Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVraagje over "naspace" van speed

Vraagje over "naspace" van speed

26 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
M
Marieke OverschunLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mijn intentie bij het posten van dit topic, was enkel om tips en adviezen te generen aangaande tijdsbesteding tijdens de welbekende naspace. Het Is mij tegen het zere been dat het verworden is tot een ordinair moddergooien. Ik zie graag constructieve bijdragen volgen. Als u uw mening op een agressieve en ondoordachte wijze wil blijven ventileren, adviseer ik u om u aan te sluiten bij een politieke partij, of er zelf één op te richten.
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#2
Marieke Overschun zei:
Als u uw mening op een agressieve en ondoordachte wijze wil blijven ventileren, adviseer ik u om u aan te sluiten bij een politieke partij, of er zelf één op te richten.
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:

Maar serieus, enige tip om verveling te voorkomen die ik je uit eigen ervaring kan geven is om gewoon wat minder te nemen en ergens in de ochtend wat uurtjes te gaan slapen. Als je wakker wordt ben je dan gelijk stukken vrolijker en kun je nog wat van je dag maken. Opnieuw met vrienden afspreken zit er dan alleen waarschijnlijk niet meer in. Zodra iedereen er klaar mee is, vraag ik mij ten zeerste af of een leuke activiteit je nog op kan vrolijken of actief kan maken.

Neem je toch een halve gram, dan lijkt mij dat enkele wat minder leuke uurtjes niet te voorkomen zijn. :wink:
M
Marieke OverschunLid
01-01-2024, 00:00
#3
ooscaar zei:
Marieke Overschun zei:
Als u uw mening op een agressieve en ondoordachte wijze wil blijven ventileren, adviseer ik u om u aan te sluiten bij een politieke partij, of er zelf één op te richten.
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:

Maar serieus, enige tip om verveling te voorkomen die ik je uit eigen ervaring kan geven is om gewoon wat minder te nemen en ergens in de ochtend wat uurtjes te gaan slapen. Als je wakker wordt ben je dan gelijk stukken vrolijker en kun je nog wat van je dag maken. Opnieuw met vrienden afspreken zit er dan alleen waarschijnlijk niet meer in. Zodra iedereen er klaar mee is, vraag ik mij ten zeerste af of een leuke activiteit je nog op kan vrolijken of actief kan maken.

Neem je toch een halve gram, dan lijkt mij dat enkele wat minder leuke uurtjes niet te voorkomen zijn. :wink:
Klik om te vergroten...

Dat doe ik tegenwoordig ook. Ik wil gewoon zo veel mogelijk activiteiten hebben om te doen in de naspace. Een keer gebruikte ik xtc met wat maten. Die dag daarna hebben we monopoly gespeeld en lekker jointjes gerookt, Dat was echt heel chill. Ik hoop gewoon op meer leuke dingen zodat ik me nooit verveel tijdens pep :).

Mijn laatste bericht heb ik zelf niet geschreven. Maatje van me was erg fanatiek tijdens de pep. Had ik maar zijn woordenschat haha

groeten!
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Marieke Overschun zei:
Mijn laatste bericht heb ik zelf niet geschreven. Maatje van me was erg fanatiek tijdens de pep. Had ik maar zijn woordenschat haha
Klik om te vergroten...
Je bedoelt zeker was ik maar zo'n arrogante klootzak?

