Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNoob vraagjes over deez drug

Noob vraagjes over deez drug

148 antwoorden
34 weergaven
18-5-2026
Z
ZweibeinerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dat het amfetamine was weet ik zeker, dat is getest.

Voor de rest ben ik deze avond stronteigenwijs, ik heb de drug genomen. Ja ik weet hoe dom dat klinkt want ik wild wachten enzo. Maar nu met de drug in mij systeem boeit het me eigenlijk weinig.

Was op het begin er nerveus maar nu ben ik vollop aan het genieten. Heb in 3x snuiven ong. 75-90 mg genomen. Ik merk inderdaad dat je snel bij wio pakken. Ik vond na de eerste 2 snuifjs dat ik de drug niet genoeg merkte, over een period van 1,5 uur nu dus 3 snuifjs gepakt. Ik heb al afgeaproken daar het daar vanavond bij gaat blijven.

Boh, die voelt heel erg aan als mdma, eufori net wat anders maar de 2 hebben een hoop overeenkomsten voor mij. Lichamelijk zelfde soort high n ik vol me geestelijk ok heerlijk. Adem een beetje hetzelfde, diep inademen en zuchtnd uitademen.
Ik kan niet zeggen dat ik energie krijg van deze stof. Ik lig voorao lekker op de bank te genieten en en beetje te kletsen en op een andere plek een rapport aan het schrijvn die vol met schrijfouten zit.

Ben benieud of ik mijngo hog groter ga voel worden. Op het moment heb ik hiet het idee dat het mij ego vergroot, schaamte is wel duidlijk mindr.

Tot u to vind ik dit een leuke drug en ik schat de kans groot aanwezig dze in d toekomst vaker te zulleb gebruikn.

Hier esxcuses voor min spelfoutn, heb geen zin om veel te tijd te stoppen in ze te coriigeren en op het moment boeite het me ook echt lang niet zoveel als normaal dat er schrijfouten staan. Besteed mij tijd op het moment liever aan andre dingen dan corrigeren van ietw at me nu nit boeit.
Tot u toe dus gelukkig ook nit irritant druk voor mij tripsitter. Komende dagen vrij dus laat die kater maar komen. Zoals ik m nu vol is het d kater wel waard.

Fijne avond luitjs en wellicht dat ik hier vanavond nog langs kom om meer info te delen over mij staat van welzijn.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Boh, die voelt heel erg aan als mdma, eufori net wat anders maar de 2 hebben een hoop overeenkomsten voor mij.
Klik om te vergroten...
Dit bedoel ik dus met fase 1 van speed gebruik :wink: (de hele lange post die ik had gekopieerd van bleulight).
Het is idd een beetje als mdma in het begin
Maar dat gaat weg als je in fase 2 zit.

En ik merk aan je post dat je het naar je zin hebt
Lkkr lang :mrgreen: .
Nog veel suc6 en sterkte met de kater gabber.
Z
ZweibeinerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dank je wel man.

Heb nu echt zin in karaoke haha. Ja die fase 1 wil ik zeker niet voorbij gaan.

Dingen die me nu het meest tegen staan is dat ik het warm koud heb. trui aan is warm, trui uit is gelijk koud. Het is moeilijk om mij lichaamstemperatuur gelijk te houden.

Zo even met de honden eruit en dan eens naar boven gaan denk ik zo, daarna samen douchen. Ben heelmbenieuwd of dat ook net zo ubergoed voelt als op mdma.

Sigaret smaakt trouwens ook veel beter. Merk dat ik ook veel grotere hijsen neem dan normaal.mzin in een joint is er eigenlijk helemaal niet.

Ik ben blij dat ik een klein jaar geleden besloten heb om de wereld van hard drugs te gaan ontdekken. Alhoewel het ook vast een deel drug is die dat nu zegt haha.

Vind het ook wel heerlijk om hier wat te schrijven nu ik ondr invloed ben.

Laterz! :rock: :rockband:
L
LysergineLid
01-01-2024, 00:00
#4
Haha, herkenbaar wat je schrijft. Tijdens speed vind ik het fijn om mijn gedachten op papier te zetten met tijdsaanduiding erbij. Let maar eens op je handschrift. Ik kan mijn gedachten dan veel beter verbaal uitdrukken en schrijf dan ook een stuk sneller waarbij ik de letters onderling behoorlijk afraffel. Schrijven voelt alsof je dan je gedachten met een persoon ventileert.
Z
ZweibeinerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Jeej joint! de joint die in de volgende post beschreven staat als de joint die ik ging roken en daarna mijn verhaal over vanavond te posten. Ik had al een idee dat hij lang was, maar zat op mijn tab te typen dus weinig overzicht en geen zin om te kijken hoe en wat er stond. Ik wilde praten, niet mijn werk nakijken. (dat is al de hele avond het probleem, ik zou verwachten dat ik op een gegeven moment niks meer te vertellen heb maar dat is absoluut niet waar, ik sta er zelf ook van te kijken. Vooral ook de need om maar te moeten blijven communiceren met de wereld.
Nu bleek, wat niet geheel als een verrassing is gekomen, dat mijn stuk tekst iets te groot is. Ik heb hem als het goed is opgeslagen. Ik zit nu beneden achter de computer en heb nog niet gekeken of het opslaan ook werkt.

