#1
Gewoon bij blijven pakken. Werkt altijd, op een gegeven moment ben je toch wel moe genoeg om door de pep heen te slapen, na een dag of twee.

Fool zei:Ik vindt slapen altijd wel een goede optie, mits mogelijk, of dope die minder lang werkt/je moe maakt. xD

Marieke Overschun zei:Slapen is voor mij geen optie. Na een halve gram blijf ik nog zeker 30 uur wakker. Slaappillen lijkt mij erg tegenstrijdig dus niet goed voor je.
Ik dacht zelf aan bordspellen met vrienden en ondertussen een jointje. Kaarten vind ik meestal wel leuk.
En wat js jullie favo gerne muziek tijdens pep?
Euphorogenesis zei:Gewoon bij blijven pakken. Werkt altijd, op een gegeven moment ben je toch wel moe genoeg om door de pep heen te slapen, na een dag of twee.
Wat is dat nou weer voor een adviesEuphorogenesis zei:Gewoon bij blijven pakken. Werkt altijd, op een gegeven moment ben je toch wel moe genoeg om door de pep heen te slapen, na een dag of twee.
Fool zei:Ik vindt slapen altijd wel een goede optie, mits mogelijk, of dope die minder lang werkt/je moe maakt. xD
MeejheM zei:al eens aan een verfrissende douche gedacht? moet je echt eens proberen.
Euphorogenesis zei:Gewoon bij blijven pakken. Werkt altijd, op een gegeven moment ben je toch wel moe genoeg om door de pep heen te slapen, na een dag of twee.
Filmpjes kijken vind ik persoonlijk niks aan, wandelen daarentegen weer wel!Marieke Overschun zei:Slapen is voor mij geen optie. Na een halve gram blijf ik nog zeker 30 uur wakker. Slaappillen lijkt mij erg tegenstrijdig dus niet goed voor je.
Ik dacht zelf aan bordspellen met vrienden en ondertussen een jointje. Kaarten vind ik meestal wel leuk.
En wat js jullie favo gerne muziek tijdens pep?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."