#1
Ik zit eraan te denken om deze stof ook eens uit te gaan proberen.
Ik heb wat vraagjes verzamelt waar ik naar mijn idee nog niet echt een goed antwoord op heb gevonden.
Een aantal van mijn vragen zal verschillen van persoon tot persoon maar wat persoonlijke ervaring is ook welkom.
Volgens de leverancier is het 60-72% zuiver. Als ik met een lijntje van 40/50mg begin heb ik dan een mooie dosis voor de eerste keer? Uiteraard gaat het getest worden maar voor een indicatie te geven heb ik het er even bij gezet.
Set en setting.
Ik zal het thuis gebruiken, feestjes zijn niet mijn ding.
Ik zit te twijfelen of ik het zal nemen met alleen mijn partner aanwezig of dat ik beter vrienden kan uitnodigen zodat ik mijn energie op meerdere plekken kan uiten. Ik kan me voorstellen dat ik erg vermoeiend kan zijn voor mijn partner die niet gebruikt en er wel bij zit. Wat dan misschien weer irritatie met zich mee kan brengen. Ik heb niet zoveel zin om de agressieve kant van de drug omhoog te zien komen. Of is het meer dat je jezelf prima kan vermaken door het huishouden te gaan doen of iets dergelijks.
Ik weet niet of het te vergelijken valt, maar met M op heb ik heel erg dat ik wil praten met iedereen om me heen. En dus moeilijker iets voor mezelf kan gaan doen.
Ik wil het in de middag gaan nemen, rond een uur of 14 zodat ik savonds gewoon kan slapen. Kan dat ook of moet ik nog wat eerder beginnen? Of is het gewoon een schrale hoop dat ik na het gebruik wil slapen.
Als de speed uitgewerkt is krijg je dan ook een vermoeidheid over je heen zoals met M? Hoe is het de volgende dag? Kan ik dan gaan werken, of is de kater zo aanwezig dat een dag vrij verstandiger is? Ik lees vooral dat de kater komt van een nacht doortrekken, dus ik heb hoop dat ik de volgende dag weinig tot geen kater heb als ik snachts lekker in mijn bedje slaap.
Het hongergevoel gaat weg, ik zit eraan te denken om wat pakken multivitamine, of vers sap in huis te halen zodat ik dat over de dag kan drinken en er zo toch vitamines mijn lijf ingaan. Op de hoop dat de kater te verwaarlozen is. Zit dit in mijn hoofd of is dit wel een goed idee om te doen? Welke andere voedingstoffen zijn aan te raden tijdens gebruik om mijn lichaam te ondersteunen?
Ik maak me het meeste zorgen om de agressie die het met zich mee kan brengen. IS dat iets wat altijd op de loer ligt of moet je getriggert worden om de agressie naar boven te laten komen? Wat is je ervaring daarmee?
Ik ben van mezelf absoluut geen agressief of boos persoon. Ik heb ook geen ervaring met drugs die dat op kunnen roepen. Alcohol doe ik niet aan want dat vind ik smerig en het gevoel staat me ook niet aan. Het kan best al een jaar of 12 geleden zijn dat ik het laatst gedronken heb. Maar ik heb het idee of de agressie die het op kan wekken wel te vergelijken is met die van alcohol?
Het drogen van. Daar lees ik ook van alles over. Gewoon een beetje op een schaaltje doen, uitsmeren en wachten tot het droog is.
Ik lees ook meerdere dingen over de houdbaarheid na het drogen. Het liefst zou ik alles in een keer drogen zodat ik daar later geen rekening meer mee hoef te houden. Ik moet het per gram afnemen, door het drogen verliest het gewicht maar dan heb ik nog steeds wel redelijk wat over. Ik zou het zonde vinden om alles te drogen en daarmee de drug een beetje te verpesten.
Dus het best is om een beetje te drogen en de rest nat te laten?
Dat was het voor nu even. Bedankt voor de info! En als er nog dingen zijn die ik ook had moeten vragen hoor ik het graag.
