Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed in plaats van XTC?

Speed in plaats van XTC?

25 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dat weet ik, ik bedoelde er meer mee dat ik elk middel in mijn lijst meerdere keren heb gedaan. :wink:
S
SkirreLid
01-01-2024, 00:00
#2
leipebaviaan zei:
Dat weet ik, ik bedoelde er meer mee dat ik elk middel in mijn lijst meerdere keren heb gedaan. :wink:
Klik om te vergroten...

:openmouth: Ik heb deze week projecten na moeten kijken van eerstejaars en ga er dus nog altijd vanuit dat mensen dom zijn :rolleyes: my bad
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#3
die discussie hoort hier niet thuis. en was eerder als stukje humoristisch voorbeeld bedoeld. maar ik staak hem bij deze. ik had hem lolliger voorgesteld, maar dit is vrij mild.

toch zou ik wel iedereen adviseren de "to do" lijstjes eens te herzien, en wat je ermee doet mag je zelf weten. het gaat me iet om degene die zich aangesproken voelen, maar om mensen die tegen meer ervaren members opkijken.

ps: ik voel me totaal niet aangevallen ofzo, ik wou een beetje lol trappen, maar niemand hapt, vandaar dat ik een ander topic zoek om te kijken of mensen happen :wink:
S
SROADSLid
01-01-2024, 00:00
#4
MeejheM zei:
als je nog aanwezig bent:

je laatste 2 zinnen mag je best wat verder uit de doeken doen hoor.
Klik om te vergroten...

Die woordkeuze was misschien wat onhandig. Ik probeer af en toe nog eens wat nieuws en ben in die zin zeker nog experimenteel. Ik doelde meer op de fase die ik door ging nadat ik voor de eerste keer XTC had gebruikt. Het is nooit problematisch geweest, maar ik heb in de periode daarna echt in behoorlijk korte tijd heel veel en vaak verschillende soorten drugs geprobeerd. Het nieuwe is daar wel vanaf en ik ga nu verstandiger met de frequentie van mijn drugsgebruik.
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Skirre zei:
leipebaviaan zei:
Dat weet ik, ik bedoelde er meer mee dat ik elk middel in mijn lijst meerdere keren heb gedaan. :wink:
Klik om te vergroten...

:openmouth: Ik heb deze week projecten na moeten kijken van eerstejaars en ga er dus nog altijd vanuit dat mensen dom zijn :rolleyes: my bad
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:

Blijkbaar scheelt het nogal aan het lezen. Ik raad boeken aan om hier wat aan te doen. Voor de rest accepteer ik alvast je excuses voor je ongepaste opmerking. :wink:
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#6
-alle eerstejaars zijn dom.
-alle eerstejaars zijn mensen(hoop ik).

dat is te weinig informatie om te concluderen dat mensen dom zouden zijn.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."