#1
Gewoon bij blijven pakken. Werkt altijd, op een gegeven moment ben je toch wel moe genoeg om door de pep heen te slapen, na een dag of twee.
Psychedelibee zei:Je bedoelt zeker was ik maar zo'n arrogante klootzak?Marieke Overschun zei:Mijn laatste bericht heb ik zelf niet geschreven. Maatje van me was erg fanatiek tijdens de pep. Had ik maar zijn woordenschat haha
Vind dit echt niet ok, lekker makkelijk om dan te zeggen dat het door een maat van je geschreven is en dan ook niet eens je excuses aanbieden. Dit soort gedrag hoort hier niet op het forum en slaat ook nergens op aangezien iedereen verder netjes bleef.
Marieke Overschun zei:Mijn intentie bij het posten van dit topic, was enkel om tips en adviezen te generen aangaande tijdsbesteding tijdens de welbekende naspace. Het Is mij tegen het zere been dat het verworden is tot een ordinair moddergooien. Ik zie graag constructieve bijdragen volgen. Als u uw mening op een agressieve en ondoordachte wijze wil blijven ventileren, adviseer ik u om u aan te sluiten bij een politieke partij, of er zelf één op te richten.

Marieke Overschun zei:Mijn intentie bij het posten van dit topic, was enkel om tips en adviezen te generen aangaande tijdsbesteding tijdens de welbekende naspace. Het Is mij tegen het zere been dat het verworden is tot een ordinair moddergooien. Ik zie graag constructieve bijdragen volgen. Als u uw mening op een agressieve en ondoordachte wijze wil blijven ventileren, adviseer ik u om u aan te sluiten bij een politieke partij, of er zelf één op te richten.

Fool zei:Ik vindt slapen altijd wel een goede optie, mits mogelijk, of dope die minder lang werkt/je moe maakt. xD

Marieke Overschun zei:Slapen is voor mij geen optie. Na een halve gram blijf ik nog zeker 30 uur wakker. Slaappillen lijkt mij erg tegenstrijdig dus niet goed voor je.
Ik dacht zelf aan bordspellen met vrienden en ondertussen een jointje. Kaarten vind ik meestal wel leuk.
En wat js jullie favo gerne muziek tijdens pep?
Euphorogenesis zei:Gewoon bij blijven pakken. Werkt altijd, op een gegeven moment ben je toch wel moe genoeg om door de pep heen te slapen, na een dag of twee.
Wat is dat nou weer voor een adviesEuphorogenesis zei:Gewoon bij blijven pakken. Werkt altijd, op een gegeven moment ben je toch wel moe genoeg om door de pep heen te slapen, na een dag of twee.
Fool zei:Ik vindt slapen altijd wel een goede optie, mits mogelijk, of dope die minder lang werkt/je moe maakt. xD
MeejheM zei:al eens aan een verfrissende douche gedacht? moet je echt eens proberen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."