Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDag na speed

Dag na speed

33 antwoorden
23 weergaven
18-5-2026
V
Vrouwtje_AmsterdamLid
01-01-2024, 00:00
#1
GHB laat je lichaam lekker ontspannen, en dan val ik lekker in slaap, toch nog even die paar uurtjes slaap meepakken!

Eten + veel sojamelk drinken!!!! :hearteyes:
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Sjpeezer zei:
Wat doen jullie de dag na speed? Ik bedoel als het uitgewerkt is?
Klik om te vergroten...

Meer speed pakken.....
P
PaRa[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#3
als ik brak van de speed ben vind ik het heel chill om jointjes te roken.
en dan eten en slapen
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja, dat is een oplossing. Maar dat is niet altijd de goede oplossing.

Ik heb eigenlijk als ik iets gebruik, no matter what, dan merk ik nooit iets van een 'kater' de volgende dag.
:)
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#5
als je thuis komt derect in men bed, goed slapen als dat lukt.
anders 4 tot 6 uur rusten in men bed, een vast uur meestal.
dan voel ik me beter de dag erna. de volgende ochtend eens goed douchen, eten, appelsap drinken, dikke joint smoren en men eige heel de dag op de zetel leggen, als ik die dag niks speciaal aan de hand heb.
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#6
gewoon goed gezond eten
F
FlunitrazespeedLid
01-01-2024, 00:00
#7
Als je occasioneel speed neemt voor een feestje ofzo..ga dan gewoon niet speed ligge snuive gelijk als coke..(zielig om het kwartier naar het toilet..)
Als je weet dat je meestal totaal naar de zak bent de dag erna, neem dan de volgende keer gewoon iets minder..
ja dat klinkt niet zo leuk maar speed is gewoon totaal anders en de meeste mensen vermaken zich evengoed met een paar lijntjes dan wanneer ze ne gram binnenkappen op een avond
drink er alcohol op en zorg dat je diezelfde avond slaapt..is heeel goed te doen..en op die manier voel je er niet echt veel van de dag erna
less is nog altijd more met speed :rock:
S
S-pietfriekLid
01-01-2024, 00:00
#8
De dag na speed, neem ik meer speed.. doh... :rock:
d
de_psychonautLid
01-01-2024, 00:00
#9
Flunitrazespeed zei:
Als je occasioneel speed neemt voor een feestje ofzo..ga dan gewoon niet speed ligge snuive gelijk als coke..(zielig om het kwartier naar het toilet..)
Als je weet dat je meestal totaal naar de zak bent de dag erna, neem dan de volgende keer gewoon iets minder..
ja dat klinkt niet zo leuk maar speed is gewoon totaal anders en de meeste mensen vermaken zich evengoed met een paar lijntjes dan wanneer ze ne gram binnenkappen op een avond
drink er alcohol op en zorg dat je diezelfde avond slaapt..is heeel goed te doen..en op die manier voel je er niet echt veel van de dag erna
less is nog altijd more met speed :rock:
Klik om te vergroten...

Kan ik beamen en ga ook zoor zuivere kwaliteit speed, de cafeïne in speed is ook killing.

Stel dat er 50% cafeïne in versneden pep zit, als je dan een halve gram pep weg werkt, komt er dus 250 mg cafeïne in je lichaam.

Als je dan nog eventjes weet dat cafeïne een halfwaarde tijd van 5 uur heeft en een sterke bak koffie een cafeïne gehalte heeft van 80mg, werk je dus eventjes 3 goede bakken koffie naar binnen (of meer zelfs als je meer neemt of het meer versneden is).

Dan is het dus ook zo dat 5 uur later nog steeds de helft van de cafeïne in je lichaam zit, dus nog steeds anderhalve bak koffie en ik kan sowieso niet slapen met meer dan een bak koffie in mijn bloed.
F
FlunitrazespeedLid
01-01-2024, 00:00
#10
Marla Singer zei:
South Park kijken...
Klik om te vergroten...

ooh ja!! :grin:
Helaas hebk al alles veel te vaak gekeken tijdens zo'n momenten..
w
wcpapierLid
01-01-2024, 00:00
#11
K ben eigenlijk nooit brak na speed gebruik.
Behalve als ik 2 dagen wakkertje ben, maar dat is dan ook meer omdat je lichaam op is.

sterker nog, als ik wat pilletjes opheb en ik neem ook speed daarbij ben ik de volgende dag ook vrijwel niet brak.

heb dan ook ADD (ja geen onzin, is bevestigd door het riagg)
en word ook niet echt actief van speed.

voelt meer een beetje als coke eigenlijk :tearsofjoy:
F
FlunitrazespeedLid
01-01-2024, 00:00
#12
wat goed voor je
T
TchillerkeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Sjpeezer zei:
Wat doen jullie de dag na speed? Ik bedoel als het uitgewerkt is? Veel fruit eten enzo? Ik bedoel hier handelingen om de brakheid een beetje tegen te gaan.

Alvast bedankt, Sjpeezer.
Klik om te vergroten...

Wat ik doe meestal is een goei douchke pakken, wat appelsiensap drinken en een klein bordje spaghetti om mee te beginnen. da ga allemaal heel vlot binnen en door de douche krijg je al een iets beter gevoel. Veel rusten na al die inspanningen wa films zien ofzo :) En voor de rest inderdaad fruit eten (bananen, kiwi's) veel fruit met vitamine c :wink: en ik drink dan ook nog altijd een multivitaminetabletje, voel je de zelfde dag misschien niet meer maar de 2e dag kan da wel helpen :)
l
lysergic binkLid
01-01-2024, 00:00
#14
Sluit me aan bij het bovenstaande, alhoewel nbadje nog beter is, indien je daar over beschikt.
En het bloed stroomd dan naar prettige plekken van de warmte, waarna (met gevulde maag liefst ) je je vriendin nog eens zo stevig de hoeken van de slaapkamer kan laten zien, dat ze een week nadien met blozende kaken beseft dat haar gekreun waarschijnlijk de reden is dat de voorheen immer vriendelijke buurman ons niet meer toezwaaid tot zijn pols bijna breekt .
Ach laat die burgerlul maar verder zijn gras maaien en onkruid wieden om de schijn op te houden dat mensen met nkeurig onderhouden voortuintje , binnenskamers monopoly spelen op winteravonden of na een bord hutsepot al het elektrisch lakentje laten voorwarmen. Om dat ze geloven dat de uren slaap voor 00 u dubbel tellen.
Het is zoals de oude Belgische plattelandsspreuk (niet de mijne, ntikkeltje vrouwonvriendelijk ) vanboven blinken en vanonder stinken. Wie dus de schijn hoog houd kan verdacht zijn dames en heren. Het oog kan bedrogen worden, de visuele tovenaars zijn maar stikkende mimespelers , die niemand geloofd en blauw wordend onder hun shminklaag onder oorverdovend applaus sterven.Moraal van het verhaal, laat dat gekreun maar vrijuit vloeien midden de nacht
.Je zal slapen als nbouwvakker of ngrachtendelver nadien.Leef mens leef ! @Tchillerke

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."