Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDag na speed

Dag na speed

33 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#1
South Park kijken...
P
Pierre-JeanLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik heb dus duidelijk of nog nooit echt los gegaan op speed of ik heb speed waar je geen kater van hebt of ik kan tegen speed om de een of andere reden heel goed tegen :) Het enige dat ik een beetje heb is dat iik iet of wat prikkelbaarder ben de tweede dag erna, maar ik ben voor de rest zo een eitje, dat zelfs dat eigenlijk positief et noemen valt :) De dag erna gewoon lekker stevig ontbijten, netflix op, een paar liter water (puur voor de dorst) en chillen maar. Als het meezit ook nog beetje seks :)
s
spoutLid
01-01-2024, 00:00
#3
Potverdrie speed sloopt je ok, maar pruimen werken echt geweldig.
GELOOF ME DRINK PRUIMENSAP.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#4
spout zei:
Godverdomme speed sloopt je ok, maar pruimen werken echt geweldig.
GELOOF ME DRINK PRUIMENSAP.
Klik om te vergroten...
Taalgebruik?
s
spoutLid
01-01-2024, 00:00
#5
De Dunne zei:
Taalgebruik?
Klik om te vergroten...

Ja mijn excuses. IK merk het nu pas.
Potverdrie is het juiste woord :)
N
NietingebruikLid
01-01-2024, 00:00
#6
Meestal neem ik bij.
En als het op is als een gek blowen.
Jointjes roken na de speed doet wonderen!
N
NomiLid
01-01-2024, 00:00
#7
Veel viataminen eten/innemen idd lekker douchen en heerlijk met een kopje thee op de bank hangen..
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#8
Koop L-tyrosine, dit stimuleert namenlijk de aanmaak van dopamine, adrenaline en noradrenaline die je met pep juist verbruikt. Ik voel me de volgende dag een stuk fitter en heb geen koppijn (ik neem nooit veel pep)

Het is net als 5-htp die serotonine aanmaak stimuleert.

HET WERKT ECHT!!!! :rock:
P
PsyworkzLid
01-01-2024, 00:00
#9
Douche nemen
Pasta'tje ofzo eten, iets wat makkelijk naar binnen werkt.
Dikke joints roken & Filmpjes kijken

Doet wonderen!
V
Vrouwtje_AmsterdamLid
01-01-2024, 00:00
#10
GHB laat je lichaam lekker ontspannen, en dan val ik lekker in slaap, toch nog even die paar uurtjes slaap meepakken!

Eten + veel sojamelk drinken!!!! :hearteyes:
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Sjpeezer zei:
Wat doen jullie de dag na speed? Ik bedoel als het uitgewerkt is?
Klik om te vergroten...

Meer speed pakken.....
P
PaRa[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#12
als ik brak van de speed ben vind ik het heel chill om jointjes te roken.
en dan eten en slapen
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ja, dat is een oplossing. Maar dat is niet altijd de goede oplossing.

Ik heb eigenlijk als ik iets gebruik, no matter what, dan merk ik nooit iets van een 'kater' de volgende dag.
:)
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#14
als je thuis komt derect in men bed, goed slapen als dat lukt.
anders 4 tot 6 uur rusten in men bed, een vast uur meestal.
dan voel ik me beter de dag erna. de volgende ochtend eens goed douchen, eten, appelsap drinken, dikke joint smoren en men eige heel de dag op de zetel leggen, als ik die dag niks speciaal aan de hand heb.
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#15
gewoon goed gezond eten
F
FlunitrazespeedLid
01-01-2024, 00:00
#16
Als je occasioneel speed neemt voor een feestje ofzo..ga dan gewoon niet speed ligge snuive gelijk als coke..(zielig om het kwartier naar het toilet..)
Als je weet dat je meestal totaal naar de zak bent de dag erna, neem dan de volgende keer gewoon iets minder..
ja dat klinkt niet zo leuk maar speed is gewoon totaal anders en de meeste mensen vermaken zich evengoed met een paar lijntjes dan wanneer ze ne gram binnenkappen op een avond
drink er alcohol op en zorg dat je diezelfde avond slaapt..is heeel goed te doen..en op die manier voel je er niet echt veel van de dag erna
less is nog altijd more met speed :rock:
S
S-pietfriekLid
01-01-2024, 00:00
#17
De dag na speed, neem ik meer speed.. doh... :rock:
d
de_psychonautLid
01-01-2024, 00:00
#18
Flunitrazespeed zei:
Als je occasioneel speed neemt voor een feestje ofzo..ga dan gewoon niet speed ligge snuive gelijk als coke..(zielig om het kwartier naar het toilet..)
Als je weet dat je meestal totaal naar de zak bent de dag erna, neem dan de volgende keer gewoon iets minder..
ja dat klinkt niet zo leuk maar speed is gewoon totaal anders en de meeste mensen vermaken zich evengoed met een paar lijntjes dan wanneer ze ne gram binnenkappen op een avond
drink er alcohol op en zorg dat je diezelfde avond slaapt..is heeel goed te doen..en op die manier voel je er niet echt veel van de dag erna
less is nog altijd more met speed :rock:
Klik om te vergroten...

Kan ik beamen en ga ook zoor zuivere kwaliteit speed, de cafeïne in speed is ook killing.

Stel dat er 50% cafeïne in versneden pep zit, als je dan een halve gram pep weg werkt, komt er dus 250 mg cafeïne in je lichaam.

Als je dan nog eventjes weet dat cafeïne een halfwaarde tijd van 5 uur heeft en een sterke bak koffie een cafeïne gehalte heeft van 80mg, werk je dus eventjes 3 goede bakken koffie naar binnen (of meer zelfs als je meer neemt of het meer versneden is).

Dan is het dus ook zo dat 5 uur later nog steeds de helft van de cafeïne in je lichaam zit, dus nog steeds anderhalve bak koffie en ik kan sowieso niet slapen met meer dan een bak koffie in mijn bloed.
F
FlunitrazespeedLid
01-01-2024, 00:00
#19
Marla Singer zei:
South Park kijken...
Klik om te vergroten...

ooh ja!! :grin:
Helaas hebk al alles veel te vaak gekeken tijdens zo'n momenten..
w
wcpapierLid
01-01-2024, 00:00
#20
K ben eigenlijk nooit brak na speed gebruik.
Behalve als ik 2 dagen wakkertje ben, maar dat is dan ook meer omdat je lichaam op is.

sterker nog, als ik wat pilletjes opheb en ik neem ook speed daarbij ben ik de volgende dag ook vrijwel niet brak.

heb dan ook ADD (ja geen onzin, is bevestigd door het riagg)
en word ook niet echt actief van speed.

voelt meer een beetje als coke eigenlijk :tearsofjoy:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."