Ik ben niet meer bezig met plafond dienst om de volgende reden. Ik kan uiteraard niet slapen, heel apart hoe ontzettend wakker ik me voel. Ik had op zijn minst enige vermoeidheid verwacht maar zoals ik me nu voel heb ik mijn twijfels of ik vannacht wel kan slapen.

Op zich heb ik geen moeite met plafond dienst, ik voel me nog steeds kiplekker. Lekker wakker en opgewekt en nog heel veel zin in praten. Langzaam merk ik dat ik steeds minder onzin begin te typen maar bij vlagen is het nog erg.
Het probleem wat ik heb met plafondienst is dat mijn vriend slaapt. Ik heb in het te grote stuk een deel geschreven hierover wat eigenlijk helemaal niet boeiend is maar wel de moeite waard om te vertellen tijdens mijn tijdverdrijf hier op het forum. Want ik kon geen betere plek verzinnen om mezelf te vermaken.

Ik heb half 17 tot 18 3 lijntjes genomen, en ik heb er nog steeds heel veel moeite mee om niet te communiceren. Het voelt gewoon ontzettend heerlijk en waarschijnlijk door de drug (groter ego, minder schaamte?) heb ik er geen probleem mee om mijn nachtgedachtes te delen met iedereen. Ik voel die behoefte heel sterk. Ik denk dat ik vandaag net zoveel opgeschreven heb als de afgelopen zes maanden bij elkaar (ruwe schatting maar ik heb veel geschreven, dus dat wilde ik even aan dikken. (na ieder hijsje is mijn joint ook weer uit omdat ik liever typ dan blow, wat ook opmerkelijk is want normaal rook ik een joint of 3 op een dag en vandaag (ik tel die van komende avond niet mee) zit ik pas aan mijn tweede joint.
Ik zit ook een beetje met een joint Dillema. Wanneer is het ochtend? Ik blow alleen in de avond en ik zit nu met een joint en de vogels fluiten. Het voelt raar aan om nu te stoppen met joints na een bepaald tijdstip. Normaal heb ik dat probleem nooit want de nacht waarin ik hopelijk lekker slaap is de duidelijke lijn van de jont. Nu heb ik die lijn niet en normaal zou ik dat voor mezelf wel weten. Ik heb dingen graag op orde. Maar nu boeit het me helemaal niet, ik rook hem op en zie wel wat er dan gebeurt. Voel me nog steeds helemaal chill en zen. Het voelt raar om het een te weten en het ander te voelen. Dat is me vaker opgemerkt bij dingen vanavond.


Omdat ik nog steeds klaarwakker ben en weer iets te doen moet hebben heb ik besloten om te kijken of het bericht inderdaad opgeslagen is. Zo ja, dan ga ik nu eens de moeite nemen om alle schrijffouten eruit te halen. Mijn tablet heeft geen autocorrect en ik wilde niet stoppen met schrijven. Omdat ik me toch wel een beetje schaam (ik vind het ontzettend irritant als andere dat doen) heb ik nu dus een nieuw klusje bedacht voor de aankomende x tijd. Alle fouten ga ik eruit halen plus alle teksten waarin ik uitleg waarom ik fouten maak en waarin ik tips geef om om bepaalde fouten heen te lezen. Ik nam liever meer tijd om daar ook een heel verhaal over te schrijven dan de fouten corrigeren. Ik moet en zal communiceren!

Hier merk ik ook alweer dat ik met gemak van alles neer kan zetten dus ik ga nu ook stoppen en mezelf met de tekst bezighouden zodat hij wat leesbaarder word.
Al is het niet boeiend om te lezen dan heeft in ieder geval 1 persoon zich uiterst vermaakt. Ik zie dat als een win :grin:
Zonder deze drug was het nooit mogelijk geweest dat ik zoveel op kan schrijven en de tijd neem om het te omschrijven. Vaak vertel ik meer dan nodig is en heel veel meer dan ik nuchter zal vertellen over mijn avond speed.

Voorproefje, ik heb een geweldige tijd gehad! (dat is ook waar het volgende lange verhaal over gaat, mits hij er nog staat, ik zal dan geen nieuw verhaal schrijven maar op zijn minst wel even vermelden dat het niet meer komt, daar staan ook best wat (met tekst) in.

Nou zoals je wel kan zien heb ik veel te vertellen. Dit begon met een kort bericht maar ik maak het steeds langer.

