ga gebruiken maar vrienden wel en ik heb ze gekregen dus wil niet dat mijn vrienden iets overkomt zelf gebruik ik regelmatig speed bijvoorbeeld met uitgaan alleen ervaar ik dat ik steeds meer nodig heb voor hetzelfde effect en daarom besloten om nu half jaar te stoppen.. mijn vraag daarover is heeft dat zin en zou een minder lange tijd ook kunnen ik gebruik namelijk buiten speed om helemaal niks wel bijna alles geprobeerd maar dat is ook de bedoeling geweest om het daar bij te houden.. drink ook geen alcohol want dat is naar mijn mening het grootste probleem in Nederland alleen in combinatie met speed is het soms wel te doen maar dan neem ik altijd ook 2 glazen water per uur tot me en neem ik zakje chips mee om mijn zouten aan te vullen. ik ben ook altijd de speedy bob want ik zorg er altijd voor dat het met vrienden goed gaat en weet ondertussen alles over bepaalde drugs en alleen dat geeft mij al voldoening en voor mijn vrienden weer een bepaalde rust waardoor het bijna nooit fout gaat vandaar mijn vraag over de XTC pil want wil hun precies kunnen vertellen wat andere er van vonden en kijken of de hoeveelheid stoffen past bij hun lichaamsgewicht. want uiteindelijk bepaal ik of ze hem wel of niet gebruiken en dat maakt me automatisch een gedeelte verantwoordelijk, als er namelijk iets mee mis is zoals blauwe vraagtekens die ik laatst had dan lever ik deze in bij de huisarts en haal ik de oude vertrouwde WarnerBrosje maar iedereen wilt wel is wat anders proberen.. kan over bepaalde dingen uren doorgaan maar zal mijn verhaal nu afronden.. ik hoop dat iemand me verder kan helpen en dat ik dit op de juiste manier doe want is voor het eerst dat ik op dit forum schrijf"
"Waarschijnlijk vanwege het dalen van je weerstand een keelontsteking opgelopen en dan is stoppen met gebruik en veel rust het beste, in zo'n geval is een warme drank qua gevoel het lekkerst maar is het juist beter om veel kraanwater te drinken en inderdaad even snel naar de huisarts aangezien ik nu niet kan zien hoelang je ermee hebt gelopen want onder speed ervaar je ook minder pijn waardoor je langer met iets doorloopt. ik adviseer je even te stoppen met speed gebruik en jezelf weer 100% fit te krijgen en vooral je houden aan de schijf van vijf (ook tijdens gebruik!!) en als tijdens gebruik eten wordt overgeslagen vanwege het niet kunnen eten dan moet je niet te lange periodes achter elkaar gebruiken. bij wel kunnen eten maar niet veel is Chips heel verstandig met betrekking tot je natriumgehalte en water drinken is sowieso van belang om speed op een veilige manier te gebruiken. ikzelf gebruik alleen van vrijdag t/m zaterdagnacht maar wel met slapen erbij en heb vrijwel geen last van bepaalde gezondheidsverslechteringen maar ervaar elk weekend weer de fijne effecten die het met zich mee moet brengen en als ik een dag niet lekker in m'n vel zit sla ik het ook over. een keer in de zoveel tijd gebruiken is fijn want dan kan je het zien als een beloning voor bijvoorbeeld je werkweek en dan voelt het gewoon veel fijner dus raadt iedereen die vaker gebruikt aan om te proberen minderen want met speed minderen kan iedereen als je bijvoorbeeld per uur 3 lijnen wegsnuift (hoeveelheid maakt even niet uit) probeer dan eerst er 1 per uur van te maken en dan 1 per 2 uur.. ik heb het hier trouwens wel over dagelijkse gebruikers die er aan ''vast'' zitten. ben zelf verslaafd geweest aan een andere drug maar ben blij met mijn keuze geweest om er mee te stoppen. en dat betekent niet dat je niks meer mag want gebruik nu ook speed maar dat gebruik ik recreatief en als je dat niet meer doet dan moet je goed gaan nadenken want het leven is nuchter veel leuker en andere mensen reageren veel beter op je ookal lijkt dat met bepaalde drugs op juist andersom maar je leeft in een sprookje zoals ik dat dan noem. heel lang verhaal maar niet iedereen zal hem hebben doorgelezen is ook niet wat ik verwacht aangezien ik in het begin van mijn verhaal al antwoordt heb gegeven op de vraag"