Ik heb wat vraagjes verzamelt waar ik naar mijn idee nog niet echt een goed antwoord op heb gevonden.
Een aantal van mijn vragen zal verschillen van persoon tot persoon maar wat persoonlijke ervaring is ook welkom.
Volgens de leverancier is het 60-72% zuiver. Als ik met een lijntje van 40/50mg begin heb ik dan een mooie dosis voor de eerste keer? Uiteraard gaat het getest worden maar voor een indicatie te geven heb ik het er even bij gezet.
Set en setting.
Ik zal het thuis gebruiken, feestjes zijn niet mijn ding.
Ik zit te twijfelen of ik het zal nemen met alleen mijn partner aanwezig of dat ik beter vrienden kan uitnodigen zodat ik mijn energie op meerdere plekken kan uiten. Ik kan me voorstellen dat ik erg vermoeiend kan zijn voor mijn partner die niet gebruikt en er wel bij zit. Wat dan misschien weer irritatie met zich mee kan brengen. Ik heb niet zoveel zin om de agressieve kant van de drug omhoog te zien komen. Of is het meer dat je jezelf prima kan vermaken door het huishouden te gaan doen of iets dergelijks.
Ik weet niet of het te vergelijken valt, maar met M op heb ik heel erg dat ik wil praten met iedereen om me heen. En dus moeilijker iets voor mezelf kan gaan doen.
Ik wil het in de middag gaan nemen, rond een uur of 14 zodat ik savonds gewoon kan slapen. Kan dat ook of moet ik nog wat eerder beginnen? Of is het gewoon een schrale hoop dat ik na het gebruik wil slapen.
Als de speed uitgewerkt is krijg je dan ook een vermoeidheid over je heen zoals met M? Hoe is het de volgende dag? Kan ik dan gaan werken, of is de kater zo aanwezig dat een dag vrij verstandiger is? Ik lees vooral dat de kater komt van een nacht doortrekken, dus ik heb hoop dat ik de volgende dag weinig tot geen kater heb als ik snachts lekker in mijn bedje slaap.
Het hongergevoel gaat weg, ik zit eraan te denken om wat pakken multivitamine, of vers sap in huis te halen zodat ik dat over de dag kan drinken en er zo toch vitamines mijn lijf ingaan. Op de hoop dat de kater te verwaarlozen is. Zit dit in mijn hoofd of is dit wel een goed idee om te doen? Welke andere voedingstoffen zijn aan te raden tijdens gebruik om mijn lichaam te ondersteunen?
Ik maak me het meeste zorgen om de agressie die het met zich mee kan brengen. IS dat iets wat altijd op de loer ligt of moet je getriggert worden om de agressie naar boven te laten komen? Wat is je ervaring daarmee?
Ik ben van mezelf absoluut geen agressief of boos persoon. Ik heb ook geen ervaring met drugs die dat op kunnen roepen. Alcohol doe ik niet aan want dat vind ik smerig en het gevoel staat me ook niet aan. Het kan best al een jaar of 12 geleden zijn dat ik het laatst gedronken heb. Maar ik heb het idee of de agressie die het op kan wekken wel te vergelijken is met die van alcohol?
Het drogen van. Daar lees ik ook van alles over. Gewoon een beetje op een schaaltje doen, uitsmeren en wachten tot het droog is.
Ik lees ook meerdere dingen over de houdbaarheid na het drogen. Het liefst zou ik alles in een keer drogen zodat ik daar later geen rekening meer mee hoef te houden. Ik moet het per gram afnemen, door het drogen verliest het gewicht maar dan heb ik nog steeds wel redelijk wat over. Ik zou het zonde vinden om alles te drogen en daarmee de drug een beetje te verpesten.
Dus het best is om een beetje te drogen en de rest nat te laten?
Dat was het voor nu even. Bedankt voor de info! En als er nog dingen zijn die ik ook had moeten vragen hoor ik het graag.