"heeft intussen de tijd genomen om even snel de joint op te roken want ik had geen zin meer om hem vast te houden"

Ik sta vol verbazing te ervaren hoe het is om op deze manier te moeten/willen communiceren. Ik kan niet uitleggen hoe het voelt, alsof je lichaam en geest samenwerken om je te laten praten met mensen. Ik vind dit zo apart, ik ben helemaal geen prater van mezelf, en ik denk dat dit bericht al groter is dan elk ander bericht dat ik hier geplaatst heb. Deze kost duidelijk het minste moeite. (en de rest die ik deze avond geschreven heb)

Ik ben juist bezig met proberen het af te sluiten. Het moeilijke nu is dat ik moet stoppen met praten.
Nog 1 ding dan wat eigenlijk ook geen toegevoegde waarde heeft. Ik begin langzaam te merken dat ik moe begin te worden, ik heb hoop dat tegen de tijd dat ik moe genoeg ben om te willen gaan liggen. Ik me vanaf het moment dat het de eerste keer mijn neus inging me geen moment heb verveeld. En deze plek heeft een groot deel van de tijd hieraan mee geholpen.
Dus bedankt forum!
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik sluit me aan bij bovenstaande. Het is natuurlijk een verslavingsgevoelig goedje als je zelf ook gevoelig bent voor verslaving, je moet dan gewoon echt heel erg oppassen, maar als je duidelijke grenzen afspreekt met jezelf en je daar echt aan houdt, is het prima mogelijk om af en toe speed te gebruiken. Vrijwel alle mensen die ik ken gebruiken het gewoon zo nu en dan op een feestje.
Z
ZweibeinerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nog even 1 bericht dan. Ik heb goed nieuws, het bericht is opgeslagen, dus de komende tijd hou ik hier ook even mijn mond. Ben benieuwd als ik het nu terug lees. Ik denk dat de kans groot aanwezig is dat er een aantal stukken gewist gaan worden.
Het grootste probleem voor degene die zich eraan gaat wagen is dat ik wel heel enthousiast vertel, maar niet altijd logisch. Voor mij is het logisch maar ik kan me voorstellen dan het voor andere niet is.

Ik ga mijn verhaal wel zo weinig mogelijk veranderen omdat ik het leuk vind om het origineel te houden. De chaotische gedachtes van iemand aan de speed over zijn speed ervaring.

(Geweldig hoe goed ik me aan het vermaken ben in mijn eentje)
(heb ik dat moeten praten alleen zo erg te pakken of moet ik nog onder mijn rots vandaan komen?)
Z
ZweibeinerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Lysergine zei:
Haha, herkenbaar wat je schrijft. Tijdens speed vind ik het fijn om mijn gedachten op papier te zetten met tijdsaanduiding erbij. Let maar eens op je handschrift. Ik kan mijn gedachten dan veel beter verbaal uitdrukken en schrijf dan ook een stuk sneller waarbij ik de letters onderling behoorlijk afraffel. Schrijven voelt alsof je dan je gedachten met een persoon ventileert.
Klik om te vergroten...


Hier ook nog even kletsen :grin:

Dat schrijven vind ik ook abnormaal fijn op speed. Fouten maken mij dan ook helemaal niet uit, ik wil schrijven. Geen tijd verspillen aan fouten corrigeren, er is zoveel wat je op je wil schrijven. Misschien heb jij dat ook, maar ik heb vandaag dus ook gemerkt dat ik situaties veel breder beschrijf dan voorheen. Geef me een onderwerp en ik schrijf je een a4tje vol zonder problemen.
Wel snel want ik voel hem weg trekken en nuchter bezit ik die power niet meer.

Maar als er een persoon is die wil/kan praten, dan hoop ik dat die persoon het net zo gezellig vind als ik. Tot nu toe 100% raak :rock:
Z
ZweibeinerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dit oogt een beetje raar want mijn berichten van vannacht zijn niet chronologisch.
Maar hier begon het dus allemaal mee. Het verhaal waar eigenlijk niemand op zit te wachten omdat er teveel info gegeven word. :stoned: (en ook dit verhaal heb ik niet chronologisch opgeschreven. Dus ik dacht op het moment van typen, althans dat denk ik dat ik dacht, ik dacht wel denk ik wel maar ik had meer tijd moeten nemen voor het nadenken)


Benzoboss zei:
Btw sterkte vannacht dat word plafond dienst :wave: .
Klik om te vergroten...
(Benzo, heb jouw foutje ook maar verbeterd nu ik toch bezig ben :P )

Check, en hier ben ik dan. Een van de weinige plekken waar ik me even bezig kan houden.

Waarschuwing. Tekst staat vol onzin waar tussendoor mij speed ervaring van vandaag in beschreven staat. Ik heb althans een poging gewaagd. Lees alleen als je het interessant vind om woord voor woord te lezen wat er in het hoofd omgaat van iemand onder invloed van speed. Ik had vooral zin om te schrijven en volgens mij ben ik dik een uur of 2 bezig geweest als het niet langer is, ik ben niet goed in schatten dus maak er zelf maar wat van hoe lang dit forum mij gezelschap heeft gehouden tijdens mij plafond dienst.

