Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDag na speed

Dag na speed

33 antwoorden
24 weergaven
18-5-2026
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#1
gewoon goed gezond eten
F
FlunitrazespeedLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als je occasioneel speed neemt voor een feestje ofzo..ga dan gewoon niet speed ligge snuive gelijk als coke..(zielig om het kwartier naar het toilet..)
Als je weet dat je meestal totaal naar de zak bent de dag erna, neem dan de volgende keer gewoon iets minder..
ja dat klinkt niet zo leuk maar speed is gewoon totaal anders en de meeste mensen vermaken zich evengoed met een paar lijntjes dan wanneer ze ne gram binnenkappen op een avond
drink er alcohol op en zorg dat je diezelfde avond slaapt..is heeel goed te doen..en op die manier voel je er niet echt veel van de dag erna
less is nog altijd more met speed :rock:
S
S-pietfriekLid
01-01-2024, 00:00
#3
De dag na speed, neem ik meer speed.. doh... :rock:
d
de_psychonautLid
01-01-2024, 00:00
#4
Flunitrazespeed zei:
Als je occasioneel speed neemt voor een feestje ofzo..ga dan gewoon niet speed ligge snuive gelijk als coke..(zielig om het kwartier naar het toilet..)
Als je weet dat je meestal totaal naar de zak bent de dag erna, neem dan de volgende keer gewoon iets minder..
ja dat klinkt niet zo leuk maar speed is gewoon totaal anders en de meeste mensen vermaken zich evengoed met een paar lijntjes dan wanneer ze ne gram binnenkappen op een avond
drink er alcohol op en zorg dat je diezelfde avond slaapt..is heeel goed te doen..en op die manier voel je er niet echt veel van de dag erna
less is nog altijd more met speed :rock:
Klik om te vergroten...

Kan ik beamen en ga ook zoor zuivere kwaliteit speed, de cafeïne in speed is ook killing.

Stel dat er 50% cafeïne in versneden pep zit, als je dan een halve gram pep weg werkt, komt er dus 250 mg cafeïne in je lichaam.

Als je dan nog eventjes weet dat cafeïne een halfwaarde tijd van 5 uur heeft en een sterke bak koffie een cafeïne gehalte heeft van 80mg, werk je dus eventjes 3 goede bakken koffie naar binnen (of meer zelfs als je meer neemt of het meer versneden is).

Dan is het dus ook zo dat 5 uur later nog steeds de helft van de cafeïne in je lichaam zit, dus nog steeds anderhalve bak koffie en ik kan sowieso niet slapen met meer dan een bak koffie in mijn bloed.
F
FlunitrazespeedLid
01-01-2024, 00:00
#5
Marla Singer zei:
South Park kijken...
Klik om te vergroten...

ooh ja!! :grin:
Helaas hebk al alles veel te vaak gekeken tijdens zo'n momenten..
w
wcpapierLid
01-01-2024, 00:00
#6
K ben eigenlijk nooit brak na speed gebruik.
Behalve als ik 2 dagen wakkertje ben, maar dat is dan ook meer omdat je lichaam op is.

sterker nog, als ik wat pilletjes opheb en ik neem ook speed daarbij ben ik de volgende dag ook vrijwel niet brak.

heb dan ook ADD (ja geen onzin, is bevestigd door het riagg)
en word ook niet echt actief van speed.

voelt meer een beetje als coke eigenlijk :tearsofjoy:
F
FlunitrazespeedLid
01-01-2024, 00:00
#7
wat goed voor je
T
TchillerkeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Sjpeezer zei:
Wat doen jullie de dag na speed? Ik bedoel als het uitgewerkt is? Veel fruit eten enzo? Ik bedoel hier handelingen om de brakheid een beetje tegen te gaan.

Alvast bedankt, Sjpeezer.
Klik om te vergroten...

