Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOntiegelijke trek in pep

Ontiegelijke trek in pep

724 antwoorden
95 weergaven
18-5-2026
O
OctogonapusLid
01-01-2024, 00:00
#1
verdomd erg!

maar nu ik al behoorlijk lang naar mijn muur heb ligge stare met deze hitte in bed ben ik toch al iets minder enthousiast :openmouth:

maar geen spijt hoor :rock:
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dat vond ik ook een beetje hypocriet overkomen. :P Ze zal wel clean bedoelen in de zin van verantwoord gebruik en misbruik. Geen verslaving meer. Blijft wel apart overkomen, het contrast oogt wat groot.
W
WeLoveItLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wat fijn dat het weer zaterdag is :mrgreen: word weer fijne avond aan de pep heb gister speciaal niet gebruikt zodat ik zaterdagochtend fris zou beginnen en zo vind ik mijn pep het lekkerst. Maar man je zweet er wat van af niet normaal met deze hitte maar genoeg vocht naar binnen gooien dan komt t wel goed :rockband: :rock: :wave:
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#4
Net dacht ik wel, speed zou nou wel relaxed zijn. Maarja, ik ga er maar neit achteraan. Heb eht absoluut niet nodig en kan makkelijk zonder, maar toch opvallend. Steeds als er iets echt kuts gebeurd is dat toch een van de eerste gedachtes die door m'n hoofd gaat. Gelukkig is het niet moeilijk te weerstaan, al moet ik zeggen dat wanneer ik eht in huis had de stap misg wel al was gemaakt voor ik er erg in had.
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#5
Gister een puntje gekregen van iemand dus die trek was wel weg ('t was zo'n drie weken geleden)
:grin: ja nu heb ik wel weer geduld tot volgende week
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Is het zover ?
Beanhead word speedhead.
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#7
volgende week woensdag op me verjaardag mag ik weer. dat is weer voor het eerst sinds maanden (3 of 4 ofzo?)
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#8
Carlitos zei:
Is het zover ?
Beanhead word speedhead.
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: Is leuk stofje toch?
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#9
Beanhead zei:
Carlitos zei:
Is het zover ?
Beanhead word speedhead.
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: Is leuk stofje toch?
Klik om te vergroten...

Stofje ?
Dan is je neus bij deze een swiffer.

'De lijn verdwijnt waar swiffer verscjijnt.
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#10
:rock: ja man swifferneus

Maar het zal nog tot augustus duren ipv volgende week, achja :)
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#11
Moon zei:
Mensen die pep verkopen, PB mij!


:confused: Da hoeft niet hoor :grin:
Klik om te vergroten...

en dat is een ban... :wave:
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#12
Had voor de wedstrijd NL - BRA grammetje pep gehaald
Maar ik had niet verwacht dat het zo tering warm zou worden, dus maar verstandig gedaan en mooi laten liggen, bier smaakte er niet minder om iig :beer:

Net een klein puntje genomen om em te 'testen' :P

Maar dat gaat iig een mooi feestje worden morgen als we de finale bereiken dat heb ik al gezien.. :grin:
M
MoonLid
01-01-2024, 00:00
#13
Wat heb ik een trek in pep niet normaal meer!!!
Maar het is hier gewoon onvindbaar :angry: Kan het nergens meer krijgen en daar baal ik goed van! Probleem is dat ik m'n vroegere connecties kwijt ben en dat maakt het nog veel lastiger, kan moeilijk zomaar iemand op straat aanspreken :openmouth:
't wordt tijd dat ik weer aan de pep geraak in ieder geval want het is alweer zoooo lang geleden!!! :angry: :angry: :angry: Heb nog wel vakantie nu dus alle tijd om een nachtje (of een paar?) door te halen!
O
OctogonapusLid
01-01-2024, 00:00
#14
Moon zei:
Wat heb ik een trek in pep niet normaal meer!!!
Maar het is hier gewoon onvindbaar :angry: Kan het nergens meer krijgen en daar baal ik goed van! Probleem is dat ik m'n vroegere connecties kwijt ben en dat maakt het nog veel lastiger, kan moeilijk zomaar iemand op straat aanspreken :openmouth:
't wordt tijd dat ik weer aan de pep geraak in ieder geval want het is alweer zoooo lang geleden!!! :angry: :angry: :angry: Heb nog wel vakantie nu dus alle tijd om een nachtje (of een paar?) door te halen!
Klik om te vergroten...

als er weer een keer een feestje is, gewoon 15 min of half uurtje op de wc staan kome zat contacte langs :wink:
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#15
Op de wc leer je veel nieuwe mensen kennen :tearsofjoy:

Ik heb trouwens 4 gram pep met oranje kleurstof erin :)
k
kimz19Lid
01-01-2024, 00:00
#16
arggghh ik heb er zoooooo geeen zin in. of toch wel? :grin: nee, ja, nee, of toch wel?
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#17
Moon zei:
Wat heb ik een trek in pep niet normaal meer!!!
Maar het is hier gewoon onvindbaar :angry: Kan het nergens meer krijgen en daar baal ik goed van! Probleem is dat ik m'n vroegere connecties kwijt ben en dat maakt het nog veel lastiger, kan moeilijk zomaar iemand op straat aanspreken :openmouth:
't wordt tijd dat ik weer aan de pep geraak in ieder geval want het is alweer zoooo lang geleden!!! :angry: :angry: :angry: Heb nog wel vakantie nu dus alle tijd om een nachtje (of een paar?) door te halen!
Mensen die pep verkopen, PB mij!
Klik om te vergroten...

OT: nee heb geen trek.
M
MoonLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mensen die pep verkopen, PB mij!


:confused: Da hoeft niet hoor :grin:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#19
Marla Singer zei:
Moon zei:
Mensen die pep verkopen, PB mij!


:confused: Da hoeft niet hoor :grin:
Klik om te vergroten...

en dat is een ban... :wave:
Klik om te vergroten...
Dat zei zij niet. Dat zei Petrovic en zij kan blijkbaar niet quoten.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#20
Oeps, even niet verder terug gekeken... :flushed: Iemand had een melding gemaakt van haar post en ik had dus alleen daar naar gekeken. Zal haar dan meteen even unbannen dan. :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...3334353637
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."