Nu ga ik onder de dekens vandaan want ze zijn achterlijk warm geworden en ik nieuwe prioriteiten krijg. Namelijk een joint roken en mezelf dwingen te stoppen met typen hier.
Hierna als ik weer nuchter ben zul je nooit meer zo'n type verhaal in deze schrijfstijl van mij zien, althans dat hoop ik vooral voor ons allemaal. Veel plezier!!!!

Dit gevoel van willen praten is niet normaal, ik kan er geen genoeg van krijgen. Bij de effecten van speed mag praten van mij dan ook in dikke letters gedrukt worden zodat men weet dat het duidelijk aanwezig is en het niet mogelijk is om te stoppen met praten als je eenmaal begonnen bent.


Nu ga ik echt weg, dit is het meest ......... Lapje tekst dat ik ooit geschreven heb. Met stip degene zonder moeite. Wat er op de puntjes moet staan weet ik niet. Ik kan geen passend woord vinden wat daar moet staan. Wat me verbaast aangezien woorden op dit moment mijn enige interesse zijn.

(Uitleg niet kloppende tijdlijn: Doordat ik geen zin had om steeds heen en weer te scrollen wegens weinig plek op de tablet, ben ik op een gegeven moment maar dingen op plekken neer gaan zetten waar ik toevallig bezig was met schrijven. Ik laat dit zo staan omdat ik het erg grappig vind om te zien dat mijn prioriteiten totaal niet bij duidelijkheid lagen terwijl ik wel dingen wil vertellen. Nu ik steeds meer nuchter begin te worden word dit steeds grappiger om te lezen. Ik snap de logica nog steeds van toen ik het schreef, maar o man. Ik zie nu ook duidelijk dat dit een tekst is die onder invloed geschreven is.)
Z
ZweibeinerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik hoop dat dit niet een hele lap tekst gaat worden, ik ben namelijk nog lang niet klaar met praten. Maar ik zal proberen om een verslagje van vanavond uit te schrijven. Ik beloof aan de andere kant niks want het is me ook voor het grote deel niet gelukt om mijn vriend zijn filmpje (lees: paar minuten rust van mijn gepraat geven, ik deed mijn best, echt waar) te laten kijken.

Maar ik ga in ieder geval een poging wagen. Ik zal zodra ik weer helder ben wel beoordelen of het gelukt is.
Ook ga ik proberen om mijn typ fouten te beperken. Aangezien ik me nu moet bezig houden vind ik het niet erg om rustig aan te doen en op mijn typkunsten te letten. Eerder op de avond vond ik het belangrijker om snel te typen, want toen had ik ook een stuk meer onzin waarvan ik dacht dat ik het op moest schrijven (heb geprobeerd een log bij te houden maar dat faalde nadat we naar boven gingen)

Aangezien ik al een uur of 8 ongeveer nonstop aan het praten ben heb ik dan nu eindelijk de rust om een samenhangend iets te maken. De onderwerpen schieten niet meer zo snel door mijn kop dus heb ik de tijd om iets leesbaars neer te zetten. In ieder geval vergeleken met de afgelopen paar uren.

Zonder speed was deze lange intro dus nooit gelukt, nuchter zou het meer lijken op: Luister eens naar wat ik vandaag gedaan heb. En dan kom ik overal vrij snel to the point. Minder interessant om te lezen, maar wel makkelijker.

Nou dan de samenvatting.
Ik heb 2 dingen gedaan, seks en praten.

Voor extra niet relevante info lees de zinnen hier beneden:
(Over nuchter gesproken, ik bedacht me vandaag dat nuchter een moeilijk woord was om op te komen dus had ik het vervangen met baseline)( nuchter was niet het enige woord wat moeilijk was om op te komen, of normaal denk ik voordat ik praat zodat ik geen zin begin met een woord erin waar ik niet op kan komen dus valt het niet op dat ik een woord niet weet. Speed geeft je andere diepere gedachtes)
Z
ZweibeinerLid
01-01-2024, 00:00
#11
De seks was waanzinnig, zonder twijfel de beste waarin ik tot nu toe heb mogen mee doen. Er was gezegd dat het goed was op speed en uiteraard wilde ik dat proberen maar man o man. Niks had mij hier op voor kunnen bereiden. Zonder in al te veel detail te treden zijn we een goede 2 uur bezig geweest. Ik had best langer gewild maar mijn vriend had zijn beste tijd gehad. Prima gingen we later op de avond nog wel een keer maar toen had ik het te druk met praten. (Jaja prioriteiten) we hebben nieuwe dingen uitgeprobeerd die ik schijnbaar erg leuk vond, sommige zijn we per ongeluk tegen aan gelopen :mrgreen: (dat zijn de beste!!!!) Normaal weten we van te voren ook wel wat voor type seks we gaan hebben (is op zich wel handig zodat je weet wat er van je verwacht word) deze keer niet. Nu had ik alleen vrij snel duidelijk gemaakt dat ik seks wilde. Het viel me dus al direct op hoe mijn benadering naar mijn vriend voor seks heel anders was dan ik normaal zou vragen. (Ik ben daar niet goed in dus vraag het vaak gewoon awkward, de seks zelf zijn we sterren in, althans volgens elkaar, maar het beginnen kunnen we beide niet heel sexy) aangezien ik mezelf toppie voelde en heel graag een activiteit met mijn vriend wilde doen omdat ik zo onwijs veel van hem houd (heb nog een schattig verhaal over hem, ja heel veel maar voor deze avond heb ik er speciaal 1 uitgekozen, kijk onderaan de pagina bij instructies nummer 5) ja ik snap het, het word nu wel allemaal heel lovy lovy en teveel (...). Dus op de slaapkamer had ik beneden bedacht dat ik de leider zou zijn, van daaruit werd er geïmproviseerd, gerollebold, introductie nieuwe improvisatie, (wij vonden dat ook spannend) een passende pauze om de spanning er goed in te houden, en weer verder met de gymnastiek. Ik kan over veel dingen veel vertellen vanavond, maar de details van onze ontdekkingsreis door het huis en onze (nieuwe) voorkeuren zijn er geen 1 van. Ik hoor je al denken, dat is de enige reden dat ik nog aan het lezen was. Of is die opmerking te sexistisch?
Maakt ook niet uit, korte samenvatting: heb onwijs goede seks gehad :mrgreen: .

