#1
ik ben niet van mening dat iemand die bijvoorbeeld 1x een middel gebruikt heeft er ook echt ervaring mee heeft. als je rekening houdt met onbekende factoren. zoals zuiverheid, setting, etcetera.
SmartieAndMe zei:Ga GHB niet gebruiken om te slapen, je kunt beter wakker blijven dan jezelf in een kunstmatige slaap duwen met GHB.....
Haha, heel toevallig klik ik net op 'Bekijk je eigen berichten' en kom ik dit topic tegen. We zijn inmiddels meer dan 1 jaar verder en heb vorig jaar juni speed geprobeerd. Vond het niet geweldig, dat hyperactieve gevoel. Zeker geen geschikte xtc vervanger voor mij. Inmiddels ook 4FMP ontdekt en dat vind ik eigenlijk nog veel chiller dan xtc. En ik ben nu ook uit de experimentele fase waarin ik zoveel gebruikte. Ik reguleer het nu meer.MusicIsLife zei:Kijk even naar de datum van het topic... Denk niet dat TS hier nog op gaat reageren
SROADS zei:Haha, heel toevallig klik ik net op 'Bekijk je eigen berichten' en kom ik dit topic tegen. We zijn inmiddels meer dan 1 jaar verder en heb vorig jaar juni speed geprobeerd. Vond het niet geweldig, dat hyperactieve gevoel. Zeker geen geschikte xtc vervanger voor mij. Inmiddels ook 4FMP ontdekt en dat vind ik eigenlijk nog veel chiller dan xtc. En ik ben nu ook uit de experimentele fase waarin ik zoveel gebruikte. Ik reguleer het nu meer.MusicIsLife zei:Kijk even naar de datum van het topic... Denk niet dat TS hier nog op gaat reageren
Je zou ook kunnen overwegen om je lijstje in het daarvoor bestemde topic te plaatsen, en eventueel een referentie naar je post in je onderschrift te plaatsen.MeejheM zei:je mag maar 250 karakters gebruiken, dus ik heb wat hele vage dingen geschrapt en dingen afgekort, ik kwam eerst uit op 512 karakters.
en je bent gek als je niet eens wat nieuws probeert, als je kijkt wat er allemaal bijverzonnen word door de RC industrie. voor je het weet loop je nog aan te kutten met antieke drugs, die allang verbeterd zijn.
toch gaat mijn voorkeur uit naar getest en bewezen middelen. desondanks liggen mn oogkleppennog ergens langs een velletje tripjes, nooit meer teruggevonden.
Jij mag het best kinderachtig vinden, ik vind het best praktisch als ik kan zien of iemand wat nieuws heeft gebruikt waar ik interesse naar heb, dan weet je veel beter bij wie je terecht kunt.MeejheM zei:ik vind de lijstjes echt kinderachtig, en ze zetten misschien nieuwe users toe te denken dat het normaal is alle drugs waar je het bestaan van weet geprobeert te moeten hebben. integendeel denk ik dat je beter erg selectief kan zijn welke drugs je gebruikt, of op je domme lijstje te zetten dat je nog wilt gebruiken. er is toch zoveel dat ik met mijn eerste 512 karakters nog niet aan toe kwam, gebruik liever een top 3 lijstje of iets dergelijks, en verklaar voor jezelf waarom je die drie wil gebruiken.
ik wil verder niemand aan/afvallen, dit is mijn mening, en die heb ik bij deze verklaard.
leipebaviaan zei:Wat dan? Ik heb met praktisch elk middel in m'n lijstje ervaring?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."