#1
Eerder dat 1 neusgat steeds dicht zit. Wat nu ook weer het geval is. :P
Susanne zei:Als je nog steeds last heb van die verkoudheid zou ik naar de huisarts gaan. Je kan het op zijn minst proberen.
What the fuck, heb ik iets gemist? Member "SmartieAndMe" gaf alleen maar advies. Oké, ik geef toe: het is misschien een beetje flauw dat hij een familiefoto van je online gezet heeft, maar omdat nou "(zware) psychische mishandeling" te noemen gaat best wel ver hoor.leipebaviaan zei:Of zware psychische mishandeling op het drugsforum?
SirErick zei:What the fuck, heb ik iets gemist? Member "SmartieAndMe" gaf alleen maar advies. Oké, ik geef toe: het is misschien een beetje flauw dat hij een familiefoto van je online gezet heeft, maar omdat nou "(zware) psychische mishandeling" te noemen gaat best wel ver hoor.leipebaviaan zei:Of zware psychische mishandeling op het drugsforum?

SirErick zei:What the fuck, heb ik iets gemist? Member "SmartieAndMe" gaf alleen maar advies. Oké, ik geef toe: het is misschien een beetje flauw dat hij een familiefoto van je online gezet heeft, maar omdat nou "(zware) psychische mishandeling" te noemen gaat best wel ver hoor.leipebaviaan zei:Of zware psychische mishandeling op het drugsforum?
leipebaviaan zei:Leg dat de rechter maar eens uit.
MusicIsLife zei:Bijna 3 weken drugsloos (behalve alcohol) ondertussen![]()
Maar morgen Masters of Hardcore dus dan gaan we weer peppen
@Leipo je hoeft toch niet tegen je ouders te vertellen dat je naar de huisarts gaat..?
Zo snel al? Whahaha, lol.leipebaviaan zei:Keep up the good work en we kijken uit naar je volgende pauze van drie weekjes. (ik gok ergens in 202![]()
@Leipo je hoeft toch niet tegen je ouders te vertellen dat je naar de huisarts gaat..?
leipebaviaan zei:MusicIsLife zei:Bijna 3 weken drugsloos (behalve alcohol) ondertussen![]()
Maar morgen Masters of Hardcore dus dan gaan we weer peppen
@Leipo je hoeft toch niet tegen je ouders te vertellen dat je naar de huisarts gaat..?
Mensen, kinderen, alleen even opstaan voor deze grootste prestatie. Het vermoeden bestaat dat binnenkort alle members hier met een bos bloemen voor de deur staan. Vrijwel niemand had gedacht dat je de 3 week zou halen. Voor de rest verwacht ook niemand dat je ouder dan 22 wordt, maar dat is zorg voor later. Ik wou bij deze mijn diepste respect voor je uitspreken. Na die 3 weken clean is het niet meer dan legitiem om wat pillen en pep te combineren, jezelf daarna een K-hole in te snuiven en vervolgens te counteren met wat G. (uiteraard wel KO, immers: jong geleerd is out gegaan.) Keep up the good work en we kijken uit naar je volgende pauze van drie weekjes. (ik gok ergens in 202![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."