Praten
Daar hoef ik vrij weinig over te vertellen, ik geef jullie bij deze de kans om te horen (klonk in deze leuker dan lezen) en ondervinden dat ik een hoop te vertellen heb. Hoezeer ik ook probeer om niet te veel onzin op te schrijven en te ver weg van punten af ga dwalen, vertrouw ik mezelf er niet op dat het gaat lukken. Mijn vriend en ik zijn zo'n 8,5 uur samen geweest waarvan er 2 aan gepassioneerd liefde bedrijven gespendeerd zijn (ik blijf dit vertellen om de ernst aan te dikken hoe goed dit was, dat mag geen twijfel over bestaan). De eerste anderhalf uur gewacht tot de drug naar tevredenheid aanwezig was. Dus dat is 8-1,5: 6,5 dan is het nog 6,5-2:4. Oh, dat valt mee. Dacht dat ik hem veel langer bezig had gehouden met mijn geklets. Mijn tijdswaarneming is dus anders, waarschijnlijk omdat ik zo snel denk door de speed dat de wereld om mij heen trager gaat. Andere speed gebruikers hier ook last van?
L
LysergineLid
01-01-2024, 00:00
#12
Zweibeiner zei:
Misschien heb jij dat ook, maar ik heb vandaag dus ook gemerkt dat ik situaties veel breder beschrijf dan voorheen. Geef me een onderwerp en ik schrijf je een a4tje vol zonder problemen.
Klik om te vergroten...
Precies! Het is veel makkelijker om op de juiste woorden te komen en je kunt ook makkelijker twee (of meerdere) gedachtelijnen tegelijk bijhouden, hoewel dat effect bij methylfenidaat nog veel sterker is. Als je de ene gedachtelijn opschrijft, parkeer je de andere even in je korte termijn geheugen en als de tijd rijp is, roep je de geparkeerde gedachten zo weer op. Een mooie "concinnitas" (d.w..z. harmonie) in je zinnen en mooie woordkeuze interesseert je gewoon een stuk minder. Je wil gewoon schrijven en dat voelt aan alsof je tegen een persoon praat. Bovendien heb je in je hoofd genoeg gespreksonderwerpen. Soms meerdere tegelijk die elkaar snel afwisselen.

Zweibeiner zei:
Maar als er een persoon is die wil/kan praten, dan hoop ik dat die persoon het net zo gezellig vind als ik. Tot nu toe 100% raak
Klik om te vergroten...
Lijkt me wel leuk al ga ik wel zo slapen denk ik, maar dat kan nog even duren. :) Eventueel kan het ook een andere keer als dat uitkomt. Ik denk dat je speed wel voor herhaling vatbaar acht.
Z
ZweibeinerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Lysergine zei:
Precies! Het is veel makkelijker om op de juiste woorden te komen en je kunt ook makkelijker twee (of meerdere) gedachtelijnen tegelijk bijhouden, hoewel dat effect bij methylfenidaat nog veel sterker is. Als je de ene gedachtelijn opschrijft, parkeer je de andere even in je korte termijn geheugen en als de tijd rijp is, roep je de geparkeerde gedachten zo weer op. Een mooie "concinnitas" (d.w..z. harmonie) in je zinnen en mooie woordkeuze interesseert je gewoon een stuk minder. Je wil gewoon schrijven en dat voelt aan alsof je tegen een persoon praat. Bovendien heb je in je hoofd genoeg gespreksonderwerpen. Soms meerdere tegelijk die elkaar snel afwisselen.

