Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSnotneus na pepgebruik.

Snotneus na pepgebruik.

75 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#1
chronisch verkouden ben ik niet, en het lijkt ook geen verkoudheid. wel heb ik al jaaaren chronisch geirriteerd neusslijmvlies. ik heb wel momenten dat ik normaal door mijn neus kan ademen, maar niet echt vaak.

door mijn werk sta ik regelmatig in contact met stof, en dan heb ik daar echt zeker 2 weken last van. ik dacht vroeger altijd dat s'maandags een beetje zaagsel inhaleren weer wat hersencellen terug zou brengen, maar helaas.

ik ben er trouwens nooit mee naar een dokter gegaan, ik denk niet dat het nut heeft.

gefeliciteerd met bijna 2 weken. elke dag is er eentje :wink:. doe je best, want zo spectaculair is het spul ook niet als je er elke dag aan zit. kun je beter missen.

al ben ik zelf bijna millionair, ik kom alleen 999.500,00 euro ergens te kort.
S
SusanneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Willen jullie geloven dat ik oprecht niet wist dat je een blijvende snotneus kan overhouden? Ik wist niet beter dan dat het na een paar dagen weer weggaat. Ik heb de meest die hard gebruikers die ik ken er ook nooit over gehoord. Maar weer wat geleerd dus!
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Susanne zei:
Willen jullie geloven dat ik oprecht niet wist dat je een blijvende snotneus kan overhouden? Ik wist niet beter dan dat het na een paar dagen weer weggaat. Ik heb de meest die hard gebruikers die ik ken er ook nooit over gehoord. Maar weer wat geleerd dus!
Klik om te vergroten...


Vooruit dan, we geloven je deze keer. :sunglasses: Mijn zware verkoudheid is gelukkig wat weggetrokken, maar ik heb toch altijd het idee dat één neusgat vrijer dan het andere is. Als ik echter met otrivin in het weer ga zit alles zo los. Is het zo dat bij chronische verkoudheid door buitenproportioneel pep gebruik je neus alsnog functioneert na een neusspray?
S
SusanneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Altijd fijn als mensen vertrouwen in je hebben :) ben je nog steeds gestopt?
M
Missyy23Lid
01-01-2024, 00:00
#5
leipebaviaan zei:
Vooruit dan, we geloven je deze keer. :sunglasses: Mijn zware verkoudheid is gelukkig wat weggetrokken, maar ik heb toch altijd het idee dat één neusgat vrijer dan het andere is. Als ik echter met otrivin in het weer ga zit alles zo los. Is het zo dat bij chronische verkoudheid door buitenproportioneel pep gebruik je neus alsnog functioneert na een neusspray?
Klik om te vergroten...

Neusspray kan imo wel werken, kende ooit iemand die met neusspray begon om die reden, neus vrij maken zodat er nog meer in kon, en om normaal te kunnen ademen, maar side effect was dat ie verslaafd aan neusspray werd, had er toen nog nooit van gehoord dat dat kon, maar blijkt best veel voor te komen :-/
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Susanne zei:
Altijd fijn als mensen vertrouwen in je hebben :) ben je nog steeds gestopt?
Klik om te vergroten...

Jazeker. Ik ben vanaf eind november gestopt met speed, en heb in januari 1 terugval gehad. Ik heb die terugval echter gezien als een leermoment. Ik weet nu beter welke situaties ik beter kan vermijden. Wat mij betreft is het leerzaam geweest, en ik wil geen tweede terugval hebben. :sunglasses:

neusspray kan imo wel werken, kende ooit iemand die met neusspray begon om die reden, neus vrij maken zodat er nog meer in kon, en om normaal te kunnen ademen, maar side effect was dat ie verslaafd aan neusspray werd, had er toen nog nooit van gehoord dat dat kon, maar blijkt best veel voor te komen :-/
Klik om te vergroten...

Ik weet het, al kan ik het mij niet voorstellen dat je verslaafd aan die shit kan raken. Zou echter wel iets voor mij zijn. :openmouth:
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#7
leipebaviaan zei:
neusspray kan imo wel werken, kende ooit iemand die met neusspray begon om die reden, neus vrij maken zodat er nog meer in kon, en om normaal te kunnen ademen, maar side effect was dat ie verslaafd aan neusspray werd, had er toen nog nooit van gehoord dat dat kon, maar blijkt best veel voor te komen :-/
Klik om te vergroten...

