#1
Dat het amfetamine was weet ik zeker, dat is getest.
Voor de rest ben ik deze avond stronteigenwijs, ik heb de drug genomen. Ja ik weet hoe dom dat klinkt want ik wild wachten enzo. Maar nu met de drug in mij systeem boeit het me eigenlijk weinig.
Was op het begin er nerveus maar nu ben ik vollop aan het genieten. Heb in 3x snuiven ong. 75-90 mg genomen. Ik merk inderdaad dat je snel bij wio pakken. Ik vond na de eerste 2 snuifjs dat ik de drug niet genoeg merkte, over een period van 1,5 uur nu dus 3 snuifjs gepakt. Ik heb al afgeaproken daar het daar vanavond bij gaat blijven.
Boh, die voelt heel erg aan als mdma, eufori net wat anders maar de 2 hebben een hoop overeenkomsten voor mij. Lichamelijk zelfde soort high n ik vol me geestelijk ok heerlijk. Adem een beetje hetzelfde, diep inademen en zuchtnd uitademen.
Ik kan niet zeggen dat ik energie krijg van deze stof. Ik lig voorao lekker op de bank te genieten en en beetje te kletsen en op een andere plek een rapport aan het schrijvn die vol met schrijfouten zit.
Ben benieud of ik mijngo hog groter ga voel worden. Op het moment heb ik hiet het idee dat het mij ego vergroot, schaamte is wel duidlijk mindr.
Tot u to vind ik dit een leuke drug en ik schat de kans groot aanwezig dze in d toekomst vaker te zulleb gebruikn.
Hier esxcuses voor min spelfoutn, heb geen zin om veel te tijd te stoppen in ze te coriigeren en op het moment boeite het me ook echt lang niet zoveel als normaal dat er schrijfouten staan. Besteed mij tijd op het moment liever aan andre dingen dan corrigeren van ietw at me nu nit boeit.
Tot u toe dus gelukkig ook nit irritant druk voor mij tripsitter. Komende dagen vrij dus laat die kater maar komen. Zoals ik m nu vol is het d kater wel waard.
Fijne avond luitjs en wellicht dat ik hier vanavond nog langs kom om meer info te delen over mij staat van welzijn.
Voor de rest ben ik deze avond stronteigenwijs, ik heb de drug genomen. Ja ik weet hoe dom dat klinkt want ik wild wachten enzo. Maar nu met de drug in mij systeem boeit het me eigenlijk weinig.
Was op het begin er nerveus maar nu ben ik vollop aan het genieten. Heb in 3x snuiven ong. 75-90 mg genomen. Ik merk inderdaad dat je snel bij wio pakken. Ik vond na de eerste 2 snuifjs dat ik de drug niet genoeg merkte, over een period van 1,5 uur nu dus 3 snuifjs gepakt. Ik heb al afgeaproken daar het daar vanavond bij gaat blijven.
Boh, die voelt heel erg aan als mdma, eufori net wat anders maar de 2 hebben een hoop overeenkomsten voor mij. Lichamelijk zelfde soort high n ik vol me geestelijk ok heerlijk. Adem een beetje hetzelfde, diep inademen en zuchtnd uitademen.
Ik kan niet zeggen dat ik energie krijg van deze stof. Ik lig voorao lekker op de bank te genieten en en beetje te kletsen en op een andere plek een rapport aan het schrijvn die vol met schrijfouten zit.
Ben benieud of ik mijngo hog groter ga voel worden. Op het moment heb ik hiet het idee dat het mij ego vergroot, schaamte is wel duidlijk mindr.
Tot u to vind ik dit een leuke drug en ik schat de kans groot aanwezig dze in d toekomst vaker te zulleb gebruikn.
Hier esxcuses voor min spelfoutn, heb geen zin om veel te tijd te stoppen in ze te coriigeren en op het moment boeite het me ook echt lang niet zoveel als normaal dat er schrijfouten staan. Besteed mij tijd op het moment liever aan andre dingen dan corrigeren van ietw at me nu nit boeit.
Tot u toe dus gelukkig ook nit irritant druk voor mij tripsitter. Komende dagen vrij dus laat die kater maar komen. Zoals ik m nu vol is het d kater wel waard.
Fijne avond luitjs en wellicht dat ik hier vanavond nog langs kom om meer info te delen over mij staat van welzijn.
.

(en ook dit verhaal heb ik niet chronologisch opgeschreven. Dus ik dacht op het moment van typen, althans dat denk ik dat ik dacht, ik dacht wel denk ik wel maar ik had meer tijd moeten nemen voor het nadenken)
.