Lijkt me wel leuk al ga ik wel zo slapen denk ik, maar dat kan nog even duren. :) Eventueel kan het ook een andere keer als dat uitkomt. Ik denk dat je speed wel voor herhaling vatbaar acht.
Klik om te vergroten...


Nu ik mijn tripreport (als je het zo kan noemen) nu nalees vind ik van mezelf dat ik ook echt anders woorden formuleer. De ene keer zie ik mezelf iets romantisch omschrijven, en de andere keer vrij bot. En dat kan dan 2 zinnen uit elkaar liggen. Je weet zelf precies wat je schrijft maar doordat je zo graag snel wil zoek je naar de woorden die het eerst in je opkomen, zonder na te denken over hoe het in het geheel past. Je hebt een woord nodig met betekenis a, en het eerste woord wat in je opkomt word opgeschreven. Ik vind het echt bijzonder dat ik het mee gemaakt hebt. Het kan ook zijn dat ik snel onder de indruk ben. Woorden en zinnen kunnen niet zonder elkaar maar toch zien jij en ik (en wel meer mensen dan waarschijnlijk) het volledig los. Dat is toch ook best een kunst.
Ik kan er de schoonheid van inzien dat de woorden en het schrijven zo fijn zijn, dat je de taal soms best kan beledigen.

Ik merk nu ook hoe meer nuchter ik word, hoe normaler ik weer schrijf. Ik neem nu ook de tijd om na te denken. Ik heb ook gezien dat ik in mijn grote verhaal een humor heb gestoken die ik normaal niet zou gebruiken. Humor in teksten gebruiken is al niet mijn ding.
Ook hier weer mee vind ik het prachtig om te zien hoe mijn hersenen nog geen 6 uur geleden anders logisch dacht. En ik had het zelf ook totaal niet door tot vanaf een uurtje geleden. Mijn woorden en zinnen zijn weer samen gekomen in mijn hersenen.

Het is alweer kwart voor 8. 2 uur geleden had ik zeker ja gezegd. Begin nu nuchter te worden en de need om te praten begint plek te krijgen voor wat stilte in mijn hoofd. Ik ben een beetje bang dat ik erg snel weinig meer te zeggen heb. Ik ben nog steeds niet erg moe maar begin me nu wel een beetje uitgeblust te voelen.
Maar stuur anders een pb, kunnen we daar wat verder praten.
Z
ZweibeinerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Voor mijn gevoel was het dus langer, maar nog steeds respect voor mijn vriend die alles heeft aangehoord. Ik heb geen idee waar ik het allemaal over gehad heb, ik ben wel redelijk zeker dat ik minstens een half uur (verspreid over die 4 niet in en keer, zou maar saai worden en ik gek met al die onderwerpen in mijn hoofd waar ik van mening van ben dat ze belangrijk genoeg zijn om te delen met mijn geduldige lieve tripsitter. (Ik ben al de hele avond slijmerig over en tegen mijn vriend aan het doen, normaal zou ik daar mezelf nog wel misselijk mee kunnen maken)

Ik ben nog wakker, ik verwacht ook niet dat ik de komende dagen nog in slaap val. Waarschijnlijk wel maar hoe ik me nu voel ben ik overtuigd van niet. Ik was dit eigenlijk begonnen met schrijven zodat ik niet zou vergeten om dit te vermelden, ik had er al een nummer van gemaakt. Het schattige verhaal van mijn vriend. HIER!!!!!!! Mijn vriend is op een gegeven moment onwijs moe. Kan zijn ogen niet meer open houden maar blijft wel praten met mij omdat ik daar nu nog steeds veel behoefte aan heb (komt zeker niet als een verassing :rockband: ) ik wilde graag praten maar ik wilde hem ook graag laten slapen, dus besloot ik door te gaan met praten en door zijn sexy stoppelbaardje te wrijven. Als hij niks terug zegt is dat niet erg want ik blijf toch wel lieve woordjes tegen hem zeggen in zijn oor. Ik voel me vandaag ook oprecht gezegend dat hij de hele avond oprecht met mij bezig is geweest en zich geen moment heeft geergend (ik weet niet waar op de tablet die puntjes staan en heb geen zin om het te zoeken, ik vond mijn tijd blijkbaar beter besteed door dit te vermelden, je kan in ieder geval niet zeggen dat ik lui ben) dus ik wilde niks liever dan hem zo fijn mogelijk naar droomwereld sturen en hem zijn verdiende rust geven. Hetgeen wat het mooist is aan dit alles, is dat het ook gelukt is! (Het is nou ook niet echt fair om mij als competitie te hebben.)
Dus in het kort, kei schattig mijn vriend en ik!
Z
ZweibeinerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Commentaar bij dit stuk: Volgens mij heb ik met deze wel redelijk alles verteld, of in ieder geval een goede indruk gegeven hoe ik de wereld de afgelopen 15 uur heb ervaren.

