Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSnotneus na pepgebruik.

Snotneus na pepgebruik.

75 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
S
SusanneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wow en Smartie jij heb dit? Hoelang heb je daarover gedaan als ik vragen mag? Wordt het ook niet minder ofzo?
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#2
Die kans bestaat, zou ook gewoon kunnen dat je een hardnekkige bacterie te pakken hebt die je in de zomer met een beetje rust weer kwijtraakt. :wink:
S
SusanneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nou nee, ik snuif ook liever met rechts want die is toch al verpest :tongueout: die zit de helft van de tijd dicht, omdat ik mijn hele leven toch al problemen met mijn rechter bronchie heb.
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Geachte leipo's,

Zoals sommigen weten (anderen weer niet, maar dat zijn vaak nieuwelingen hier, stelletje noobs), heb ik een redelijk problematisch verleden met onze grote vriend amfetamine. Lekker boren door de week om vervolgens te counteren met benzodiapezinen was een leuke bezigheid, maar uiteindelijk toch besloten de keuze te maken om te stoppen. Nu heb ik circa een maand geleden een lelijke terugval gehad, en zoals vanouds de neus weer gepoederd. Het probleem is dat ik sindsdien alleen nog maar verkouden ben geweest. We zijn nu 4 weken verder en er heeft zich nog geen verbetering voorgedaan. Bestaat de kans dat ik chronische verkoudheid heb opgelopen? Dit schijnt een gevolg te kunnen zijn na excessief misbruik van deze drug.

Ik kijk uit naar jullie antwoord! :wave:
S
SusanneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Huh kan je chronisch verkouden worden van langdurig gebruik? Dat wist ik niet. Is dat vergelijkbaar met van die opgehoopte snot die je soms heb? En hoe chronisch is chronisch?
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Chronisch is gewoon chronisch, het gaat niet meer weg. Het is ook niet echt verkouden want dan heb je een virus. Het is meer gewoon een chronische loopneus. Volgens mij is dit wel nog te herstellen d.m.v. een operatie maar dat weet ik niet zeker. Correct me if im wrong
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wist trouwens niet dat jij zo veel door je neus gejaagd hebt smartie... Was dat in je wilde, onverstandige, jonge jaren?
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Valt ook wel mee hoor, niet meer dan de gemiddelde gebruiker hier denk ik. Zal een paar jaar één a twee keer per maand een nachtje aan de pep geweest zijn met een paar uitschieters als Lowlands bijvoorbeeld :wink: Het is wel te veel geweest dus, maar niet exorbitant veel als je het mij vraagt.

Wordt niet echt minder vooralsnog nee, heb het al jaren. Weet niet of het ooit beter wordt maar vind het ook niet zo erg dat ik er een herstel operatie voor over heb.

Pep is een aggresief goedje en kan je slijmvlies makkelijk beschadigen, daar hoef je niet dagelijks voor te snuiven hoor...

Heb gewoon altijd wel een beetje slijm of irritatie in m'n neus, kan nooit 100% vrij ademen. Valt wel mee te leven, er zijn mensen die het veel erger hebben..
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik ben nog steeds chronisch verkouden van die troep,
Klik om te vergroten...

Mooi bagger man, dat wist ik niet van je. Mooi dat je er in ieder geval mee hebt leren leven. Ik heb zelf het idee dat er gelukkig verbetering bij mij optreedt, sowieso heerste de griep nogal bij ons in huis. Zit ook al weken aan de schijterij. Nu maar hopen dat m'n neus volledig hersteld.

Het is trouwens een wonder dat musislife zijn neus nog normaal functioneert. :P
S
SusanneLid
01-01-2024, 00:00
#10
Misschien is het ook de hooikoorts?
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#11
leipebaviaan zei:
Het is trouwens een wonder dat musislife zijn neus nog normaal functioneert.
Klik om te vergroten...

Regelmatig gebruik maken van bommtjes in plaats van snuiven :wink:
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik heb nog nooit hooikoorts gehad. :sunglasses:

Regelmatig gebruik maken van bommtjes in plaats van snuiven
Klik om te vergroten...

Is inderdaad een prima alternatief, maar bij snuiven is de high intensieve. Daarnaast werkt het bij bommen langer door en wordt je plafonddienst dus alleen maar uitgebreid.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#13
MusicIsLife zei:
leipebaviaan zei:
Het is trouwens een wonder dat musislife zijn neus nog normaal functioneert.
Klik om te vergroten...

Regelmatig gebruik maken van bommtjes in plaats van snuiven :wink:
Klik om te vergroten...
Het is trouwens een wonder dat MusicIsLife zelf nog normaal functioneert bij regelmatig bommetjes gebruiken :P
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hahaha nou valt wel mee hoor, heb nu bijna 2 weken niks gebruikt en nog steeds geen enkele moeite daarmee
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hij heeft de 2 week bijna gehaald jongens. :rock:
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Bravooooo :stoned:
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#17
chronisch verkouden ben ik niet, en het lijkt ook geen verkoudheid. wel heb ik al jaaaren chronisch geirriteerd neusslijmvlies. ik heb wel momenten dat ik normaal door mijn neus kan ademen, maar niet echt vaak.

door mijn werk sta ik regelmatig in contact met stof, en dan heb ik daar echt zeker 2 weken last van. ik dacht vroeger altijd dat s'maandags een beetje zaagsel inhaleren weer wat hersencellen terug zou brengen, maar helaas.

ik ben er trouwens nooit mee naar een dokter gegaan, ik denk niet dat het nut heeft.

gefeliciteerd met bijna 2 weken. elke dag is er eentje :wink:. doe je best, want zo spectaculair is het spul ook niet als je er elke dag aan zit. kun je beter missen.

al ben ik zelf bijna millionair, ik kom alleen 999.500,00 euro ergens te kort.
S
SusanneLid
01-01-2024, 00:00
#18
Willen jullie geloven dat ik oprecht niet wist dat je een blijvende snotneus kan overhouden? Ik wist niet beter dan dat het na een paar dagen weer weggaat. Ik heb de meest die hard gebruikers die ik ken er ook nooit over gehoord. Maar weer wat geleerd dus!
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#19
Susanne zei:
Willen jullie geloven dat ik oprecht niet wist dat je een blijvende snotneus kan overhouden? Ik wist niet beter dan dat het na een paar dagen weer weggaat. Ik heb de meest die hard gebruikers die ik ken er ook nooit over gehoord. Maar weer wat geleerd dus!
Klik om te vergroten...


Vooruit dan, we geloven je deze keer. :sunglasses: Mijn zware verkoudheid is gelukkig wat weggetrokken, maar ik heb toch altijd het idee dat één neusgat vrijer dan het andere is. Als ik echter met otrivin in het weer ga zit alles zo los. Is het zo dat bij chronische verkoudheid door buitenproportioneel pep gebruik je neus alsnog functioneert na een neusspray?
S
SusanneLid
01-01-2024, 00:00
#20
Altijd fijn als mensen vertrouwen in je hebben :) ben je nog steeds gestopt?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."