"lysergic bink zei:
Niet aanvallend, of dwingend, breng het aan in een knus wollen dekentjes alternatief,
subtiliteit,
pep ontwenning na twee jaar, zal afhankelijk van kwaliteit ,nzeer lange periode in
beslag nemen vooraleer je partner vind dat hij de energie heeft van weleer.
Emotioneel worden, logisch , speed onderdrukt gevoelens,
schuld naar jou toe zal ie voelen, naar zichzelf, zen familie, de ernstigheid hangt af
van persoon tot persoon betreffende emotierollercoastertaferelen, was ie vroeger nkoele
nkikker of is hij hypersensitief.?
De huid alleen is voor mij al nreden om na lange periodes te stoppen, zou zelfs met zo nblinkende
pioenrode hoge bloeddrukkop die ik dan heb zelfs geen supermarkt betreden.
De bloeddruk van 17 en hartslag van tegen de 140 in rust deden men arts net zo schrikken als of ik vroeg
of ik zen vrouw eens mocht meenemen op een picknickje in de mooie duinen van de vlaamse kustlijn
In het bijzonder dan zou ie schrikken voor die kustlijn herkenning die ik op zou merken daar ie nappartementje heeft in de meer snobistischere kusstreken van belgie maar die toch het zwin enz , als buur hebben.
Sorry ik wijk af,
express,
om de woorden te laten bezinken, want het is niet voor de poes allemaal , die waarheid zo uitgedrukt in woorden.
Drie uur slapen is waanzin,
elke dag drie uur doet zowizo schade, en hij zal nu zowizo ''hoop dat ie het zich herinnerd''
nu minder scherp zijn dan voor zen eerste lijntje, dan zal hij vele expressiever en jovialer geweest zijn.
Meer het ''ik kan de wereld aan gevoel'' had ie van nature toen, dat kan niet anders.
Het probleem uit de weg gaan kan veel impliceren,of hij wil niet stoppen, of hij schaamt zich of hij
is bang voor de ontwenningsverschijnselen.
Zowizo ,en wil je niet bang maken kunnen sommigen een stadium bereiken dat ze het zich niet meer bewust zijn
van dat het leven mooier was zonder , de levensprikkels dieper intraden
en sommigen zijn zelfs verslaafd aan die donkere , ongezonde, schimmige levenswijze.
Maar het is die eerste twee weken na stoppen,
de eerste dagen slaap je en eet je
dan kan je niet meer slapen en vreet je je op met al hetgeen tijdens drugs is gebeurd en hoe je dan kon high zijn...
dus stel hij gebruikt al voor onderdrukken van vroegere problemen, die komen dan full blown terug
plus al hetgeen je aanrichte tijdens je emotionele vlucht
en dat is als ntrein die je in de maag rijd. maar dan wekenlang 24/7 als je een denker bent
Hopelijk is ie geen maagd van sterrenbeeld.
Maar na die twee weken , en de emotionele rollercoaster, het overwinnen van energiegebrek,
in erge gevallen zelfs de mondelinge verbaliteit weer beheersen zonder haperingen en zelftwijfel die je doet stokken;
ik zag het allemaal, we hebben ngrote speedscene hier,
past bij de stad , alles wat het daglicht niet mag zien gebeurd hier,
1 van belgies donkerste hoekjes genaamd.
Dus men expertise, ja dat durf ik het noemen want heb veel maten bijgestaan in stoppogingen,
mag je altijd aanwenden
ik gebruik ook speed, was gestopt maar nu met de hollidays nog es effe met nknal eruit.
mAAR sliep als nbaby, at als nbaby, ok soms es drie dagen wakker, dat kan eens voorkomen,
maar dan kak ik wel in, maar elke dag drie uur slapen, welk werk doet ie?
En als ie aangeeft dat hij het wil doen voor je, omdat je wil dat ie oud wordt met jou, breng het zo ten berde,
steun hem dan,
ga hem zeker niet afbreken, zelfvertrouwen moet nu opgebouwd worden
Klik om te vergroten...
Ik vind hier zoveel kenmerken weer... wat een vuile verslavende drugs infeite en soms kan het zo fijn zijn . Onbegrijpelijk ...."
In: Vriend gebruikt dagelijks speed..wat doen om hem te helpen?
1-1-2024