Ik heb echt een hoop geschreven, de rest laat ik lekker zitten. Ik geloof dat het beeld wel duidelijk is. Al de rest gaat nog minder over de avond maar zijn ook veel random dingen.
Boh, wat heb ik toch allemaal geschreven. Wow gewoon, het word bij deze tijd dat ik afscheid ga nemen van het communiceren. Sigaret, filmpje op, dekentje erbij en de wereld gaat prima door!

Houdoe!!! Checking out.




Dan nu het stukje over hoe ik de drug ervaren heb. OPGELET dit kan nog veranderen, dat laat ik na herstel van de kater weten!
Ik vond het een geweldig spul! Heb uiteindelijk zo'n 75-190 gram gesnoven. De eerste 50 afgeveegd en daarna geoogbalt. Dit over een periode van anderhalf uur. Na de eerste snuif leek ik vrij weinig te voelen. Ik was zenuwachtig en dat had duidelijk de voorgrond. 20 minuutjes later dus de andere 25 mg genomen. Ook daar merkte ik naar mijn idee te weinig van dus een half uur later een derde keer bij genomen en daarna niet meer.
Ik vond het spul niet branden in mijn neus, prikkelde wel een beetje maar na internet gelezen te hebben
Vond ik het reuze mee vallen. Ik vond het grappig dat dit in een keer in je neus ging. Hiervoor alleen ket gesnoven en dat ging per korreltje, maar hier meer vlokken. Dus dat zag er even niet bekend uit. Ik had verwacht dat speed zich niet anders zou gedragen met snuiven, zoals ket dus want dat is het enige wat ik ken. Maar ik ben niet gevreesd en wel nerveus en ik ging weer zitten wachten. Ik vond de drug niet zo aanwezig als mdma maar het deed me wel onwijs chill voelen, misschien zelfs nog wel beter dan mdma. Het love gevoel is niet zo aanwezig en dat maakte dat ik op een andere manier heel fijn bij mijn vriend kon zijn zonder een duidelijk gevoel van iets gebruikt te hebben. Ik stond hier ontzettend van te kijken, ik had verwacht dat speed ook meer aanwezig zou zijn. Ik kan even geen goede woorden vinden om uit te leggen waarom ik het liefdes gevoel van s beter vind dan m. Iets in de trant van het love gevoel overheerst niet, is wel heerlijk aanwezig. Het is een ander soort love gevoel als ik kijk naar hoe verschillend wij de liefde hebben bedreven onder invloed van beide drugs. M is alleen maar lief zijn voor elkaar, terwijl je met s ook heel veel houden van gevoelens hebt vergelijkbaar met die van m alleen met s op is het wel mogelijk om verschillende soorten intieme handelingen tussen man en vrouw. Met m op zal ik echt nooit iets anders doen dan de liefde bedrijven (voelt o beperkt nu ik s ken). Daarom is s vandaag ook zonder twijfel mijn drug 1 geworden voor seks. Het ligt er maar net aan wat je voor seks wil wat het perfecte middel is.

Belangrijkste dingen. Op het begin moe, bleef moe en vond het maar stom dat ik geen energie kreeg. Door met de honden te gaan wandelen merkte ik dat ik gewoon niet moe zou worden. Niet meer energie maar het werd ook niet minder. Dus ik kon de hele avond door, en had zeker niet verwacht dat ik nu nog klaarwakker zou zijn. Niet slapen prima, maar op zijn minst een beetje moe. Een gaap die net niet lukt als teken. Ik voel zelfs de tintelingen in mijn armen en gezicht nog lichtjes. Wat ik soms verward met moeheid. Deze nacht word zeker overgeslagen.
Mijn vriend gaf me ook complimenten dat onze speciale 2 uur mij totaal niet moe gemaakt had en hij was wel redelijk op :mrgreen: (zie je de joke?) Op dat moment besefte ik dus echt hoe ik de speed energie moest interpreteren. Ik was op een compleet ander gevoel aan het wachten.
Tijdens de 2 uur dacht ik nog even dat de speed al uit begon te werken. Maar na nader onderzoek hebben we geconcludeerd dat de adrenaline en een aantal andere fijne stofjes die zonder drugs prima op te roepen zijn, het speed gevoel overheerste. Zoals ik al aangaf, ik vond de werking van speed erg op de achtergrond. Ik had hem duidelijker aanwezig geschat. En ik heb zeer zeker gemerkt dat je snel geneigd bent om bij te nemen. Dat was een van de weinige effecten waarvan ze bleken te zijn hoe ik het voorstelde. Mijn lichaam kreeg het snel warm (ik lig nog steeds te warm onder de dekens maar ik wil verder schrijven, volgens mij staat dit iets verderop, dus dan weet je dat de volgende warm onder dekens praat eerder was dan deze)
Na onze sessie weer beneden gaan zitten met het idee later nog een keer te doen


Kort door de bocht: Lukte niet want ik had praten uitgevonden.
Ik ben nu super trots op mezelf dat ik dit zo beknopt weet te houden. Het doet wel een beetje pijn.

