Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSnotneus na pepgebruik.

Snotneus na pepgebruik.

75 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
S
SirErickLid
01-01-2024, 00:00
#1
leipebaviaan zei:
Keep up the good work en we kijken uit naar je volgende pauze van drie weekjes. (ik gok ergens in 202:sunglasses:
Klik om te vergroten...
Zo snel al? Whahaha, lol.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik denk dat onze leipo vanaf nu open kaart wil spelen en niet over het verleden. Zal die vast een goede motivatie uithalen om het toch maar te laten. :P
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#3
@Leipo je hoeft toch niet tegen je ouders te vertellen dat je naar de huisarts gaat..?
Klik om te vergroten...

Mooi dat je mij trouwens leipo noemt, zo werd ik op een of andere manier ook vaak aangesproken door mensen. Geheel tegen mijn principes in zal ik deze vraag echter normaal beantwoorden. Ik ben eerlijk gezegd wel een beetje klaar met dingen achterhouden voor mijn ouders, en helemaal op het vlak van drugs wil ik open kaart spelen. Paradoxaal genoeg wil ik ze dit soort informatie eigenlijk onthouden. Chronische verkoudheid door te veel speedgebruik is nou niet een favoriet onderwerp om te bespreken met mijn ouders. Hopelijk herstelt mijn neus nog. :(
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#4
leipebaviaan zei:
MusicIsLife zei:
Bijna 3 weken drugsloos (behalve alcohol) ondertussen :rock:

Maar morgen Masters of Hardcore dus dan gaan we weer peppen :grin:

@Leipo je hoeft toch niet tegen je ouders te vertellen dat je naar de huisarts gaat..?
Klik om te vergroten...

Mensen, kinderen, alleen even opstaan voor deze grootste prestatie. Het vermoeden bestaat dat binnenkort alle members hier met een bos bloemen voor de deur staan. Vrijwel niemand had gedacht dat je de 3 week zou halen. Voor de rest verwacht ook niemand dat je ouder dan 22 wordt, maar dat is zorg voor later. Ik wou bij deze mijn diepste respect voor je uitspreken. Na die 3 weken clean is het niet meer dan legitiem om wat pillen en pep te combineren, jezelf daarna een K-hole in te snuiven en vervolgens te counteren met wat G. (uiteraard wel KO, immers: jong geleerd is out gegaan.) Keep up the good work en we kijken uit naar je volgende pauze van drie weekjes. (ik gok ergens in 202:sunglasses:
Klik om te vergroten...

Klinkt idd als een erg leuke combo, maar ga toch maar alleen aan de pep

Hoe is het met je benzoverslaving leipo? :tongueout:
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hoe is het met je benzoverslaving leipo?
Klik om te vergroten...

Al 3 maand geleden van afgekickt meneer de leip-O. Onder begeleiding afgebouwd met diazepam, nu nergens meer last van. Zowel aan HD als medicijnen tegelijkertijd verslaafd, je moet het maar kunnen. :rolleyes:
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Fool zei:
Die combinatie lijkt me echt wezenlijk zonde van zowel je hersenen als (veel belangrijker) je ketamine. :cry:
Klik om te vergroten...

Ja best wel, is denk ik ook niet iets dat ik ooit probeer
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#7
leipebaviaan zei:
Ik ben eerlijk gezegd wel een beetje klaar met dingen achterhouden voor mijn ouders, en helemaal op het vlak van drugs wil ik open kaart spelen. Paradoxaal genoeg wil ik ze dit soort informatie eigenlijk onthouden. Chronische verkoudheid door te veel speedgebruik is nou niet een favoriet onderwerp om te bespreken met mijn ouders. Hopelijk herstelt mijn neus nog. :(
Klik om te vergroten...
Dus je wilt je ouders voortaan alles vertellen over drugs, maar je wilt ze niet vertellen over chronische verkoudheid. Daarom besluit je om maar met de klachten te leven omdat je dan niet open kaart hoeft te spelen?

Hmm ik weet het niet hoor...
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#8
SmartieAndMe zei:
leipebaviaan zei:
Ik ben eerlijk gezegd wel een beetje klaar met dingen achterhouden voor mijn ouders, en helemaal op het vlak van drugs wil ik open kaart spelen. Paradoxaal genoeg wil ik ze dit soort informatie eigenlijk onthouden. Chronische verkoudheid door te veel speedgebruik is nou niet een favoriet onderwerp om te bespreken met mijn ouders. Hopelijk herstelt mijn neus nog. :(
Klik om te vergroten...
Dus je wilt je ouders voortaan alles vertellen over drugs, maar je wilt ze niet vertellen over chronische verkoudheid. Daarom besluit je om maar met de klachten te leven omdat je dan niet open kaart hoeft te spelen?

Hmm ik weet het niet hoor...
Klik om te vergroten...

