#1
Mijn intentie bij het posten van dit topic, was enkel om tips en adviezen te generen aangaande tijdsbesteding tijdens de welbekende naspace. Het Is mij tegen het zere been dat het verworden is tot een ordinair moddergooien. Ik zie graag constructieve bijdragen volgen. Als u uw mening op een agressieve en ondoordachte wijze wil blijven ventileren, adviseer ik u om u aan te sluiten bij een politieke partij, of er zelf één op te richten.