Terug naar waar het eigenlijk over ging. We gingen beneden zitten en toen ik rustig op de bank zat ontdekte ik dat ik nog degelijk onder invloed van het stofje was. Toen begon het praten, daarna ging mijn vriend naar bed en dat is de reden dat ik hier beland ben. Mijn excuses, ik kan me op dit moment totaal geen beeld vormen over hoe deze tekst overkomt op mensen die het lezen.
wat ik ook duidelijk merkte was dat mijn lichaam ook op aan het opraken was. Ik voelde me tip top in orde maar het viel duidelijk op omdat ik niet lang rond kon lopen zonder duizelig te worden. Dus krom lopen met mijn hoofd omlaag als ik mijn fijne plekje op de bank moest verlaten. Toen sloeg het wel even hard binnen hoe snel je lichaam door zijn reserves gaat. Ik had netjes ontbijtdrank gehaald maar uiteraard niet eens aan gedacht om die te drinken. Pas toen ik de eerste keer door mijn knieën zakte bedacht ik me weer dat het een goed idee was om die de hele ervaring door te drinken. Ik ben niet flauw gevallen maar moest wel even snel gaan zitten om niet flauw te vallen. Toen had ik nog steeds ontzettend veel moeite met het ontbijtdrankje drinken. Mijn slikding weigerde te slikken, bewust bezig zijn met slikken is irritant plus mijn lichaam voelde ook afkerend aan op het moment dat het spul mijn mond binnen kwam. Water was makkelijker te drinken maar ook daar moest ik bewust mee bezig zijn. Het reflexding van je slik ding was uit gezet.

Het is heel raar als je voelt aan het lichte in je hoofd dat je lichaam zeer hard voedingstoffen nodig heeft, maar dat je lichaam uit alle macht signalen doorgeeft dat voedsel nergens voor nodig is, of zelfs een kleine afkeer reactie van te weeg brengt. Ondanks dat mijn hersenen wisten dat ik voedsel nodig had luisterde ik naar mijn lijf die vond dat het slecht was. Ik vond het onwijs interessant om mijn eigen actie te zien die overduidelijk niet de goede was maar ik had niet de keus om ontbijtdrank te drinken. Alsof mijn lichaam mijn hersenen het commando gaven dat ze uit die 2 opties alleen de slechte mocht kiezen. Ik heb niet vaak het idee gehad iets niet zelf mentaal in de hand te hebben, maar deze vond ik er toch dichtbij komen. Erg apart hoe het gevoel van mijn lichaam mijn gezond verstand in de kou liet staan.
L
LysergineLid
01-01-2024, 00:00
#16
Zweibeiner zei:
Maar stuur anders een pb, kunnen we daar wat verder praten.
Klik om te vergroten...
Heb een pb-tje gestuurd.

Zweibeiner zei:
Ik vond het een geweldig spul! Heb uiteindelijk zo'n 75-190 gram gesnoven.
Klik om te vergroten...
Ik vermoed dat dat milligram is, haha. Anders was het een duur avondje. :mrgreen:
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dat was gvd een lange post :P .
Dat was een mooi nachtje :tearsofjoy: .
Z
ZweibeinerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Yep, dat bewijst maar weer dat een nacht heel leuk is, maar dat het aftakelen begonnen is. Ik ga erkennen dat ik niet meer zo helder ben als ik denk dat ik ben. Het gaat met sprongen achteruit nu haha.

Het is wel 15 jaar geleden dat ik voor het laatst misselijk naar de wc heb kunnen rennen vanwege een kater. Ik ga nu heel naief hopen dat het de hele kater was.
Jullie mogen genieten van mijn leedvermaak, na het spammen van mij :wave:
Z
ZweibeinerLid
01-01-2024, 00:00
#19
Benzoboss zei:
Dat was gvd een lange post :P .
Dat was een mooi nachtje :tearsofjoy: .
Klik om te vergroten...

Hij was veel langer haha. Sloeg nergens op. Het schrijven voelde bijna als een obsessie aan.

Wat een nachtje, ik ga binnenkort denk ik nog wel een verslag schrijven wat duidelijk,overzichtig en to the point is. Dit verhaal voelt zo raar aan. Nu ik nuchter ben realiseer ik me hoe anders ik ben gaan schrijven.

Mijn buikje begint weer om eten te vragen, en ik denk dat de kater (buiten vanochtend even) weg zal blijven. Ik ben helemaal nuchter en ik moet zeggen dat het toch wel erg prettig is om weer rustig te kunnen zitten. Vooral mentaal is het weer rustig geworden, duurde nog tot een uur of 12 vanmiddag.

Dit forum voelde afgelopen nacht als een hemel voor me :).
T
ToetjesMonsterLid
01-01-2024, 00:00
#20
Blij om te horen dat je je ervaringen nog steeds als zeer positief ervaart. Probeer dit zo te houden :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."