Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOntiegelijke trek in pep

Ontiegelijke trek in pep

724 antwoorden
90 weergaven
18-5-2026
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#1
laatste keer was met koninginnedag geloof ik. ik wacht toch mooi tot 3 juli, 1 keer in de zoveel maanden blijft t weer geweldig iedere keer
s
speedjunky69Lid
01-01-2024, 00:00
#2
pffff ik sta er mee op en ga ermee slapen en als ik dan slaap droom ik er vaak over.....

ach ja.....the brain wants dopamine
k
k00kLid
01-01-2024, 00:00
#3
Na 2 jaar gister een klein lijntje gesnoven. Goh wat was het lekker :grin:
h
hchooligun1994Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Hallo,

Gister avond had ik er ook wel weer zin in, lekker een bommetje weggeslikt en lekker met wat vrienden gegamed en lekker ge ouwegoerd over de domste dingen.

Voordeel van speed voor mij is dat ik wat meer durf te zeggen, face 2 face ben ik vrij bescheiden en het lukt me maar niet om er over heen te komen, maar met speed gaat dat met gemak.
Het gaat trouwens steeds beter, durf nu wat sneller mijn mening te geven enzovoorts.

Mvg,
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Na bijna 2 jaar pauze heb ik er ook weer heuul veuul zin an :grin: Heb het al liggen moet alleen nog even wachten tot vanavond :hearteyes:
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#6
buzzy zei:
Na bijna 2 jaar pauze heb ik er ook weer heuul veuul zin an :grin: Heb het al liggen moet alleen nog even wachten tot vanavond :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Laat het je smaken :) !
f
freakychakraLid
01-01-2024, 00:00
#7
Heel veel zin! Gelukkig gaat het vrijdag sneeuwen en het schijnt 70%+ te zijn :mrgreen:

:rockband:
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#8
Morgen gaat dit allemaal op :grin:
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#9
Zaterdag weer een heel klein beetje. :)
i
it'smeLid
01-01-2024, 00:00
#10
clockcable zei:
Morgen gaat dit allemaal op :grin:
Klik om te vergroten...

:hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: schei uit schei uit :P Krijg der spontaan zin in :hearteyes: :mrgreen:
E
EmineLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hm een deadline voor school.... ik wilde wachten tot de q-dance feestfabriek maar dit is toch ook wel erg belangrijk....... :flushed: nou ja eerst maar eens zonder proberen :grin:
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#12
aah nee ik had die foto niet willen zien :grin:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#13
knolselderij zei:
aah nee ik had die foto niet willen zien :grin:
Klik om te vergroten...

VERRASSING!

D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Chris Pontius zei:
knolselderij zei:
aah nee ik had die foto niet willen zien :grin:
Klik om te vergroten...

VERRASSING!

Klik om te vergroten...
:hearteyes:
E
EmineLid
01-01-2024, 00:00
#15
Verslag afgerond om 4 uur maar daarna hele nacht wakker gelegen en nu nog niet fatsoenlijk geslapen, nou mijn trek is weer genezen voor voorlopig :rolleyes:
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#16
Goedzo :)
Ik ben nu één maand bezig en ik gebruik echt veel te veel. want het gaat zó makkelijk bij pep. Maar ik heb nog geen zin om er mee te stoppen :rolleyes:
i
it'smeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Tja, dat krijg je dervan :P Vind drugs nou ook niet bepaald het juiste hulpmiddel voor school :confused: Gewoon op tijd beginnen met alles? Dan hoef je geen nachten door te werken. :rolleyes:
HBO- opleiding en post HBO gedaan, nooit drugs voor nodig gehad :wink: (heb het eigenlijk pas leren kennen na het behalen van al mijn diploma's)
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ben ik weer, en de pep is op :grin:
Also: peplulletje :openmouth:

Hier een foto van de snuifspiegel
Grote resolutie> http://i47.tinypic.com/33bhj11.jpg
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#19
Hier heb ik nooit last van want dan ben ik meestal al bezig.
c
counterstrikertLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik heb ook zo veel zin in pep, maar ik moet er van mezelf ff mee stoppen.. Maar ik zou toch zo graag zo'n mega dikke lijn naar binnen werken dat ik morgen vroeg pas weer trek krijg in een nieuwe dosis.. Ik ga dr alleen helemaal van naar de klote als ik zo door ga dus ik las die pauze maar ff in.. Misschien moet ik over een paar weken maar gewoon terug naar waar t begon elke zaterdag een gram coke, duurder maar gezonder en niet zo aantrekkelijk om dagelijks te gaan doen gezien de kosten..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...3334353637
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."