Ik weet het, al kan ik het mij niet voorstellen dat je verslaafd aan die shit kan raken. Zou echter wel iets voor mij zijn. :openmouth:
Klik om te vergroten...
Ik wel hoor, als je die shit niet gebruikt heb je gewoon een permanente loopneus dan. :P
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Eerder dat 1 neusgat steeds dicht zit. Wat nu ook weer het geval is. :P
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#9
Die combinatie lijkt me echt wezenlijk zonde van zowel je hersenen als (veel belangrijker) je ketamine. :cry:
S
SusanneLid
01-01-2024, 00:00
#10
Als je nog steeds last heb van die verkoudheid zou ik naar de huisarts gaan. Je kan het op zijn minst proberen.
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#11
Susanne zei:
Als je nog steeds last heb van die verkoudheid zou ik naar de huisarts gaan. Je kan het op zijn minst proberen.
Klik om te vergroten...

En hoe ga ik dat mijn ouders uitleggen? Ik kan ze moeilijk vertellen dat er na al dat boorwerk waarschijnlijk iets mis is met mijn neus. :P
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Waarom moet je dat aan je ouders uitleggen? Je huisarts heeft beroepsgeheim en mochten je ouders de rekening voor de verzekeraar zien, dan vertel je hun toch gewoon dat je ergens anders last van hebt? Erectieproblemen of een zere vinger ofzo :P
S
SusanneLid
01-01-2024, 00:00
#13
Je kleine teen gestoten ofzo, of je vriendin moest abortus plegen
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Of je had weer eens last van vlooien

l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#15
Of zware psychische mishandeling op het drugsforum?
S
SirErickLid
01-01-2024, 00:00
#16
leipebaviaan zei:
Of zware psychische mishandeling op het drugsforum?
Klik om te vergroten...
What the fuck, heb ik iets gemist? Member "SmartieAndMe" gaf alleen maar advies. Oké, ik geef toe: het is misschien een beetje flauw dat hij een familiefoto van je online gezet heeft, maar omdat nou "(zware) psychische mishandeling" te noemen gaat best wel ver hoor.
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#17
SirErick zei:
leipebaviaan zei:
Of zware psychische mishandeling op het drugsforum?
Klik om te vergroten...
What the fuck, heb ik iets gemist? Member "SmartieAndMe" gaf alleen maar advies. Oké, ik geef toe: het is misschien een beetje flauw dat hij een familiefoto van je online gezet heeft, maar omdat nou "(zware) psychische mishandeling" te noemen gaat best wel ver hoor.
Klik om te vergroten...

Leg dat de rechter maar eens uit. :wave:
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#18
SirErick zei:
leipebaviaan zei:
Of zware psychische mishandeling op het drugsforum?
Klik om te vergroten...
What the fuck, heb ik iets gemist? Member "SmartieAndMe" gaf alleen maar advies. Oké, ik geef toe: het is misschien een beetje flauw dat hij een familiefoto van je online gezet heeft, maar omdat nou "(zware) psychische mishandeling" te noemen gaat best wel ver hoor.
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:

Aan de ene kant is het best vervelend dat sarcasme of humor niet altijd duidelijk blijkt uit een tekst, maar aan de andere kant ook wel weer heel grappig.

Ik denk dat je bij Leipebaviaan altijd wel ervanuit kunt gaan dat het voor de grap is Eric

leipebaviaan zei:
Leg dat de rechter maar eens uit.
Klik om te vergroten...

See you in court mafakka! :sunglasses: :rock: :wave: :tearsofjoy:
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Bijna 3 weken drugsloos (behalve alcohol) ondertussen :rock:

Maar morgen Masters of Hardcore dus dan gaan we weer peppen :grin:

@Leipo je hoeft toch niet tegen je ouders te vertellen dat je naar de huisarts gaat..?
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Weten ze alles van je voormalige drugsgebruik af?

Zo ja, dan weten ze dat je behoorlijk wat pep door je neus gejaagd hebt toch? In dat geval denk ik dat je eerlijk zou kunnen zijn, al is dit natuurlijk wel makkelijk geoordeeld vanachter mijn scherm en jou ouders (en jou eigenlijk ook) niet kennende. Maargoed, je kan het idd nog evwn tijd geven en hopen dat het over gaat.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."