Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVraagje over "naspace" van speed

Vraagje over "naspace" van speed

26 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
E
EuphorogenesisLid
01-01-2024, 00:00
#1
Gewoon bij blijven pakken. Werkt altijd, op een gegeven moment ben je toch wel moe genoeg om door de pep heen te slapen, na een dag of twee.
M
Marieke OverschunLid
01-01-2024, 00:00
#2
Psychedelibee zei:
Marieke Overschun zei:
Mijn laatste bericht heb ik zelf niet geschreven. Maatje van me was erg fanatiek tijdens de pep. Had ik maar zijn woordenschat haha
Klik om te vergroten...
Je bedoelt zeker was ik maar zo'n arrogante klootzak?

Vind dit echt niet ok, lekker makkelijk om dan te zeggen dat het door een maat van je geschreven is en dan ook niet eens je excuses aanbieden. Dit soort gedrag hoort hier niet op het forum en slaat ook nergens op aangezien iedereen verder netjes bleef. :wave:
Marieke Overschun zei:
Mijn intentie bij het posten van dit topic, was enkel om tips en adviezen te generen aangaande tijdsbesteding tijdens de welbekende naspace. Het Is mij tegen het zere been dat het verworden is tot een ordinair moddergooien. Ik zie graag constructieve bijdragen volgen. Als u uw mening op een agressieve en ondoordachte wijze wil blijven ventileren, adviseer ik u om u aan te sluiten bij een politieke partij, of er zelf één op te richten.
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...


Ik was vorige week op een rave party waar iedereen aan de drugs zat. Op dat moment denk ik niet echt over de gevolgen na.

Het is niet echt netjes en daarom mijn oprechte excuses.

Maar even verder over dit topic: kaartspelletjes is heel erg fijn in de naspace. knuffelen ook

vrolijk weekend en ik zie jullie ergens nog wel

ciao
n
natureloverLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik vind 'actieve' bezigheden ook leuker dan bankhangen/films kijken. Bordspellen of kaartspellen zijn top inderdaad :grin:

- Wandelen door een bos;
- Stukje fietsen;
- Boodschappen doen;
- Fruitsalade maken :love; of koken voor een moment dat je wel trek hebt in voedsel;
- Onder het genot van muziek breien, klussen, huishoudelijke shit doen -> nuttig en leuker dan normaal.

Daarnaast is een blowtje en/of andere dope (ketamine/mxe/benzo's, met mate) ook wel chill, lekker vaag worden.

:rockband:
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#4
Marieke Overschun zei:
Mijn intentie bij het posten van dit topic, was enkel om tips en adviezen te generen aangaande tijdsbesteding tijdens de welbekende naspace. Het Is mij tegen het zere been dat het verworden is tot een ordinair moddergooien. Ik zie graag constructieve bijdragen volgen. Als u uw mening op een agressieve en ondoordachte wijze wil blijven ventileren, adviseer ik u om u aan te sluiten bij een politieke partij, of er zelf één op te richten.
Klik om te vergroten...

wat verwacht je van een stelletje [vul maar in wat je denkt dat hier rondhangt]?, als je bijvoorbeeld zo ongeveer altijd wat gebruikt heb je geen naspace, wat dat ook mag betekenen, wij noemen dat een kater en die los je niet op met bordspelletjes, maar gezonde gewoonten. eten, drinken, slapen en lichamelijke verzorging. mocht dat te veel moeite zijn stel je hem gewoon eventjes uit totdat je daar wel zin in hebt. kun je gewoon doen totdat je omvalt hoor.

als het vragenuurtje en de algemene beschouwingen enzo flexibel tussen 5 uur snachts en wanneer het mij uitkomt, en er bier rondgebracht word begin ik wel een partij ten gunste van de afscheiding van de zuidelijke staten, en de aanleg van drugs test grenscontroles langs de maas. niks op, mag je niet naar binnen

en zoals gewoonlijk geld, niks hier serieus nemen, tenzij het er wel heel erg op lijkt. humor is trouwens ook goed tegen elke soort kater.
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Als ik pep heb gebruikt en thuis kom ga ik altijd nog paar uurtjes chillen met m'n huisgenootje (we gebruiken zga altijd samen). Beetje kletsen, tv kijken, muziek luisteren. Dat vind ik dan ook wel het fijnst om te doen.
M
Marieke OverschunLid
01-01-2024, 00:00
#6
Beste Drugsgebruikers,

ik gebruik zo af en toe wat speed. Meestal doen we dat bij iemand thuis. we luisteren veel muziek, praten veel over weinig en met de pep zijn wij niet zuinig.

Na enkele uren dat de pep op is kom je in de "naspace". ik zit dan meestal veel op mijn telefoon (tinder,games,chats) maar niets geeft echt voldoening. ik vroeg me af of jullie nog leuke spelletjes/activiteiten weten voor in de naspace

Blowen is een pre

Groeten,

Olaf :rockband:
Y
YbezLid
01-01-2024, 00:00
#7
Je krijgt geen voldoening omdat de drugs zijn uitgewerkt, het is allemaal wat minder spannend dan onder invloed van een vers lijntje/punten etc. Ga lachgas doen, beetje praten, blowen... filmpjes kijken op youtube en muziek luisteren....
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Of ga een stukje wandelen of fietsen, vind ik altijd heel chill als ik niet kan slapen van de drugs
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik vindt slapen altijd wel een goede optie, mits mogelijk, of dope die minder lang werkt/je moe maakt. xD
D
DhrBKJNLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ja wanneer je niet meer hebt, of je besluit niet bij te nemen, gaat het inderdaad gewoon op een gegeven moment uitwerken, ik vermaak me meestal wel met Popcorn time of Facebook :mrgreen:
En als je heel veel zin hebt kan je een taart gaan bakken ofso, verzin iets geks en doe het gewoon haha :smoke:



~BKJN
D
DhrBKJNLid
01-01-2024, 00:00
#11
Fool zei:
Ik vindt slapen altijd wel een goede optie, mits mogelijk, of dope die minder lang werkt/je moe maakt. xD
Klik om te vergroten...


