#1
Zo snel al? Whahaha, lol.leipebaviaan zei:Keep up the good work en we kijken uit naar je volgende pauze van drie weekjes. (ik gok ergens in 202![]()
Zo snel al? Whahaha, lol.leipebaviaan zei:Keep up the good work en we kijken uit naar je volgende pauze van drie weekjes. (ik gok ergens in 202![]()
@Leipo je hoeft toch niet tegen je ouders te vertellen dat je naar de huisarts gaat..?
leipebaviaan zei:MusicIsLife zei:Bijna 3 weken drugsloos (behalve alcohol) ondertussen![]()
Maar morgen Masters of Hardcore dus dan gaan we weer peppen
@Leipo je hoeft toch niet tegen je ouders te vertellen dat je naar de huisarts gaat..?
Mensen, kinderen, alleen even opstaan voor deze grootste prestatie. Het vermoeden bestaat dat binnenkort alle members hier met een bos bloemen voor de deur staan. Vrijwel niemand had gedacht dat je de 3 week zou halen. Voor de rest verwacht ook niemand dat je ouder dan 22 wordt, maar dat is zorg voor later. Ik wou bij deze mijn diepste respect voor je uitspreken. Na die 3 weken clean is het niet meer dan legitiem om wat pillen en pep te combineren, jezelf daarna een K-hole in te snuiven en vervolgens te counteren met wat G. (uiteraard wel KO, immers: jong geleerd is out gegaan.) Keep up the good work en we kijken uit naar je volgende pauze van drie weekjes. (ik gok ergens in 202![]()
Hoe is het met je benzoverslaving leipo?

Fool zei:Die combinatie lijkt me echt wezenlijk zonde van zowel je hersenen als (veel belangrijker) je ketamine.![]()
Dus je wilt je ouders voortaan alles vertellen over drugs, maar je wilt ze niet vertellen over chronische verkoudheid. Daarom besluit je om maar met de klachten te leven omdat je dan niet open kaart hoeft te spelen?leipebaviaan zei:Ik ben eerlijk gezegd wel een beetje klaar met dingen achterhouden voor mijn ouders, en helemaal op het vlak van drugs wil ik open kaart spelen. Paradoxaal genoeg wil ik ze dit soort informatie eigenlijk onthouden. Chronische verkoudheid door te veel speedgebruik is nou niet een favoriet onderwerp om te bespreken met mijn ouders. Hopelijk herstelt mijn neus nog.![]()
SmartieAndMe zei:Dus je wilt je ouders voortaan alles vertellen over drugs, maar je wilt ze niet vertellen over chronische verkoudheid. Daarom besluit je om maar met de klachten te leven omdat je dan niet open kaart hoeft te spelen?leipebaviaan zei:Ik ben eerlijk gezegd wel een beetje klaar met dingen achterhouden voor mijn ouders, en helemaal op het vlak van drugs wil ik open kaart spelen. Paradoxaal genoeg wil ik ze dit soort informatie eigenlijk onthouden. Chronische verkoudheid door te veel speedgebruik is nou niet een favoriet onderwerp om te bespreken met mijn ouders. Hopelijk herstelt mijn neus nog.![]()
Hmm ik weet het niet hoor...
Weten ze alles van je voormalige drugsgebruik af?
Zo ja, dan weten ze dat je behoorlijk wat pep door je neus gejaagd hebt toch? In dat geval denk ik dat je eerlijk zou kunnen zijn, al is dit natuurlijk wel makkelijk geoordeeld vanachter mijn scherm en jou ouders (en jou eigenlijk ook) niet kennende. Maargoed, je kan het idd nog evwn tijd geven en hopen dat het over gaat.

SmartieAndMe zei:Er is niets mis met mij![]()
EDIT
vooruit laat ik ook nog even serieus zijn. Probeer sowieso niet in je neus te peuteren want dan stop je meer troepjes erin, probeer je neus ook niet te veel te snuiten want dan blijft het ook onrustig. Af en toe even spoelen met een zoutoplossing zodat het schoon blijft (een a twee keer per dag max) en dan wordt het misschien wat beter.
leipebaviaan zei:lijnen zout door m'n neus heen moet jonassen?

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."