Wat ik doe meestal is een goei douchke pakken, wat appelsiensap drinken en een klein bordje spaghetti om mee te beginnen. da ga allemaal heel vlot binnen en door de douche krijg je al een iets beter gevoel. Veel rusten na al die inspanningen wa films zien ofzo :) En voor de rest inderdaad fruit eten (bananen, kiwi's) veel fruit met vitamine c :wink: en ik drink dan ook nog altijd een multivitaminetabletje, voel je de zelfde dag misschien niet meer maar de 2e dag kan da wel helpen :)
l
lysergic binkLid
01-01-2024, 00:00
#9
Sluit me aan bij het bovenstaande, alhoewel nbadje nog beter is, indien je daar over beschikt.
En het bloed stroomd dan naar prettige plekken van de warmte, waarna (met gevulde maag liefst ) je je vriendin nog eens zo stevig de hoeken van de slaapkamer kan laten zien, dat ze een week nadien met blozende kaken beseft dat haar gekreun waarschijnlijk de reden is dat de voorheen immer vriendelijke buurman ons niet meer toezwaaid tot zijn pols bijna breekt .
Ach laat die burgerlul maar verder zijn gras maaien en onkruid wieden om de schijn op te houden dat mensen met nkeurig onderhouden voortuintje , binnenskamers monopoly spelen op winteravonden of na een bord hutsepot al het elektrisch lakentje laten voorwarmen. Om dat ze geloven dat de uren slaap voor 00 u dubbel tellen.
Het is zoals de oude Belgische plattelandsspreuk (niet de mijne, ntikkeltje vrouwonvriendelijk ) vanboven blinken en vanonder stinken. Wie dus de schijn hoog houd kan verdacht zijn dames en heren. Het oog kan bedrogen worden, de visuele tovenaars zijn maar stikkende mimespelers , die niemand geloofd en blauw wordend onder hun shminklaag onder oorverdovend applaus sterven.Moraal van het verhaal, laat dat gekreun maar vrijuit vloeien midden de nacht
.Je zal slapen als nbouwvakker of ngrachtendelver nadien.Leef mens leef ! @Tchillerke
L
Love FunLid
01-01-2024, 00:00
#10
Afgelopen weekend voor het eerst speed gebruikt. Meer dan 1 gram. Ik heb wel coke gesnoven en wel eens een pilletje gehad. Voelde me bij elk gebruik lekker. Maar volgens mij ben ik in een trip terecht gekomen. Wel een hele positieve. Voelde me die avond lekker. Maar eenmaal op bed.. Mijn lichaam leek wel een bron van positief aanmakend impulsen. Soort van electrische schokjes. Tintelingen door het hele lichaam. Verlichtende geest. Alles kon ik plaatsen. Ik ging er vol doorheen. De trip heeft me verrast. Positief. Zijn er mensen die soortgelijke ervaring hebben gehad met speed?
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#11
Voor het eerst speed gebruikt. Meer dan 1 gram? Idiote hoeveelheid joh! Of zat er zo weinig amfetamine in je speed? :flushed:

De ervaring die je omschrijft ken ik zeker ja. Maar die heb ik al vanaf 100mg. Ik noem ze altijd "kippenvelaanvalletjes" en die kunnen zich beperken tot één plek, meestal mijn hoofd maar soms ook andere duidelijk aanwijsbare plekken, tot hele golven kippenvel die over mijn lijf stromen en lang aanhouden. Voel me op speed zeker verlicht, helder en inderdaad euforisch. Verder wil ik praten/chatten met zoveel mogelijk mensen tegelijk en ben ik het liefst met 20 dingen tegelijk bezig.

Zo'n 12 uur na mijn laatste lijntje (de volgende dag dus) ben ik uiteraard niet meer high, maar heb ik nog wel een soort afterglow achtig gevoel. Ik beschrijf dat het beste als nog steeds praatgraag, helder en scherp maar wel met een relaxte ondertoon. Ik kan dan heerlijk genieten van lekker liggen, en warm dekentje en iets te eten, maar moe ben ik niet.
B
BasvanHovenLid
01-01-2024, 00:00
#12
Van alle drugs die ik gebruikt heb (en dat zijn er niet zoveel) vind ik speed een categorie apart. Het is een enorm potente drug. Ik bedoel dat de prijs statistisch gezien erg laag is, het effect super lang duurt, en de manier van inname (snuiven, oraal) niet super onplezierig zijn waardoor opnieuw doseren erg makkelijk is.