Slapen vind ik ook echt altijd de beste optie maar meestal werkt me lichaam niet mee, en heb gehoord dat het niet echt verstandig is om je ook echt vol te stouwen met slaappillen enzo toch?
Ik zit het meestal maar een beetje uit, om de 2 seconde me timeline van facebook checken, en ja een beetje doelloos rond kijken haha :openmouth:



~BKJN :xtc:
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#12
Meh, wat is verstandig. Ik vindt slapen verstandiger dan nachten doorhalen, dat tellen ze vaak niet mee. Gezond zal 't echter niet zijn. :wink:
M
Marieke OverschunLid
01-01-2024, 00:00
#13
Slapen is voor mij geen optie. Na een halve gram blijf ik nog zeker 30 uur wakker. Slaappillen lijkt mij erg tegenstrijdig dus niet goed voor je.

Ik dacht zelf aan bordspellen met vrienden en ondertussen een jointje. Kaarten vind ik meestal wel leuk.

En wat js jullie favo gerne muziek tijdens pep?
D
DhrBKJNLid
01-01-2024, 00:00
#14
Marieke Overschun zei:
Slapen is voor mij geen optie. Na een halve gram blijf ik nog zeker 30 uur wakker. Slaappillen lijkt mij erg tegenstrijdig dus niet goed voor je.

Ik dacht zelf aan bordspellen met vrienden en ondertussen een jointje. Kaarten vind ik meestal wel leuk.

En wat js jullie favo gerne muziek tijdens pep?
Klik om te vergroten...




Bordspellen inderdaad kan ook, wat ik bijvoorbeeld gister heb gedaan is een trip post gemaakt ik begon ermee om 04:00 en was klaar om 12:00, ben er echt vet lang mee bezig geweest maar heb nu best wel een mooi trip report gemaakt haha, ja en de muziek phoe het verschild elke keer bij me, meestal hardcore - early hardcore enzo, maar ik vindt deephouse,techno,dubstepp ook echt super muziek.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Euphorogenesis zei:
Gewoon bij blijven pakken. Werkt altijd, op een gegeven moment ben je toch wel moe genoeg om door de pep heen te slapen, na een dag of twee.
Klik om te vergroten...

Natuurlijk niet, gewoon op tijd stoppen en het uit laten werken. Je kunt met pep veel langer wakker blijven dan goed voor je is.

Ik las in een ander topic dat jij een psychose hebt gehad van MDPV, heb je daarvan niet geleerd dat je niet oneindig door moet gaan?
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#16
Euphorogenesis zei:
Gewoon bij blijven pakken. Werkt altijd, op een gegeven moment ben je toch wel moe genoeg om door de pep heen te slapen, na een dag of twee.
Klik om te vergroten...
Wat is dat nou weer voor een advies :confused: Gewoon slapen zodra het kan! En als je zo nodig bij moet nemen, werkt het alleen maar duizend keer beter na drie uurtjes slaap. Je hoeft toch niet per se door te snuiven totdat je in een halve coma raakt xD En als je niet kan slapen ga dan iets nuttigs doen! Slaappillen zou ik afraden maar ik snap dat als je dit heel af en toe doet dat het nog niet zo'n gek idee is. Doe wat Fool zegt, daar kom je verder mee dan steeds twee nachten door :wink:
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#17
Fool zei:
Ik vindt slapen altijd wel een goede optie, mits mogelijk, of dope die minder lang werkt/je moe maakt. xD
Klik om te vergroten...

Inderdaad, en als slapen echt niet lukt een filmpje kijken en wat gezonds achterover slaan, gewoon rustige dingen want ik merk hoe meer actief je gaat doen hoe minder slapen er nog in zit voor die nacht/ochtend/dag..
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#18
al eens aan een verfrissende douche gedacht? moet je echt eens proberen.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#19
MeejheM zei:
al eens aan een verfrissende douche gedacht? moet je echt eens proberen.
Klik om te vergroten...

Daar kom ik nou net fris en wakkerder van..
S
SjpienerLid
01-01-2024, 00:00
#20
Klinkt erg bekend, ik heb persoonlijk niet het idee dat het een sociale drug is. Als een enkele persoon zich verveeld en dit ook duidelijk laat merken, trekt hij de anderen mee in die sleur waardoor er snel irritaties ontstaan door het gebrek aan activiteit.

Tijdens mijn laatste keer kwamen we toen op het idee om een boswandeling te gaan maken. We hebben toen van 3 tot 4 uur 's nachts in het bos gelopen. Was een erg prettige ervaring! Beetje lullen met elkaar, beetje blowen, gewoon gezellig.

Toen we weer thuis waren sloeg de verveling alweer toe. Niemand had een idee wat we moesten gaan doen, ik had bord- of kaartspellen voorgesteld maar niemand had daar zin in. De pret was er daardoor al snel af.

Ik geloof niet dat speed nog een keer binnen onze groep gebruikt zal worden.. In ieder geval niet op een thuissetting.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."