Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSnotneus na pepgebruik.

Snotneus na pepgebruik.

75 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Eerder dat 1 neusgat steeds dicht zit. Wat nu ook weer het geval is. :P
S
SusanneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wow en Smartie jij heb dit? Hoelang heb je daarover gedaan als ik vragen mag? Wordt het ook niet minder ofzo?
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#3
Die combinatie lijkt me echt wezenlijk zonde van zowel je hersenen als (veel belangrijker) je ketamine. :cry:
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Inderdaad, hopen op een bacterie die weer weggaat. Ik ben nog steeds chronisch verkouden van die troep, dus dat kan ook maar speed verlaagt je weerstand behoorlijk dus laten we hopen dat dat het probleem is...
S
SusanneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Als je nog steeds last heb van die verkoudheid zou ik naar de huisarts gaan. Je kan het op zijn minst proberen.
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Susanne zei:
Als je nog steeds last heb van die verkoudheid zou ik naar de huisarts gaan. Je kan het op zijn minst proberen.
Klik om te vergroten...

En hoe ga ik dat mijn ouders uitleggen? Ik kan ze moeilijk vertellen dat er na al dat boorwerk waarschijnlijk iets mis is met mijn neus. :P
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Waarom moet je dat aan je ouders uitleggen? Je huisarts heeft beroepsgeheim en mochten je ouders de rekening voor de verzekeraar zien, dan vertel je hun toch gewoon dat je ergens anders last van hebt? Erectieproblemen of een zere vinger ofzo :P
S
SusanneLid
01-01-2024, 00:00
#8
Je kleine teen gestoten ofzo, of je vriendin moest abortus plegen
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Of je had weer eens last van vlooien

l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#10
Of zware psychische mishandeling op het drugsforum?
S
SirErickLid
01-01-2024, 00:00
#11
leipebaviaan zei:
Of zware psychische mishandeling op het drugsforum?
Klik om te vergroten...
What the fuck, heb ik iets gemist? Member "SmartieAndMe" gaf alleen maar advies. Oké, ik geef toe: het is misschien een beetje flauw dat hij een familiefoto van je online gezet heeft, maar omdat nou "(zware) psychische mishandeling" te noemen gaat best wel ver hoor.
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#12
SirErick zei:
leipebaviaan zei:
Of zware psychische mishandeling op het drugsforum?
Klik om te vergroten...
What the fuck, heb ik iets gemist? Member "SmartieAndMe" gaf alleen maar advies. Oké, ik geef toe: het is misschien een beetje flauw dat hij een familiefoto van je online gezet heeft, maar omdat nou "(zware) psychische mishandeling" te noemen gaat best wel ver hoor.
Klik om te vergroten...

Leg dat de rechter maar eens uit. :wave:
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#13
SirErick zei:
leipebaviaan zei:
Of zware psychische mishandeling op het drugsforum?
Klik om te vergroten...
What the fuck, heb ik iets gemist? Member "SmartieAndMe" gaf alleen maar advies. Oké, ik geef toe: het is misschien een beetje flauw dat hij een familiefoto van je online gezet heeft, maar omdat nou "(zware) psychische mishandeling" te noemen gaat best wel ver hoor.
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:

Aan de ene kant is het best vervelend dat sarcasme of humor niet altijd duidelijk blijkt uit een tekst, maar aan de andere kant ook wel weer heel grappig.

Ik denk dat je bij Leipebaviaan altijd wel ervanuit kunt gaan dat het voor de grap is Eric

leipebaviaan zei:
Leg dat de rechter maar eens uit.
Klik om te vergroten...

See you in court mafakka! :sunglasses: :rock: :wave: :tearsofjoy:
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Bijna 3 weken drugsloos (behalve alcohol) ondertussen :rock:

Maar morgen Masters of Hardcore dus dan gaan we weer peppen :grin:

@Leipo je hoeft toch niet tegen je ouders te vertellen dat je naar de huisarts gaat..?
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Weten ze alles van je voormalige drugsgebruik af?