Vind dit echt niet ok, lekker makkelijk om dan te zeggen dat het door een maat van je geschreven is en dan ook niet eens je excuses aanbieden. Dit soort gedrag hoort hier niet op het forum en slaat ook nergens op aangezien iedereen verder netjes bleef. :wave:
Marieke Overschun zei:
Mijn intentie bij het posten van dit topic, was enkel om tips en adviezen te generen aangaande tijdsbesteding tijdens de welbekende naspace. Het Is mij tegen het zere been dat het verworden is tot een ordinair moddergooien. Ik zie graag constructieve bijdragen volgen. Als u uw mening op een agressieve en ondoordachte wijze wil blijven ventileren, adviseer ik u om u aan te sluiten bij een politieke partij, of er zelf één op te richten.
Klik om te vergroten...
M
Marieke OverschunLid
01-01-2024, 00:00
#5
Psychedelibee zei:
Marieke Overschun zei:
Mijn laatste bericht heb ik zelf niet geschreven. Maatje van me was erg fanatiek tijdens de pep. Had ik maar zijn woordenschat haha
Klik om te vergroten...
Je bedoelt zeker was ik maar zo'n arrogante klootzak?

Vind dit echt niet ok, lekker makkelijk om dan te zeggen dat het door een maat van je geschreven is en dan ook niet eens je excuses aanbieden. Dit soort gedrag hoort hier niet op het forum en slaat ook nergens op aangezien iedereen verder netjes bleef. :wave:
Marieke Overschun zei:
Mijn intentie bij het posten van dit topic, was enkel om tips en adviezen te generen aangaande tijdsbesteding tijdens de welbekende naspace. Het Is mij tegen het zere been dat het verworden is tot een ordinair moddergooien. Ik zie graag constructieve bijdragen volgen. Als u uw mening op een agressieve en ondoordachte wijze wil blijven ventileren, adviseer ik u om u aan te sluiten bij een politieke partij, of er zelf één op te richten.
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...


Ik was vorige week op een rave party waar iedereen aan de drugs zat. Op dat moment denk ik niet echt over de gevolgen na.

Het is niet echt netjes en daarom mijn oprechte excuses.

Maar even verder over dit topic: kaartspelletjes is heel erg fijn in de naspace. knuffelen ook

vrolijk weekend en ik zie jullie ergens nog wel

ciao
n
natureloverLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik vind 'actieve' bezigheden ook leuker dan bankhangen/films kijken. Bordspellen of kaartspellen zijn top inderdaad :grin:

- Wandelen door een bos;
- Stukje fietsen;
- Boodschappen doen;
- Fruitsalade maken :love; of koken voor een moment dat je wel trek hebt in voedsel;
- Onder het genot van muziek breien, klussen, huishoudelijke shit doen -> nuttig en leuker dan normaal.

Daarnaast is een blowtje en/of andere dope (ketamine/mxe/benzo's, met mate) ook wel chill, lekker vaag worden.

:rockband:
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#7
Marieke Overschun zei:
Mijn intentie bij het posten van dit topic, was enkel om tips en adviezen te generen aangaande tijdsbesteding tijdens de welbekende naspace. Het Is mij tegen het zere been dat het verworden is tot een ordinair moddergooien. Ik zie graag constructieve bijdragen volgen. Als u uw mening op een agressieve en ondoordachte wijze wil blijven ventileren, adviseer ik u om u aan te sluiten bij een politieke partij, of er zelf één op te richten.
Klik om te vergroten...

wat verwacht je van een stelletje [vul maar in wat je denkt dat hier rondhangt]?, als je bijvoorbeeld zo ongeveer altijd wat gebruikt heb je geen naspace, wat dat ook mag betekenen, wij noemen dat een kater en die los je niet op met bordspelletjes, maar gezonde gewoonten. eten, drinken, slapen en lichamelijke verzorging. mocht dat te veel moeite zijn stel je hem gewoon eventjes uit totdat je daar wel zin in hebt. kun je gewoon doen totdat je omvalt hoor.

als het vragenuurtje en de algemene beschouwingen enzo flexibel tussen 5 uur snachts en wanneer het mij uitkomt, en er bier rondgebracht word begin ik wel een partij ten gunste van de afscheiding van de zuidelijke staten, en de aanleg van drugs test grenscontroles langs de maas. niks op, mag je niet naar binnen

en zoals gewoonlijk geld, niks hier serieus nemen, tenzij het er wel heel erg op lijkt. humor is trouwens ook goed tegen elke soort kater.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."