Ik heb vaak meerdere nachten doorgehaald omdat ik stom genoeg teveel had genomen en dit raad ik je absoluut niet aan. Mijn keren speed zijn op een handvol te tellen, dus ik ben geen expert, maar ik kan je welgemeend advies geven over 2 gevaren die ik zelf heb ervaren namelijk:

1. Herdoseren.
2. Voedsel en drinken.

Herdoseren is gevaarlijk omdat het effect zo lang kan duren zonder dat je het zelf écht doorhebt, en omdat sommige effecten later pas optreden in combinatie met slapeloosheid. (ik heb nog nooit getript op psychedelica, maar ik heb vaak na dagen wakker te te zijn op speed met handen in het haar gezeten, denkend: wtf heb ik gedaan ik space 'm de pan uit! Dit vond ik persoonlijk niet heel leuk)

Ik heb totaal geen behoefte aan voedsel op speed maar ik kan dit wel aanraden en vooral de dag erna. Bananen, mandarijnen, cashewnoten, broccoli, forceer jezelf. Speed is een aanslag op je lichaam, je hebt voedsel nodig ook al voelt dat niet zo.

I hate and love speed.
Hate omdat ik er niet mee om kan gaan zoals het de bedoeling is, en love omdat ik me zo zelfverzekerd, sterk en simpelweg koning voel als ik het heb gebruikt.)
Z
ZweibeinerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Wat voor mij het beste werkt.
Tijdens en na de speed trip melk en fruit dranken en multivitamine drinken. Ik heb geen last meer van koppijn en wat andere kwaaltjes worden ook minder.
Natuurlijk ook goed eten de dag na speed, lekker gezond vooral. Ik bestel de dag na speed vaak ook eten want ik heb geen zin om zelf te koken maar wil wel graag iets gezonds met allerlei voedingswaarde hebben.
B
Bibi31Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik doe t zo: zodra de come down begint lekker een alprazolam nemen die haalt de scherpe randjes van je dip af. Of je heb helemaal geen dip zoals ik dan alleen heerlijk lui. Hierdoor kan je eventueel nog wel even lekker genieten van de vaagheid en slap ouwehoeren evt een douche pakken. Als ik wil gaan slapen neem ik 2x 20 mg temazepam . Rook nog een peukie en ga op bed liggen. Je voelt je lekker zweverig misschien gaat t een beetje tintelen. Binnen 15 min lig ik wel tussen de 5 en 8 uur in coma. Word ik toch eerder wakker pak ik nog een alprazolam als ik me brak voel smoothies maken en gezond eten en vooral lekker op bed liggen. Geen dip en geen plafonddienst
P
Pierre-JeanLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik heb dus duidelijk of nog nooit echt los gegaan op speed of ik heb speed waar je geen kater van hebt of ik kan tegen speed om de een of andere reden heel goed tegen :) Het enige dat ik een beetje heb is dat iik iet of wat prikkelbaarder ben de tweede dag erna, maar ik ben voor de rest zo een eitje, dat zelfs dat eigenlijk positief et noemen valt :) De dag erna gewoon lekker stevig ontbijten, netflix op, een paar liter water (puur voor de dorst) en chillen maar. Als het meezit ook nog beetje seks :)
s
spoutLid
01-01-2024, 00:00
#16
Potverdrie speed sloopt je ok, maar pruimen werken echt geweldig.
GELOOF ME DRINK PRUIMENSAP.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#17
spout zei:
Godverdomme speed sloopt je ok, maar pruimen werken echt geweldig.
GELOOF ME DRINK PRUIMENSAP.
Klik om te vergroten...
Taalgebruik?
s
spoutLid
01-01-2024, 00:00
#18
De Dunne zei:
Taalgebruik?
Klik om te vergroten...

Ja mijn excuses. IK merk het nu pas.
Potverdrie is het juiste woord :)
N
NietingebruikLid
01-01-2024, 00:00
#19
Meestal neem ik bij.
En als het op is als een gek blowen.
Jointjes roken na de speed doet wonderen!
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#20
South Park kijken...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."