Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoeveel 2cb moet je inleveren om te laten testen? Op de website staat 100 mg van poeders maar dat zijn best veel dosissen"
"cheiron zei: A white rabbit zei: Bij een dealer, maar ik geloof dat hij het misschien wel via internet had gekocht. Klik om te vergroten... Als je een goede dealer hebt, test hij zelf het spul zodat hij weet dat iets goeds krijgt. Klik om te vergroten... Zou ik inderdaad wel doen. Een beetje dealer wil toch wel weten wat hij verkoopt."
"Dan houdt het op. Ik ga er ook vanuit dat jullie meer ervaring hebben dan m'n vriend en ik. En ja, sommige effecten waren wel idd hetzelfde als bij mdma, alleen vind ik het zo raar dat ik normaal gesproken áltijd een energieboost krijg met mdma, of t nou 80 mg is of 170. En dit keer niet, waar kan dat dan aan gelegen hebben? Niet de juiste stemming o.i.d.?"
"Sjpeezer zei: Ik weet echt wel zeker dat we mcPP hadden.. Klik om te vergroten... Je kunt niks zeker weten zolang je niks laat testen. Maar de volgende keer doen we dat toch fijn weer"
"Slavefriese - 5 Minutes After The Pill, toepasselijke titel Lekker rustig hardcore nummer"
"Hallo DF'ers, ik heb onlangs een grammetje mdma poeder gehaald. Ik heb hier een paar vraagjes over: - Wat is het makkelijkste om het te nemen? Bommetje? Vingers natmaken en dippen? - Degene waar ik het van heb gekocht zei dat het is getest, en het mdma-gehalte ligt tussen de 84 en de 86%. Is dit mogelijk? Heb de testresultaten niet gezien.. - Het poeder is een beetje grof en wit-doorzichtig van kleur. Kan het zijn dat dit gecrushte kristallen zijn of is ziet mdma poeder er altijd zo uit? Heb hier 30 euro voor betaald, het ruikt een beetje anijsachtig trouwens. Groet, Sjpiener"
"Wacky zei: 84% zuiver is maximaal. 86% kan dus niet Klik om te vergroten... Nja goed, hij gaf aan tussen de 84 en de 86% en dat hadden ze hem bij het testcentrum gezegd. Dat van die 84% zou dus wel kunnen kloppen? Weet niet hoe het zit met de situatie wat mdma betreft op dit moment, maar uitgaand van het feit dat er nog maar weinig goeds te krijgen is lijkt het me sterk.. Maar goed, dan nog zou het uiteraard nog kunnen."
"Dubz zei: (chemisch) anijsachtig is goed. Beste (vind ik) is bommetje (in een vloeitje of oplosbare capsule), maar dan moet je wel een beetje kunnen afwegen, je pakt namelijk snel teveel. (weegschaaltjes in milligrammen zijn voor twee tientjes te koop) Vingerdippen kan ook, pak zelf meestal 2 of 3 pinkies. Zal ongeveer 40 mg per dip zijn. Smaak is dan wel uberranzig en killer voor je tandglazuur, dus iets bij de hand om flink weg te spoelen is een aanrader. Veel plezier ermee Klik om te vergroten... Denk dat ik persoonlijk voor het bommetje ga. Nja goed, ligt ook helemaal aan de situatie, weet nog niet precies hoe en wat wanneer de bedoeling is enzo :P Dat de smaak ranzig is, daar was ik al achter gekomen. Had een minuscule hoeveelheid op een spiegeltje gelegd en met een natte vinger gepakt, nja goed.. ik heb dingen geproefd die lekkerder waren :P En dat plezier, dat gaat wel goedkomen denk ik"
"Klinkt erg bekend, ik heb persoonlijk niet het idee dat het een sociale drug is. Als een enkele persoon zich verveeld en dit ook duidelijk laat merken, trekt hij de anderen mee in die sleur waardoor er snel irritaties ontstaan door het gebrek aan activiteit. Tijdens mijn laatste keer kwamen we toen op het idee om een boswandeling te gaan maken. We hebben toen van 3 tot 4 uur 's nachts in het bos gelopen. Was een erg prettige ervaring! Beetje lullen met elkaar, beetje blowen, gewoon gezellig. Toen we weer thuis waren sloeg de verveling alweer toe. Niemand had een idee wat we moesten gaan doen, ik had bord- of kaartspellen voorgesteld maar niemand had daar zin in. De pret was er daardoor al snel af. Ik geloof niet dat speed nog een keer binnen onze groep gebruikt zal worden.. In ieder geval niet op een thuissetting."
"ZERO- zei: In principe is het voor gebruikers 'handiger' omdat je minder pillen mee hoeft te nemen. Maar mensen houden er minder rekening mee denk ik dat je deze pillen in stukjes moet nemen en niet in 1x.. Klik om te vergroten... Sinds duidelijk is geworden dat de huidige zo'n hogere dosering hebben is mij wel duidelijk geworden dat testen noodzaak is. Tuurlijk, je kan op safe spelen en kwartjes/halfjes pakken maar toch.. ik wil zekerheid. In mijn groep is een hoop stoerdoenerij over 'gewoon een hele gooien en we zien wel waar we terechtkomen' maar dan merk ik weer dat ik de meest verstandige van de groep ben. Testen, en op die wijze doseren. Toch heb ik steeds meer de neiging om voor kristallen te gaan in plaats van pillen, zodat ik echt zeker hoeveel ik binnen krijg ."