#1
laatste keer was met koninginnedag geloof ik. ik wacht toch mooi tot 3 juli, 1 keer in de zoveel maanden blijft t weer geweldig iedere keer
buzzy zei:Na bijna 2 jaar pauze heb ik er ook weer heuul veuul zin anHeb het al liggen moet alleen nog even wachten tot vanavond
![]()

clockcable zei:Morgen gaat dit allemaal op![]()
![]()

Chris Pontius zei:



"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."