Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wat ik altijd doe 65% geteste amphetamine vloeibaar maken (injecteer klaar) en dan 2ml dopjes pakkeb, bn ik toch 3 nachten wakker van."
"Non, je ne parle pas francais et je n'aime pas les wallon donc j'utulise mon amfetamine sans "getest te zijn" Ik denk dak google translate nog beter kan! In ieder geval, mijne komt heel dicht van de bron (geen verkoopspraatje), het enige nadeel is dat je in het groot moet aankopen (minimum 100g) maar dat kost ook geen drol dan Klik om te vergroten... Mijne is van test centrum 65% Amphetamine, MA sporen en fenyl acceton thats it, prima te pruimen(y) kan gewoon in minimaal 2gr gekocht worden."
"Maak t vloeibaar.. al heb je 1ML tis wel zuiver... dan koop je maar wa meer, jij wilt gebruiken . Wil je liever nasaal gebruiken dan oraal, al moet ik zeggen van 2ML Oraal ben ik toch wel 3 dagen wakker... al heb ik ADHD, van Nasaal 65% getest slaap ik gewoon na uurtje gesnoven te hebben.."
"Ja, ligt aan de sterkte van je GHB, ik wacht op detox, heb hier GHB liggen waar ik 25ml van aankan en GHB waar ik van 5ml 3 uur nok ga. Heb ook PH tests gedaan, die van 25ML Is 8.4 Te hoog dus. En die van 5ML ( Normale dosis afkick tegen te gaan 3ml om 2 u ) Is 7 PH Erg dik en vormen kristallen als ik em op kamer temp houd, dus moet altijd voor gebruik even schudden en in warm water leggen. Dus weet niet of je GHB getest is, hoe zit t eruit, hoe ruikt t, hoe zijn de bubbels. Doe je vinger eens in de ghb en neem een likje, proeft t echt alleen zout zit er geen troep bij ( Natuurlijk PH is niet gelijk 7 dan, maar ook geen 8+ of 5-.) Brand t kan je PH test doen(Te koop bij aquarium winkels de goede dan), is het boven de 7 weggooien is het onder de 7 betekend t dat er nog GBL in zit, dit is 2x sterker dan GHB en een keer kan geen kwaad, langdurig gebruik wel, smaakt t naar zeep gelijk weggooien. Wat kan je verwachten van een goed effect, ja echt een heel vrij warm gevoel, ga je stil zitten op de bank heb je kans dat je nok gaat( Nok gaan is iedereen bang voor maar het is gewoon in slaap vallen, zo lijkt het), ik zeg niet dat het niet schadelijk is. Dus voel je je moe worden ga iets doen laat je hart pompen, blijf je echt moe ga lekker liggen en val in slaap EDIT: Heb wel skype en webcam, kan wel de verschillen laten zien qua dikte en bubbels etc."
"SmartieAndMe zei: Ik zou denk ik wel dezelfde dosis bijnemen, tenzij het te hard was maar dat valt met 2,5 meestal wel mee. Verder net als met alle drugs: Raketjes zijn goud waard Klik om te vergroten... Ligt echt aan de kwaliteit bij ghb, heb je die van mij en geen tolerantie zal 2,5 voor een meid wel genoeg zijn."
"Heb nu al 4 uur lang prik op me tong door 1 likje te proeven van de 2 rechtste Vraag me af wat die KH is, die is ook minder bij mn goede GHB"
"Fool zei: ZERO- zei: In ph-waarden en verschillende vormen van GHB ben ik verder niet zo geïnteresseerd, bedankt! Klik om te vergroten... Dat zou ik wel zijn, tenzij je heel erg zeker weet dat de GHB écht goede GHB is. Een verkeerde PH-waarde kan er namelijk voor zorgen dat GHB terug reageert naar GBL of al niet volledig is omgezet, wat 2.5 milliliter ineens een stuk sterker maakt. Klik om te vergroten... GBL Kan, dan maar nok, zou eerder uitkijken voor te hoge.. Is ie 7 en al moet je 1 liter opzuipen vanwege slechte kwaliteit, het is iig geen GBL of Gootsteenontstopper! Je wilt advies, dan krijg je advies, spendeer 15 euro aan PH strips, geeft je iig een vertrouwder gevoel en dat er niks geks in zit! 2 Strips vanwege de dunne GHB ging ik het uitkoken, na het uitkoken bleef er een vieze zeep geur aan de GHB vandaar dat ik PH strips en nieuwe halve liter bij een ander ben gaan halen"
"Geen reacties jammer"
"Heej hallo om het kort te houden heb al een ander topic, ben 6 maanden benzo verslaafd en 3 maanden ghb erbij, Ik zit hier nu achter te PC met 2mg Lormetazepam 4mg Flunitradepam 5x Lorazepam 2.5mg en 4mg Alprazolam (0.5mg instant tabletjes) Slaap al 4 nachten niet.. Heb ervaring met Nozinan en Seroquel, Nozinan werkt heerlijk goed bij me, Seroquel 100mg instant release krijg ik zware nachtmerries van maar doet me wel KO. Mn dealer gaf me 1 pil carbamazepine 200mg hoe is de slaap werking hier van en dan vooral met veel GHB tolerantie ( Wakker worden om de 2 a 2 en half uur ) Met seroquel en nozinan slaap ik hier doorheen en ben ik sochtends echt een wrak, maar beter dan stemmen horen en dingen zien zoals nu na 4 nachten niet slapen!"
"Nee met kokend water en een spuitje en filteren, injectie klaar eigenlijk, dus echt pure amfetamine, geen onzuivere pep met water mengen"