Ik weet dat het nogal paradoxaal klinkt inderdaad. Ik bedoel meer met open kaart spelen dat ik ze wil vertellen wanneer ik bijvoorbeeld een terugval heb. Daarnaast vind ik mijn neusklachten nog niet dermate ernstig dat het mijn leven verstoord. Als laatste argument kan ik aanvoeren dat om mij heen verkoudheid hoogtij viert, en verschillende mensen zijn ook al maandenlang verkouden. Ik geef het nog wat tijd.
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#9
Weten ze alles van je voormalige drugsgebruik af?
Klik om te vergroten...

Jazeker, heb ze alles verteld.

Zo ja, dan weten ze dat je behoorlijk wat pep door je neus gejaagd hebt toch? In dat geval denk ik dat je eerlijk zou kunnen zijn, al is dit natuurlijk wel makkelijk geoordeeld vanachter mijn scherm en jou ouders (en jou eigenlijk ook) niet kennende. Maargoed, je kan het idd nog evwn tijd geven en hopen dat het over gaat.
Klik om te vergroten...

Dat is inderdaad het dilemma, ik heb ze al verschrikkelijk teleurgesteld met al die schade die door drugs is aangericht. Ik denk dat ik ze niet maar onthoud. Beetje zelfde als smartie, je weet dat er iets mis is maar bent in staat ermee te leven. :wink:
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Er is niets mis met mij :openmouth: :rolleyes:

EDIT

vooruit laat ik ook nog even serieus zijn. Probeer sowieso niet in je neus te peuteren want dan stop je meer troepjes erin, probeer je neus ook niet te veel te snuiten want dan blijft het ook onrustig. Af en toe even spoelen met een zoutoplossing zodat het schoon blijft (een a twee keer per dag max) en dan wordt het misschien wat beter.
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#11
OT: die verkoudheid is dus nog steeds niet weggegaan. Nog altijd zit m'n linker neusgat veel meer op en dan rechts. Zal wellicht ook te maken hebben met het feit dat ik altijd met rechts boorde. :openmouth:
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#12
SmartieAndMe zei:
Er is niets mis met mij :openmouth: :rolleyes:

EDIT

vooruit laat ik ook nog even serieus zijn. Probeer sowieso niet in je neus te peuteren want dan stop je meer troepjes erin, probeer je neus ook niet te veel te snuiten want dan blijft het ook onrustig. Af en toe even spoelen met een zoutoplossing zodat het schoon blijft (een a twee keer per dag max) en dan wordt het misschien wat beter.
Klik om te vergroten...

Jammer dat ik je bericht nu pas lees, dan zal ik dat goudgravers werk in mijn neus moeten staken. :sunglasses: Spoelen met zoutoplossing kan toch middels spay's die je bij de drogist kan halen? Of bedoel je soms dat ik echt lijnen zout door m'n neus heen moet jonassen? :sunglasses:
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik vraag me af in hoeverre naar de huisarts gaan zonder dat tegen je ouders te zeggen nou direct 'iets achterhouden' is. Het is meer dat je niet zegt dat je een terugval hebt gehad, in plaats van dat je last van je neus hebt. Sowieso kan je het best tegen je ouders zeggen en dan zeg je gewoon dat het later (dus zonder directe aanleiding vh snuiven) is ontstaan. Dat je gewoon ineens verkouden werd en dat nu al heel lang hebt en dat het van de drugs die je eerder gebruikt hebt kan komen. Maar goed, dingen tegen je ouders zeggen... Daar ben ik persoonlijk sowieso al niet zo van :')
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#14
leipebaviaan zei:
lijnen zout door m'n neus heen moet jonassen?
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: dat is echt een briljant idee ja! :tearsofjoy:

Nee ff serieus, dat brand ongeveer 152847282937 x zo erg als speed. Daarnaast verneuk je je neus alleen nog maar meer
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#15
Maar een fysiologische zoutOPLOSSING niet.

We hebben altijd nog een neti-pot. :wink:
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#16
Geachte leipo's,

Zoals sommigen weten (anderen weer niet, maar dat zijn vaak nieuwelingen hier, stelletje noobs), heb ik een redelijk problematisch verleden met onze grote vriend amfetamine. Lekker boren door de week om vervolgens te counteren met benzodiapezinen was een leuke bezigheid, maar uiteindelijk toch besloten de keuze te maken om te stoppen. Nu heb ik circa een maand geleden een lelijke terugval gehad, en zoals vanouds de neus weer gepoederd. Het probleem is dat ik sindsdien alleen nog maar verkouden ben geweest. We zijn nu 4 weken verder en er heeft zich nog geen verbetering voorgedaan. Bestaat de kans dat ik chronische verkoudheid heb opgelopen? Dit schijnt een gevolg te kunnen zijn na excessief misbruik van deze drug.

Ik kijk uit naar jullie antwoord! :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."