Zo ja, dan weten ze dat je behoorlijk wat pep door je neus gejaagd hebt toch? In dat geval denk ik dat je eerlijk zou kunnen zijn, al is dit natuurlijk wel makkelijk geoordeeld vanachter mijn scherm en jou ouders (en jou eigenlijk ook) niet kennende. Maargoed, je kan het idd nog evwn tijd geven en hopen dat het over gaat.
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#16
MusicIsLife zei:
Bijna 3 weken drugsloos (behalve alcohol) ondertussen :rock:

Maar morgen Masters of Hardcore dus dan gaan we weer peppen :grin:

@Leipo je hoeft toch niet tegen je ouders te vertellen dat je naar de huisarts gaat..?
Klik om te vergroten...

Mensen, kinderen, alleen even opstaan voor deze grootste prestatie. Het vermoeden bestaat dat binnenkort alle members hier met een bos bloemen voor de deur staan. Vrijwel niemand had gedacht dat je de 3 week zou halen. Voor de rest verwacht ook niemand dat je ouder dan 22 wordt, maar dat is zorg voor later. Ik wou bij deze mijn diepste respect voor je uitspreken. Na die 3 weken clean is het niet meer dan legitiem om wat pillen en pep te combineren, jezelf daarna een K-hole in te snuiven en vervolgens te counteren met wat G. (uiteraard wel KO, immers: jong geleerd is out gegaan.) Keep up the good work en we kijken uit naar je volgende pauze van drie weekjes. (ik gok ergens in 202:sunglasses:
S
SirErickLid
01-01-2024, 00:00
#17
leipebaviaan zei:
Keep up the good work en we kijken uit naar je volgende pauze van drie weekjes. (ik gok ergens in 202:sunglasses:
Klik om te vergroten...
Zo snel al? Whahaha, lol.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik denk dat onze leipo vanaf nu open kaart wil spelen en niet over het verleden. Zal die vast een goede motivatie uithalen om het toch maar te laten. :P
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#19
@Leipo je hoeft toch niet tegen je ouders te vertellen dat je naar de huisarts gaat..?
Klik om te vergroten...

Mooi dat je mij trouwens leipo noemt, zo werd ik op een of andere manier ook vaak aangesproken door mensen. Geheel tegen mijn principes in zal ik deze vraag echter normaal beantwoorden. Ik ben eerlijk gezegd wel een beetje klaar met dingen achterhouden voor mijn ouders, en helemaal op het vlak van drugs wil ik open kaart spelen. Paradoxaal genoeg wil ik ze dit soort informatie eigenlijk onthouden. Chronische verkoudheid door te veel speedgebruik is nou niet een favoriet onderwerp om te bespreken met mijn ouders. Hopelijk herstelt mijn neus nog. :(
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#20
leipebaviaan zei:
MusicIsLife zei:
Bijna 3 weken drugsloos (behalve alcohol) ondertussen :rock:

Maar morgen Masters of Hardcore dus dan gaan we weer peppen :grin:

@Leipo je hoeft toch niet tegen je ouders te vertellen dat je naar de huisarts gaat..?
Klik om te vergroten...

Mensen, kinderen, alleen even opstaan voor deze grootste prestatie. Het vermoeden bestaat dat binnenkort alle members hier met een bos bloemen voor de deur staan. Vrijwel niemand had gedacht dat je de 3 week zou halen. Voor de rest verwacht ook niemand dat je ouder dan 22 wordt, maar dat is zorg voor later. Ik wou bij deze mijn diepste respect voor je uitspreken. Na die 3 weken clean is het niet meer dan legitiem om wat pillen en pep te combineren, jezelf daarna een K-hole in te snuiven en vervolgens te counteren met wat G. (uiteraard wel KO, immers: jong geleerd is out gegaan.) Keep up the good work en we kijken uit naar je volgende pauze van drie weekjes. (ik gok ergens in 202:sunglasses:
Klik om te vergroten...

Klinkt idd als een erg leuke combo, maar ga toch maar alleen aan de pep

Hoe is het met je benzoverslaving leipo? :tongueout:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."